Ihanaa! Enää kuukausi työsopimusta jäljellä
Ja saan taas levätä. Ehkä joskus loppukeväästä voisin hankkia taas työpaikan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vappuun, takaisin syys-lokakuussa.
Tämä kuulostaa hyvältä! Itse en ole uskaltanut olla noin pitkää pätkää lomalla ikinä, enkä varsinkaan kesällä.
Ap
Onnea teille, joilla on vaan kuukausi lomaa työnantajan määräämänä aikana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vappuna alkaa aktiivimalli, joten ei auta, että selität töiden alkavan taas syyskuussa.
Minulla on 2kk lomaa vuodessa. Kuukausi kesällä ja 4 viikkoa ripoteltuna talvelle. T. Siivooja
Te, jotka meinaatte lomailla kevätalvesta syksyyn; tiesittehän, että ette saa siltä ajalta loma-ajan palkkaa. Lompakossa tuntuu.
Miksi vaivaudutte ollenkaan töihin? Olen jo 13 vuotta putkeen ollut työttömänä ja hienosti pärjään. Vielä 24 vuotta eläkeikään.
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille, joilla on vaan kuukausi lomaa työnantajan määräämänä aikana.
Ap
Kyllä minä vielä pari vuotta jaksan. Sen jälkeen voin halutessani olla lomalla vaikka 12 kk vuodessa pelkillä pääomatuloilla elellen.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka meinaatte lomailla kevätalvesta syksyyn; tiesittehän, että ette saa siltä ajalta loma-ajan palkkaa. Lompakossa tuntuu.
🤣 joo ei tiedetty, kiitos kun kerroit! Sijoitukset Ja säästöt pitävät huolen että voin lomailla ja matkustaa myös kesällä. Keikkailu on kyllä paras keksintö ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivaudutte ollenkaan töihin? Olen jo 13 vuotta putkeen ollut työttömänä ja hienosti pärjään. Vielä 24 vuotta eläkeikään.
Koska se on kivaa vaihtelua :)
Vierailija kirjoitti:
Mä vaivaudun senkin takia, et vakkarityöllä sai pankista lainaa. Talo on kohta maksettu ja jos siltä tuntuu, sen voi myydä ja tilillä on sitten yli 300 000e. Eikä tarvii laskea pennosia. Eläkeikään mulla suurinpiirtein sama..