Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä erikoisia kykyjä?

Vierailija
21.04.2015 |

En tiedä, onko tämä nyt mikään kyky, vai puhdasta sattumaa, mutta viimeisen parin vuoden aikana, kun näen odottavan parin, tuijotan heitä hetken kasvoihin ja pystyn sitten sanomaan: "nuo saavat (esim) pojan". Olen siis arvannut jokaisen odottajan lapsen sukupuolen oikein. Minun täytyy nähdä molempien vanhempien kasvot, jotta voin "nähdä" kumpi sieltä on tulossa. Joskus myös pelkästään äidin kasvojen näkeminen riittää, mutta yleensä tarvitsen molemmat. Veikkaukseni ovat osuneet sen verran nappiin (eli joka kerta oikein), että eilen eräs ystäväni sanoi minulle:" ja sinä vauvakuiskaaja et kerro mulle kumpaa odotan, haluan sen olevan yllätys!" (Ei siis vihaisesti sanonut, ja naurettiinkin asialle). No, lupasin olla kertomatta, mutta "tiedän" tosiaan kumpi sieltä tulee.. :-)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ilmeisesti jotkut eivät osaa sumentaa näkökenttää. Mies ei vieläkään usko että teen tätä.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:09"]Noo ilmeisesti jotkut eivät osaa sumentaa näkökenttää. Mies ei vieläkään usko että teen tätä.... :D
[/quote]

Mäkin osaan muuten :D
Ap

Vierailija
4/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhua kielillä.

Vierailija
5/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:09"]

Noo ilmeisesti jotkut eivät osaa sumentaa näkökenttää. Mies ei vieläkään usko että teen tätä.... :D

[/quote]

Miltä sä näytät ulospäin kun teet sen? Mulle sanottiin että oon ihan aineissa, kaikki tuli vahtaamaan ympärille. Miten joku ei muka osaisi sitä?

Vierailija
6/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen sarvipäitä ympärilläni, kun olen Pyhän Hengen hurmoksessa.

Vierailija
7/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn sanomaan minkä tahansa sanan takaperin, jopa kokonaisia lauseita.

Vierailija
8/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin erikoinen kyky, mutta mä oon todella empaattinen luonteeltani ja tunnistan herkästi toisten ajatukset ja tunteet.. On kiva kun osaa ymmärtää miksi joku tekee miten tekee ja mitä tuntee, mutta kääntöpuoli on liian herkkä vaistoaminen myös niissä negatiivissa tunteissa, kun joku tuntuu loukkaantuvan tai pahoittavan mielensä takiani. 

Vierailija
9/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:09"]

[/quote]

Miltä sä näytät ulospäin kun teet sen? Mulle sanottiin että oon ihan aineissa, kaikki tuli vahtaamaan ympärille. Miten joku ei muka osaisi sitä?
[/quote]

Mä ainakin näytän siltä, että olisin saanut "tuijotuskohtauksen", kuin olisin aivan ajatuksissani.
ap

Vierailija
10/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani uuden ennestään tuntemattoman ihmisen seurassa osaan ladella hänen persoonansa, lapsuuden harrastukset, perhesuhteet, koulumenestyksen jne. Niihin kehen olen testannut on mennyt nappiin ja saan aina hämmästyneitä huudahduksia. Hauska ois testailla enemmänkin, mutta ei aina kehtaa. :D Aika helposti näen ihmisestä "läpi" eleiden, ilmeiden ja puheen avulla.

Vierailija
11/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kykyni on se että kun ulostan pökälettä niin tamponi syöksyy rakettina ulos. en tiedä onko niin hyödyllinen juttu sillä en haluaisi laittaa tamponeja pyttyyn vaan roskikseen.

Vierailija
12/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:12"]

Osaan puhua kielillä.

[/quote]

Mulla tämä sama. Enkä tarvitse mitään hurmosta edes siihen, voin tehdä sitä halutessani ihan missä vaan ja missä mielentilassa tahansa. 

Mieheni mielestä olen myös noita, koska vaistoan usein asioita ennalta. Itse en usein edes tiedosta sitä. Esim. viime viikonloppuna sanoin että en viitsi nyt lähteä ulkohommiin kun tietty tuttavapariskunta kerran tulee lounasaikaan. Mies ei sanonut mitään, ja minä laittauduin, ja laitoin vähän parempaa ruokaakin. Vieraat tulivat kuten odotin, kunnes heidän puheistaan tajusin että he olivat tehneet YLLÄTYSvierailun. Jälkeenpäin kysyin mieheltäni, mikset sinäkään sanonut mitään kun minä puhuin tulevista vieraista vaikkei mistään ollut sovittu, niin mies vaan sanoi että hän on jo oppinut vuosien varrella noidankykyihini luottamaan.

Vierailija
13/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideillä on ärsyttävä kyky tietää aina kun lapsi on pahanteossa. Vaikka lapsi asuisi toisessa maassa.

Vierailija
14/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:09"]

[/quote]

[/quote]

Mä ainakin näytän siltä, että olisin saanut "tuijotuskohtauksen", kuin olisin aivan ajatuksissani.
ap
[/quote]
No ilmeisesti en miltään, kun en saa miestä uskomaan :D

Vierailija
15/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans näkökentän sumentaminen! (vissiin) \o/
En oo ennemmi aatellu kyvyks. Oletin että kaikki osaa tehä nii en oo ees keskustellu aiheesta kenenkään kanssa:"D

Vierailija
16/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on inhottava kyky. Jos kuulen että joku on raskaana tiedän heti että syntyykö lapsi a)terveenä/täysaikaisena b)syntyy mutta jokin on pielessä (esim. syntyy keskosena) c) tulee keskenmeno.

Näitä on kymmenia ja olen aina tiennyt miten homma menee. Aivan kamalaa. Kun ahdistaa varsinkin tuo vaihtoehto c:n tietäminen...

Vierailija
17/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mikä kyky tämä on mutta todella usein sanon miehelle esim. "Ajattele jos palikkakasa kaatuu" ja yleensä nää asiat tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Kerran koulussa ystäväni selitti jostain hiirestään ja siinä vaan tuli ajatus että "ajattele olis kauheeta jos se olis kuollut kun meet kotiin" vitun rotta oli kuollut samana päivänä :/ nykyään en kauheesti uskalla puhua näitä asioita, muita kuin positiivisiä. Joskus näin myös mielessä että yksi mies kompastuu katukivetykseen, ja samalla hetkellä kun mies astuin katukynnyksen yli niin kaatui. :9

Vierailija
18/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:09"]

[/quote]

[/quote]

Sama ^^ Uhkasivat viedä seuloihin, kun lastenkodilla ollessa tein tota :'D Ja siis ikinä en ole mihinkään aineisiin koskenut, en edes tupakkaan. Mihinkään. Jotkut sano, että näytti siltä, että mun silmät ''lasittu'' ja olin henkisesti ihan jossain muualla, vaikka fyysisesti olinkin siinä. Osaan myös ''tärisyttää'' silmiä silleen todella nopesti, puolelta toiselle.

t. teini

Vierailija
19/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuo näkökentän sumentaminen oikein tarkoittaa???

Itse osaan liikuttaa pikkuvarpaitani sujuvasti eri suuntiin ilman, että muut varpaat liikkuvat. Täysin hyödytön taito.

Vierailija
20/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:11"]

Siis mitä tuo näkökentän sumentaminen oikein tarkoittaa???

[/quote]

Mä osaan myös tuon ja mulla se tarkoittaa sitä, että vaikka katson kauas, tarkennan kuten katsoisin lähelle, tai toisinpäin. Tällöin kohteet näkyy sumeina.