Huvittavaa miten täällä näyttäisi olevan paljonkin rokottamattomia vaikka oikeasti n. 90 % on rokotettuja
Vai onko nuo rokottamattomat meuhkaajat alakouluikäisiä? Se toki selittäisi 🤔
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko niiden kirjoittajien määrää, jotka selvästi ilmoittavat kieltäytyvänsä rokotuksista, vai lasketko sinä myös esimerkiksi hoitajien pakkorokotusten vastustajat vaikka iso osa näistä on itse rokotettuja?
Ole nyt hiljaa, kun et ymmärrä asioita.
Ei ole eikä tule mitään hoitajien pakkorokotuksia.
Rokotevelvoite on aivan eri asia kuin joku rokopakko. Kun et tätäkään ymmärrä, niin älä silloin lässyttele aiheesta.
Itse et näemmä ymmärtänyt tai kyennyt vastaamaan kommentin varsinaiseen pointtiin, vaan kävit vihaisesti räksyttämään asian vierestä. Jos täällä jonkin pitäisi olla ymmärryksen puutteen takia hiljaa niin ehkä sinun pitäisi katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näyttää olevan taas vuorossa tämä rokotevastainen/kulkutautimyönteinen moderaattori.
Joku voisi ehdottaa Hesarille tai YLElle juttuaihetta siitä, miten vauvapalstasta tuli rokotevastaisten päätemmellyskenttä.
Mikäs kommari se sieltä Neuvostoliitosta nyt niin kovasti sensuurin perään huutelee? Oletko Venäjän trolli Pietarista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomien oikeuksia ajavat ja puolesta puhuvat myös rokotetut, joiden läheinen on rokottamaton. Olen itse saanut kolme rokotetta, mutta nuoret 21 ja 19 - vuotiaat ovat päättäneet toisin. En siedä mitään kuraa heitä vastaan.
No, kunhan pidät heidät poissa tartuttelemasta kunnon ihmisiä. Ja pitävät myös turpansa kiinni, eivätkä levittele väärää tietoa. Samoin tee heidän kanssaan hoitotahto molemmille, joissa kiellätte kaiken elvytyksen. Hoidathan heidät myös sitten kotona.
Kun nämä hommat on hoidettu, homma on kunnossa.
Olen eri, mutta tuo on kohtuullinen vaatimus siinä vaiheessa kun jokainen tupakoitsija, alkoholin liikakäyttäjä, ylipainoinen, liikuntakammoinen jne jne kieltäytyy samalla tavalla hoidosta. Samoin korkean loukkaantumisriskin harrastuksissa sattuneita tapaturmia ei saa hoitaa julkisin varoin. Palataan sitten asiaan.
Pikku-Putlerit kirjoittelee pietarista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se pieni ihmisryhmä jonka on aina periaatteesta tehtävä kaikki mahdollinen päinvastoin kuin muiden ja siitä omasta valinnasta sitten pitää valittaa ja meuhkata. Jos olisi kielletty rokotteet niin nämä olisi ekana olleet ostamassa ne jostain pimeiltä markkinoilta mutta nyt kun ne annettiin kaikille niin ei kelpaa öyhöttäjille.
Olet väärässä. Rokottamattomat eivät ole pieni ryhmä. Heitä on pelkästään Suomessa 800000. En usko tuotakaan, että rokottamattomat kovin yleisesti jättäisivät sarjapiikitykset ottamatta periaatteesta. Syitä on varmasti monenlaisia, esim terveyteen liittyviä tai nuori ikä.
P e r se e n re i k äp e r s ut poistivat viestini, joten lähetän sen uudelleen:
Olen sanonut tämän satoja kertoja ennenkin, mutta kerrataanpa vielä:
Tämä palsta EI ole mikään läpileikkaus suomalaisista. Tämä palsta on persupalsta. Persut ovat täällä moninkertaisesti yliedustettuja. Persut vastustavat rokotteita.
Olen rokottamaton, ja tulen aina olemaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Osaavat ne rokotetut ihan yhtä lailla pitää meteliä.
Itseasiassa, kun katsoo esimerkiksi Suomi24:n viestiketjuja, sieltä paljastuu ajallisesti hyvin selkeästi se että huutamisen aloittivat Putin trollit, sekä heidän suomalaiset hyödylliset idiootit, sekä uskovaiset (jotka saavat tietämättään rahoitustaan Putinin porukoilta.)
Tuohon vastattiin sillä että muita suomalaisia varoitettiin siitä että palstoille on pesiytynyt Putin trolleja jotka levittävät ihan leipätyökseen valheita, että myös typeryksiä jotka kuvittelevat että tieteellista tutkimusta tehdään Googlettamalla.
Tietenkin Putin trollit lisäsivät huutoaan, kuten myös typerykset, koska he saivat vastaansa faktat.
Valitettavasti palstasensuuri ei auta tässä lainkaan, koska viestien poistattamisella saadaan hyvin nopeasti faktoja tarjoavat henkilöt hiljaiseksi ja poistetuksi palstoilta, kun taas typerykset, että myös palkkatyökseen valheita levittävät Putin trollit eivät tietenkään lopeta sonnan suoltamistaan.
Sensuuri tappaa ensimmäiseksi totuuden, vaikka sitä perustelisi kuinka hyvillä aikeilla!
Ja suurimmalla osalla rokotteet ovat jo menettäneet tehonsa eli pian on kaikki rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokotettu, enkä hyväksy vastakkainasettelua tässä asiassa. Rokottamattomien syyttely ja tyhmiksi haukkuminen ei nyt vain oikein mene läpi, ottaen huomioon että rokottamattomien argumentit ovat yleensä huomattavasti älykkäämpiä kuin rokotettujen vastaavat. Sen näkee näissäkin keskusteluissa.
Juu, tässä esimerkki näistä "huomattavasti älykkäämmistä argumenteista":
Vierailija kirjoitti:
Kun vaaditaan se viimeistään vapaaksi tekevä 8 piikki niin 7 piikkiä saaneet lasketaan rokottamattomiksi.
Täyttääkö afrikkalaiset Euroopan 2030?
Kun piikkisavu on hälvennyt?
Miksi siellä ei ole tartuntoja eikä piikkejä.?
Jos nyt vaikka muistellaan, että missä se Omikron ensimmäisenä löydettiin?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ottanut yhtään noista rokotuksista kun en ole uskaltanut. Pelkään haittavaikutuksia, kärsin neulakammosta ja olen saanut aikaisemmin poliorokotteesta ilmeisen pysyvän haittavaikutuksen. Olen rokotekriittinen, mutta en täysin rokotekielteinen. Haluaisin kyllä ottaa jäykkäkouristusrokotteen, mutta en uskalla ottaa sitäkään.
Sitten et voi kuin toivoa, ettet saa koronatartuntaa ja joudu sen jälkeen pistämään itseesi verenohennuspiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokotettu, enkä hyväksy vastakkainasettelua tässä asiassa. Rokottamattomien syyttely ja tyhmiksi haukkuminen ei nyt vain oikein mene läpi, ottaen huomioon että rokottamattomien argumentit ovat yleensä huomattavasti älykkäämpiä kuin rokotettujen vastaavat. Sen näkee näissäkin keskusteluissa.
Juu, tässä esimerkki näistä "huomattavasti älykkäämmistä argumenteista":
Vierailija kirjoitti:
Kun vaaditaan se viimeistään vapaaksi tekevä 8 piikki niin 7 piikkiä saaneet lasketaan rokottamattomiksi.
Täyttääkö afrikkalaiset Euroopan 2030?
Kun piikkisavu on hälvennyt?
Miksi siellä ei ole tartuntoja eikä piikkejä.?Jos nyt vaikka muistellaan, että missä se Omikron ensimmäisenä löydettiin?
Niinpä, se löytyi afrikasta mutta oleellista on että minkä maan diplomaattisia vieraita he olivat joilla se ensimmäinen omikron tavattiin. He olivat muuten täysyn rokotettuja.
Tässä botswanan virallinen tiedote omikronista ja siitä keneltä se löytyi.
https://twitter.com/BWGovernment/status/1464184386912501764/photo/1
Ilmeisesti mv-lehdellä on jotain ongelmia, nyt eivät ole enää edes hauskoja ne r-vastaisten perustelut. Ottavat vain uutisen vaikka, että koronaan on kuollut niin ja niin monta ihmistä, ja kääntävät sen niin, että rokotteeseen on kuollut sen verran ihmisiä. Vaikka rokotteita ei vielä edes ollut silloin kun suuressa määrin kuoltiin koronaan.
Mun mies täällä tehtailee näitä rokote keskusteluja ihan urakalla. Sitä harmittaa kun vaimokin sai toisen piikin käteen, eikä enää oo kavereita jotka olis mukana sen rokotekapinassa. Nyt se makaa perse homeessa flunssassa kotona ja kirjoittelee tänne. Terkkuja Risto!
Onpa kyllä absoluuttisen hieno ketju, mikä näyttää sen että ihmiset ei kykene hyväksyyn erilaisia mielipiteitä ja maailmankuvia, koska se OMA on OIKEA. Montakohan kertaa täällä luki sanat turpa kii tms :DD
Noin osalla. Monilla rokotevastaisilla valtavia harhoja. Pörräävät hallusinaatioissa ympäriinsä. Sietää varoa.
Rokotevastaisille valehteleminen niin itselle kuin muille on hyvin tavanomaista.