Mitä helikopteri etsii kirkkonummella?
On jo 30 minuttia haravoinut laajakallion ympäristöä
Kommentit (108)
Jokohan ne löysi haluamansa?
en tiedä soiko jo korvat vai onko tuo tietty humina vielä sitä pörinää kauempaa?
toivottavasti jostain kuulee, mitä se on/oli.
No nyt alko koirat haukkumaan. Ei oo enää yhtään kivaa.
Ovet lukossa, verhot ikkunoiden edessä alakerrassa...uskaltaisiko mennä nukkumaan jo? Onneksi on koirat...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:42"]Jokohan ne löysi haluamansa?
en tiedä soiko jo korvat vai onko tuo tietty humina vielä sitä pörinää kauempaa?
toivottavasti jostain kuulee, mitä se on/oli.
[/quote]
Kuulen saman. Taitaa pörräillä vieläkin
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:43"]
[/quote]
No luovu koirista ni eivät hauku.
Tässä opin, että meitä Kirkkonummelaisia on täällä useita, jopa yöllä. Ja kukaan tuttu ei taatusti tiedä, että täällä palstailen... :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:43"]
[/quote]
No luovu koirista ni eivät hauku.
[/quote]
Luovu itsestäsi. Sinusta on enemmän harmia kun yhdestäkään koirasta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:43"] No nyt alko koirat haukkumaan. Ei oo enää yhtään kivaa. [/quote] No luovu koirista ni eivät hauku. [/quote] Luovu itsestäsi. Sinusta on enemmän harmia kun yhdestäkään koirasta.
[/quote]
Olen pian ovesi takana.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:45"]Tässä opin, että meitä Kirkkonummelaisia on täällä useita, jopa yöllä. Ja kukaan tuttu ei taatusti tiedä, että täällä palstailen... :)
[/quote]
Näköjään :D
Eikö poliisilta saakin tietää soittamalla ja kysymällä? Itse olen joskus soittanut kun helikopteri pörräsi kauan kotiseudulla, ja silloin poliisista vastattiin että etsivät kateissa olevaa ikäihmistä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:49"]
Eikö poliisilta saakin tietää soittamalla ja kysymällä? Itse olen joskus soittanut kun helikopteri pörräsi kauan kotiseudulla, ja silloin poliisista vastattiin että etsivät kateissa olevaa ikäihmistä.
[/quote]
Soinihan se siellä, Soini, Soini
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:49"]Eikö poliisilta saakin tietää soittamalla ja kysymällä? Itse olen joskus soittanut kun helikopteri pörräsi kauan kotiseudulla, ja silloin poliisista vastattiin että etsivät kateissa olevaa ikäihmistä.
[/quote]
Okei, vähän tekis mieli soittaa ja kysästä
Soita! Tuu sit kertomaan jooko :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:45"]Tässä opin, että meitä Kirkkonummelaisia on täällä useita, jopa yöllä. Ja kukaan tuttu ei taatusti tiedä, että täällä palstailen... :)
[/quote]En muuten roikkuisi täällä nyt yöllä, mutta kun tosiaan heräsin tuohon kopteriin.
Vittu mikä hysteria täällä on menossa :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:55"]Vittu mikä hysteria täällä on menossa :D
[/quote]
Hmm niin, täällä harvoin keskellä yötä tapahtuu mitään jännää. Saa sitä vähän ollakkin hysteerinen ;-)
Uutistoimisto AV-mammat taas vauhdissa. Kiitos että teette työn puolestani, t. Iltapaskan toimittaja :)