Tiedätkö yhtään lasta tosielämstä, jolla olisi nimenä joku Nico tai vastaava?
Kommentit (45)
Tunnen Nicon, Nikon, Pirjon ja Petterin.
Mutta entä Nico-Petteri? :) Ei silti, ei siinä mitään pahaa ole. Saapa vain hymyn nousemaan kasvoille.
No tiedättekö, miksi vanhemmat päätyivät tällaiseen nimeen?
Työn kautta olen törmännyt kahteen Jonneen ja yhteen Janicaan. Olen koulussa töissä.
Luulen tietäväni. Ainakin sillä on jo tatskoja, kiitospaita ja leijonariipus.
Tiedän yhden, joka on joko Luca tai Luka, en tiedä kumpi.
Kertooko äiti aina lapsensa nimen näin, että "nico ceellä" ?
Vierailija kirjoitti:
Työn kautta olen törmännyt kahteen Jonneen ja yhteen Janicaan. Olen koulussa töissä.
Tunnen viisikymppinen Janican ja tiedän nelikymppisen Nicon. Hämmentävää.
Jonne, Nico, Janica on parhaimmat. Ja Pasi-Petteri :D
Tunnen yhden Tonin, joka sanoo olevansa Toni y:llä. (Finskin stuertti)
Tiedän yhden Janican, tiedän yhden Nicon ja tiedän yhden Nicklaksen.
Ei se yksi c-kirjain tee nimestä sen ihmeellisempää.
Tunnen ihan oikeasti yhden Nico-Petterin. On työkaverini poika ja aina kun hän puhuu pojastaan, saan hillittömän naurukohtauksen. Yhden kaverini tytär on Nicita. Kaverini väittää, että se lausutaan Nikita. Taas naurattaa. Tyttäreni koulukaveri on nimeltään Marika Ceellä. Se on oudoin nimi, mitä olen koskaan kuullut mutta ilmeisesti hyvin yleinen. Tunteeko kukaan henkilöä, jonka nimi on Ceellä.
Tiedän Luca-nimisen ja yksi puoli tuttu yritti laittaa lapsensa nimeksi Eericca, muttei mennyt läpi. Olisi siinä väkisin saanut tavata nimeään kirjain kirjaimella lopun ikäänsä.
Joo, Niclas. Eli "Niklas ceellä" 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ihan oikeasti yhden Nico-Petterin. On työkaverini poika ja aina kun hän puhuu pojastaan, saan hillittömän naurukohtauksen. Yhden kaverini tytär on Nicita. Kaverini väittää, että se lausutaan Nikita. Taas naurattaa. Tyttäreni koulukaveri on nimeltään Marika Ceellä. Se on oudoin nimi, mitä olen koskaan kuullut mutta ilmeisesti hyvin yleinen. Tunteeko kukaan henkilöä, jonka nimi on Ceellä.
Miksi sinua naurattaa jonkun nimi? Missä asiassa omassa elämässäsi olet epäonnistunut, kun käyttäydyt noin? Kerro rohkeasti, haluan auttaa.
Nico-Petteri Paska-aholla oli korona ja kivestulehdus. Nykyään hän on kiltti poika ja aikoo suorittaa periskoulun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua naurattaa jonkun nimi? Missä asiassa omassa elämässäsi olet epäonnistunut, kun käyttäydyt noin? Kerro rohkeasti, haluan auttaa.
Jos sinusta nauraminen ja huumorintaju ovat indikaatio avun tarpeesta, taidat itse tarvita akuuttipsykiatriaa.
Tiedän.