Olen kohta 19v ja minua luullaan aina 11-12 vuotiaaksi :D
Kommentit (18)
vaikea kuvitella, että parikymppistä voisi ulkonäön perusteella kuvitella vähän yli 10 vuotiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:50"]
vaikea kuvitella, että parikymppistä voisi ulkonäön perusteella kuvitella vähän yli 10 vuotiaaksi.
[/quote]
Luulen, että tämä johtuu myös siitä, että en tee vielä mitään teinijuttuja :)
Ethän enää teini olekaan. Eikö teinit ole jotain 15-vuotiaita?
No sulla menee vielä hyvin. Minua luultiin tässä jokin aika sitten 14-vuotiaaksi. Niin ja siis olen 34. Ei tuntunut kauhean imarreltavalta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:52"]Ethän enää teini olekaan. Eikö teinit ole jotain 15-vuotiaita?
[/quote]
13-19.
Johtuuko kenties siitä, että et meikkaa (jos olet nainen), käytät lapsekkaita vaatteita, olet vartaloltasi hintelä ja pienikokoinen?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:55"]No sulla menee vielä hyvin. Minua luultiin tässä jokin aika sitten 14-vuotiaaksi. Niin ja siis olen 34. Ei tuntunut kauhean imarreltavalta.
[/quote] kuvittele miten nuorelta näytät vielä vanhainkodissa :)
Sama täällä, paitsi ihmiset luulee mun olevan 14-16 vuotias ulkonäön perusteella. Pukeudun kyllä ihan suht naisellisesti ja meikkaan ym, mutta naamasta ilmeosesti näytän tosi nuorelta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:58"]
Johtuuko kenties siitä, että et meikkaa (jos olet nainen), käytät lapsekkaita vaatteita, olet vartaloltasi hintelä ja pienikokoinen?
[/quote]
Voi olla :D Jotkut ei myöskään heti tiedä, että olenko tyttö vai poika. Ja olen siis tyttö. T: ap
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:55"]No sulla menee vielä hyvin. Minua luultiin tässä jokin aika sitten 14-vuotiaaksi. Niin ja siis olen 34. Ei tuntunut kauhean imarreltavalta.
[/quote] kuvittele miten nuorelta näytät vielä vanhainkodissa :)
[/quote]Niinpä. Kai täatä jotenkin pitää repiä jotain huumoria ja positiivisuutta.
Ja siis minä 34, meikkaan (en tosin kovin paljoa), käytän ikäisilleni sopivia vaatteita ja käyttäydyn mielestäni, kuten ikäiseni käyttäytyvätkin. Olen lyhyt, 157 cm. Tämäkö heti tekee vaikutuksen ikäistään nuoremmasta?
Mä olen 20 ja mennessäni vanhempieni kanssa hotellin mulle annettiin lasten piirrustuskilpailun osallistumislomake. Että et ole ainoa. Baarissa tullaan yleensä paperit kysyyn parikin kertaa.
Minä en ole edes ikinä käynyt baareissa tai tehnyt muutakaan sellaista :) T: ap
Ootko lyhyt? Mä oon 156cm ja 28v. Mua luullaan noin 15v. Kerran joku mummeli alkoi päivittelemään, että lapset hankkivat lapsia kun työntelin vaunuja. Oli vähän wtf-ilme kun kerroin olevani kohta 30! Mut hei, tää on vain positiivista mun mielestä!
Olen 16, ja mua luullaan 30- vuotiaaksi :(
Oon 27v ja baarissa saa yleensä kahdesti näyttää paperit
ootko siis henkisesti 11v tasolla? Sääli.