Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myhäiletkö itseksesi hieman pilkallisesti jos kuulet pariskunnan tavanneen toisensa tinderissä?

Vierailija
02.01.2022 |

Tirskahdatko tinder-häissä kun pappi puhuu hääpuheessaan morsiusparin tinderöinnistä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä itsekin olen tavannut avopuolisoni sitä kautta.

Vierailija
22/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuu olevan joku keski-ikäisten ja vanhusten juttu pitää netin kautta tapaamista nolona.

Voi kuule, me keski-ikäiset harrastettiin nettideittejä jo ysärillä. Tapasin mieheni netissä, lapsemme on jo aikuisia.

Samaa pohdin. Nettideittisivustoja oli jo ennen Tinderiä, se teki vain deittailusta helpompaa.

Nimimerkillä kaksi vuotta sitten Tinderissä nykyisen puolisonsa kohdannut 55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää kertoa, että kohtasin puolisoni metsässä. Todella noloa - ympärillä muutama tuhat hehtaaria yksityismetsää ja niin vain kohdattiin.

Ei Suomessa ole enää noin suuria yhtenäisiä yksityisomisteisia metsiä. Vain joku valtion kansallispuisto on noin suuri.

Vierailija
24/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että monikaan ei kerro jos on tavannut netin kautta.

Siitä päätellen hymähtelyä tapahtuu.

50-lukulainen iskeytyi linjoille.

En ole 50-luvulta.

Enkä missään kohdassa sanonut itse hymähteleväni. Olen vain huomannut, että moni pari jättää kertomatta, ja asia paljastuu vahingossa jälkeen päin.

Huh, miten aggressiivista porukkaa täällä on.

Vierailija
25/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 50-luvulta.

Enkä missään kohdassa sanonut itse hymähteleväni. Olen vain huomannut, että moni pari jättää kertomatta, ja asia paljastuu vahingossa jälkeen päin.

Huh, miten aggressiivista porukkaa täällä on.

Mitä aggressiivista tuo nyt on?

Itse olen 30 ja muistan vielä ajan kun oli noloa myöntää tavanneensa netin kautta kumppanin. Nuoremmille netti ja sitä kautta deittailu on ihan normaali juttu eikä niin paljoa valehdella siitä että ollaan tavattu tinderissä.

Vierailija
26/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää kertoa, että kohtasin puolisoni metsässä. Todella noloa - ympärillä muutama tuhat hehtaaria yksityismetsää ja niin vain kohdattiin.

Ei Suomessa ole enää noin suuria yhtenäisiä yksityisomisteisia metsiä. Vain joku valtion kansallispuisto on noin suuri.

Suurin osa Suomen metsistä on yksityisessä omistuksessa ja iso osa yksityisomisteisista metsistä sijaitsee toisen yksityisomisteisen metsän vieressä. Eikö olekin outoa?

Vierailija
27/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hymyilyttävämpää, kun pari kertoo pokanneensa toisensa täydessä kännissä baaritiskillä.

Vierailija
28/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No murskaavan ylivoimainen enemmistö on "50-luvulla". Ihan täällä Suomessakin. Get over it snowflake.

Vierailija
29/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tympeä ja asiaton aloitus.

Vierailija
30/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tympeä ja asiaton aloitus.

Kuten melkein kaikki provoilut täällä. Ihan hyvää keskustelua poiki

Vierailija
31/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs, ap, tapasi oman puoliskonsa?

1) Kapakkaillan jälkeen ulkona, kun oli käynnissä ns. "viimeinen jako"?

2) Ei missään, koska ap on vanhapiika/peräkamarin poika

Vierailija
32/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Samahan se on missä tapaa. Olen ollut tinderissä ja kyllähän sielläkin ihan hullu tuuri pitää olla, jos sopivan onnistuu löytämään.

Vierailija
33/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuu olevan joku keski-ikäisten ja vanhusten juttu pitää netin kautta tapaamista nolona.

Voi kuule, me keski-ikäiset harrastettiin nettideittejä jo ysärillä. Tapasin mieheni netissä, lapsemme on jo aikuisia.

Niin teitte, ja silloin oli vielä tapana pitää asiaa jostain syystä nolona ja valehdella että tavattiin jossain muualla.

Ei kai? Ihan avoimesti meillä ainakin lukiossa Kissin chatistä puhuttiin. Moni tapasi ekan seurustelukumppanin sitä kautta

Vierailija
34/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No murskaavan ylivoimainen enemmistö on "50-luvulla". Ihan täällä Suomessakin. Get over it snowflake.

50-luvulla pystyi hakemaan nanosekunneissa seuraa tyystin toisesta maasta? Hm.. 😂

Nykyään Tinderin rinnalle on tullut sivustoja joista pystyy hakemaan todella tarkan haun avulla just sitä oikeaa.

Vierailija
35/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän ihmetystä herättää. Itse oon monta vuotta tinderiä käyttäny eikä sieltä mitään vakavaa löydy...

N25

Vierailija
36/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin puolisoni suomi24:ssä aikana ennen typeriä. En tuota varsinaisesti mainosta, mutta eipä sitä ensitapaamista kukaan 10 vuoden jälkeen enää kai joka päivä muistele? Pääasia, että tavattiin.

Vierailija
37/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän ihmetystä herättää. Itse oon monta vuotta tinderiä käyttäny eikä sieltä mitään vakavaa löydy...

N25

Toisille löytyy, toisille ei. Pitää tietää mitä hakee. Kysymysmerkeille en suosittelisi Tinderiä.

Vierailija
38/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Toisille löytyy, toisille ei. Pitää tietää mitä hakee. Kysymysmerkeille en suosittelisi Tinderiä.

Ei välttämättä löydy vaikka tietäisikin mitä hakee. Ihan tuuripeliä.

Vierailija
39/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mä tiedän mitä haen mutta kun miehet ei kiinnostu.

Vierailija
40/47 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Suomen metsistä on yksityisessä omistuksessa ja iso osa yksityisomisteisista metsistä sijaitsee toisen yksityisomisteisen metsän vieressä. Eikö olekin outoa?

Juu mutta ei noin suuria metsäalueita enää ole.