Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein lapsi näkee isovanhempia?

Vierailija
20.04.2015 |

Ollaan just erottu miehen kanssa ja olen nyt kaksin alle 1v pojan kanssa. Eksän äiti (ex-anoppi) on tosi innoissaan pojan tapaamisesta ja haluaisikin nähdä monta kertaa viikossa. Itseäni tuo ei juuri innosta, sillä anoppi on todella eri tyyppinen ihminen kuin olen itse enkä tunne oloani mukavaksi hänen seurassaan.

Mikä siis olisi sopiva väli mummin tapaamiseen? Poikakaan ei mitenkään erityisesti nauti hänen tapaamisestaan kun mummi on kovaääninen ja koko ajan kimpussa. Muutenkin meillä tosi paljon menoa pienen kanssa eikä mummia todellakaan ehdittäisi montaa kertaa viikossa treffailemaan. Asuu samassa kaupungissa, eikä välimatkat ole (valitettavasti) kovin pitkät.

Isänsä kanssa poika ei mummia juuri tapaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus isovanhempaan, isovanhemmalla lapsenlapseen. Kerran kahdessa viikossa on mielestäni tarpeeksi. Ex-miehesi asia hoitaa tämä juttu äitinsä kanssa jos sinua häiritsee.

Vierailija
2/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia 1-4kertaa viikossa, toisia 1-2kertaa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anoppi vahtimaan poikaa ja käy kaupassa tai lenkillä?

Muista että sulle voi tulla tilanne kun apu todella tarpeen, sairastuminen tms. Yritä iloita siitä että anoppi ja poika tulevat läheisiksi.

Vierailija
4/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme näkevät isovanhempiaan 1-2 kertaa vuodessa. Mielestäni sopivasti olisi 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
5/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ollut mukavaa, jos miehen vanhemmat olisivat olleet kiinnostuneita lapsenlapsistaan. Onneksi sentään omat vanhempani ovat olleet. Mahdollisimman usein olisin siis halunnut, että tapaavat lapsenlapsiaan. 

Vierailija
6/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluan että heillä välit pysyy hyvinä ja onhan lapsellekin hyvä että on erilaisia ihmisiä lähipiirissä. On vaan niin pieni vielä että minunkin pitää olla enimmäkseen mukana. Kun on hoitoon tuolle mummille muutaman kerran jäänyt niin on kuulemma itkenyt melkein koko ajan enkä halua väkisin pientä viedä kun on muitakin hoitajia tarjolla useitakin, joiden kanssa kaikki sujuu oikein hyvin. Myöhemmin eri juttu kun lapsi kasvaa ja on itsenäisempi.

Nyt ollaan siis nähty pari kertaa viikossa, mutta olisikohan 1x kahdessa viikossa ok? Tai sen verran ettei mummin pitäisi siitä loukkaantua? Omien isovanhempien kanssa nähtiin varmaan suunnilleen noin paljon kun olin lapsi ja oikein hyvät välit meillä on yhä.

Vierailija
7/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen siis ap.

niin ja lisäyksenä vielä, lapsen isä ei halua olla tekemisissä kanssamme eli sen takia minun hoidettavaksi jää sen puolen isovanhemmat. Normaalissa tilanteessahan isä hoitaisi oman sukunsa tapaamiset.