Mitä ajattelit tehdä 2080-luvulla?
Sannin 2080-luvulla kappaleen inspiroimana kysyn, että mitä ajattelit tehdä 2080-luvulla?
Minä kasvan varmaankin jo koiranputkea, 2080-luvulla kun täyttäisin 100 vuotta. (Tai no, minut käytetään krematorion kautta ja tuhkat sirotellaan ulkomaille paikkaan, joka merkitsee minulle hyvin paljon).
Kommentit (33)
Olisin tuhkattu ja tuhkat ripoteltu kauniiseen uurnalehtoon.
Toivottavasti en ainakaan ole toimintakyvyttömänä vuodeosastolla odottamassa kuolemaa. Näillä elämäntavoilla on ihme jos vielä vuonna 2080 olen 95-vuotiaana elossa.
Olisin just päässyt uudelle sataluvulle. Aion kyllä olla elossa. Varmaan istuskelen jossain ja dataan.
Marsissa varmaan syömässä karjalanpiirakoita.
Let's see. Olen juuri täyttänyt 101 vuotta. Eli bailata ankarasti. Vuosisadan vaihde jo siinä kovasti siintää näköpiirissä.
Olen 86-vuotias, toivottavasti asun kotona 89-vuotiaan mieheni kanssa ja meillä olisi paljon lapsenlapsia. Kuunneltas nostalgiabiisejä nuoruudesta ja istuttas kiikkustuolissa :)
Oon valitettavasti jo kuollut. Saatan elää korkeintaan vähän päälle 2060 asti, mutta en usko että kovin paljoo sen yli.
On muuten hirvee biisi, ja soi jatkuvasti. :(
olisin 76 mutta mistä tietää elänkö sinne saakka, jos elän niin matkustaisin varmaan kaikkialle ja lukisin päiväkirjoja joita nykyään kirjoitan ja olisin pirteä. Testi sanoi että kuolen 17.6.2096 mutta en tiedä onko totta...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä makaan mullan alla, jo paljon ennen sitä, oon syntyny 1974.
Sama täällä. Ajattelin tuhkauttaa itseni ja kaadattaa perillisillä tomumajani valtiokoneiston rattaisiin...
Aion elää kuin metsalem, monta sataa vuotta.
Jälkipolvet vaan kärkkyy perintöä, siksi vela. Tulevaisuuden suurin ongelma, kun elinaika lähes rajaton.