Mikä on neuvosi, millaiseen ihmiseen ei kannata sitoutua? Siis mikä on se merkki, josta asia pitää tietää?
Minä sanon, että älä koskaan sitoudu ihmiseen, jolla on valtava kilpailuvietti ja joka suuttuu valtavasti, jos häviää.
Sellainen ihminen haluaa voittaa sut erän hetkellä. Hän tekee mitä tahansa sen eteen. Tuhota vaikka.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Nuuskan käyttö! Älä ikinä kajoa semmoseen ihmiseen
Miksi ei?
Minun mieheni käyttää nuuskaa. Ja on täysi timantti mieheksi. Olisin menettänyt paljon, jos olisin laittanut tuon kriteerin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kysymykset ovat minusta vähän surullisia. Kertovat siitä, ettei kysyjä osaa lukea ihmisiä, vaan tarvitsee selkeitä neuvoja siihen, mitä pitää vältellä.
No niin. Kyllä, meitä tällaisia sinun nimittämiäsi "surullisia" tapauksia oikeasti on. Eli en osaa lukea tarpeeksi ihmisiä. Tuliko nyt hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kysymykset ovat minusta vähän surullisia. Kertovat siitä, ettei kysyjä osaa lukea ihmisiä, vaan tarvitsee selkeitä neuvoja siihen, mitä pitää vältellä.
Olet tyypillinen suomalainen, jonka mielestä lapsenkin pitää osata kaikki asiat, ilman, että kukaan opettaa. Se on surullista.
Se, että joku joutuu huonoon parisuhteeseen kertoo usein siitä, ettei hänellä ole kokemusta siitä, mitä kaikkea peetä tietty piirre tuo mukanaan. Eikö se ole hyvä juttu, että on saanut elää pumpulissa?
Sitten on näitä, jotka ottavat samanlaisen huonon parisuhteen kuin vanhemmillaan, koska se tuntuu turvalliselta. No joo, se on surullista, että on joutunut kasvamaan sellaisessa ilmapiirissä ja kuvittelee sen kertovan rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelee asiakaspalvelijaa töykeästi, ei pidä eläimistä, kaksimieliset jutut.
Kaikenlainen empatiavaje on no,no.
Kaksi karmeinta kumppania, jotka mulla on olleet, kohtelivat asiakaspalvelijoita liiankin ystävällisesti… aina kaupoissakin juttelivat muuten vaan myyjille ja kyselivät kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelee asiakaspalvelijaa töykeästi, ei pidä eläimistä, kaksimieliset jutut.
Kaikenlainen empatiavaje on no,no.
Kaksi karmeinta kumppania, jotka mulla on olleet, kohtelivat asiakaspalvelijoita liiankin ystävällisesti… aina kaupoissakin juttelivat muuten vaan myyjille ja kyselivät kaikenlaista.
Kyllä minunkin henkisesti pahoinpitelevä puoliso oli oikein ystävällinen muille. Manipulointia.
Järjetön mustasukkaisuus, läheisriippuvuus ja omistushaluisuus. Tällainen ihminen voi lopulta viedä hengen.
Pienikin 1. MUSTASUKKAISUUS 2. KONTROLLOIVUUS 3.ARVOSTELU
= juokse ja heti ja kauas.
Laiskuus, ei tee omaa osuuttaan kotitöistä. Äidin talutusnuorassa oleva.
Kaikki riippuvuudet alkaen alkoholista ja päättyen vaikka pakonomaiseen kuntoiluun.
Narsistiset piirteet (tosin suhteen alussa niiden tunnistaminen on vaikeaa).
Vanhemmissaan tai exässään kiinni olevat.
Vierailija kirjoitti:
No pelimiehet kannattaa kiertää kaukaa. Sellaiset joilla on lipevä, sulava ja supliikki käytös ja joihin joka toinen nainen on ihastunut. Kyllä sellainenkin joskus rauhoittuu mutta epätodennäköistä on että alle 50-vuotiaana.
Ei kukaan täysjärkinen mulkuista pidä, oli ne äänekkäitä tai ei.
Ei tarvitse miettiä mitä välttää, kun kykenee tuntemaan, mikä vetää.
Aloitekyvytön mieslapsi, joka ei osaa tehdä ruokaa jne. Terv. nimimerkki kokemusta on
Älä sitoudu ihmiseen, joka ei sitoudu suhun. Sellaiseen, jota pitää vetää perässä läpi parisuhteen muodostumisen vaiheiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Minun mieheni käyttää nuuskaa. Ja on täysi timantti mieheksi. Olisin menettänyt paljon, jos olisin laittanut tuon kriteerin.
Sinäkö Raimo taas? Lopeta tuo itsesi ylistäminen täällä, ei ketään usko kuitenkaan. T. Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Kaikki riippuvuudet alkaen alkoholista ja päättyen vaikka pakonomaiseen kuntoiluun.
Narsistiset piirteet (tosin suhteen alussa niiden tunnistaminen on vaikeaa).
Vanhemmissaan tai exässään kiinni olevat.
Miten tämän perusteella voi varoa mitään?
Eli:
mistä tiedät, että ko ihminen on addikti? Suurkuluttaja kun ei ole aina addikti.
Mikä narsistinen piirre osoittaa, että kyseessä voi olla narsku?
Mikä toimenpide osoittaa, että ihminen on kiinni jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Sinäkö Raimo taas? Lopeta tuo itsesi ylistäminen täällä, ei ketään usko kuitenkaan. T. Vaimo
Ihan olen nainen. Enkä ole itse koskaan edes polttanut, nuuskasta puhumattakaan.
Olen nainen, jolla on maailman paras mies.
Katkaise suhde jos ihminen ei pysty asialliseen keskusteluun raivoaa, on sairaalloisen kotrolloiva ja mustasukkainen. Syyttää muita aina kaikesta tapahtuneesta. Tuollaista ihmistä et rakkaudellasi pysty muuttamaan. Pelasta itsesi
Jos jotakin ihmistä rakastaa, niin hänestä ei vain voi olla erossa. Eipä siinä silloin tarvitse tai auta miettiä järjellä syitä miksi ei kannattaisi sitoutua. Sydän on jo sitoutunut, niin se on menoa.