Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos paljastuisi että puolisoni äänesti/ kannattaa Persuja, ottaisin avioeron.

Vierailija
21.04.2015 |

Samoin jos äitini, isäni tai sisareni kertoisi tehneensä niin, katkaisisin välit. Ystävistä nyt puhumattakaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies äänesti persuja. Minä keskustaa. Miksi ihmeessä mun pitäis ottaa ero, jos mieheni haluaa äänestää jotain muuta puoluetta kuin minä. Vasemmistopuolue tai kommarit sais mut näkemään punasta, mut silti se ois mun miehen oma asia...

Vierailija
22/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se suvaitsevuus nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tilanteeseen en onneksi koskaan joudu, koska menin naimisiin älykkään miehen kanssa. Voi tietysti kuvitella, että hän sairauden (esim.onnettomuuden aiheuttama aivovaurio, dementia) takia äänestäisi persuja, jolloin en häntä tietenkään jättäisi.

Vierailija
24/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan loistava ystävä joka seisoo vasemmiston riveissä. Puolueen takia en voi häntä äänestää; vasemmisto on kaikista puolueista fanaattisin ja kiihkoilevin -varsinkin täällä netissä. On hassua miten he syyttävät persuja siitä mihin syyllistyvät eniten itse! Ei kovin sivistynyttä porukkaa muutoin kuin paperilla.

Vierailija
25/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populismi, keskusta-oikeistolaiset arvot ja konservatismi... :'( siinä on Perussuomalaisten arvopohja. *Sigh

Vierailija
26/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää tekevän kipeää. On vain tervetullutta, että vauhtia haetaan konservatiiveista näkemyksistä.

Vierailija
27/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:14"]Kyllä näyttää tekevän kipeää. On vain tervetullutta, että vauhtia haetaan konservatiiveista näkemyksistä.
[/quote]
Sitähän tässä pelätäänkin, Euroopassa on ennenkin käynyt huonosti konservatismissa(laajassa mittakaavassa). Kehitys ei kulje eteenpäin takaperoisen ajattelun kautta. Eikä populismin.

Vierailija
28/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 06:52"]

Miksi? Mikäs persujen kannattamisessa on niin pahaa?

[/quote]Siksi, että rasistisen ja äärikonservatiivisen puolueen äänestäminen paljastaisi sen, että arvomme olisivat yhteensovittamattoman erilaiset. ap

Vierailija
29/29 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:15"]

Minun isä, anoppi, kumppanin työkaveri ja moni muu tuttu/ystävä äänesti Persuja. Tekeekö se heistä jotenkin huonompia ihmisiä? Ei. Jos Persut sattuvat ajamaan heidän asioitaan niin minkäs teet. Olisiko heidän pitänyt silti äänestää jotain muuta puoluetta? Ei.
Itse en yhtään ihmettele Persujen äänestäjiä. Kyllä minuakin alkaa kyllästyttää maahanmuuttajien kekkuloinnit (mm. ahdistelu) ja moni muu asia josta monet puolueet ovat sitä mieltä että suvaitsevainen pitää olla. Myös porvaripuolueiden ymmärrys pienituloisia kohtaan on no, olematonta.

[/quote]Kyllä tekee. Se tekee heistä huonompia. Se tekee heistä rasistisia idiootteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän