Jotenkin kaipaan sitä aikaa, kun tämä oli aikuisten naisten palsta
Nyt tämä on täynnä teinejä ja naisia vihaavia miehiä.
Kommentit (91)
Kuule, jos ketjun otsikosta voi päätellä, että sisältö ärsyttää, niin älä avaa koko ketjua.
En edes ymmärrä mitä tällä jatkuvalla vihalla ja haukkumisella haetaan.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:11"]
Kuule, jos ketjun otsikosta voi päätellä, että sisältö ärsyttää, niin älä avaa koko ketjua.
[/quote]
Ai että otsikosta jo tietää, tulevatko siihen riehumaan teinit ja/tai naisvihaajat? Miten? Miten ne sitten voi blokata omasta avauksesta?
Ap
Ja nimenomaan VAUVA-palsta, eikä jokaiseen lapsiin tai perheeseen liittyvään keskusteluun joku vela/katkeroitunut ihminen tullut kuuluttamaan että miten perseestä lapset on
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:16"]
Ja nimenomaan VAUVA-palsta, eikä jokaiseen lapsiin tai perheeseen liittyvään keskusteluun joku vela/katkeroitunut ihminen tullut kuuluttamaan että miten perseestä lapset on
[/quote]
Tämäkin vielä! Mulla ei oo mitään sitä vastaan, että täällä käy lapsettomia miehiä ja naisia, mutta tuo lieveilmiö ärsyttää. Oon kyllä aika varma, että suuri osa tuohon sävyyn kommentoivista on teini-ikäisiä "vapaaehtoisesti lapsettomia".
Ap
Itse kaipaan aikaa, kun AV ei ollut täynnä palstapersujen mamuvastaisia keskusteluja.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:19"]
Itse kaipaan aikaa, kun AV ei ollut täynnä palstapersujen mamuvastaisia keskusteluja.
[/quote]
Mäkin kaipaan tuota aikaa! Tais olla eellisten eduskuntavaalien aikaan, kun persuinvaasio iski.
Ap
Onneksi aikuiset naiset on aina niin reiluja ja asiallisia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:21"]
Onneksi aikuiset naiset on aina niin reiluja ja asiallisia.
[/quote]
En sanonut, että näin on. Ennen oli paljon asiatonta keskustelua myös. Mutta nykyään tietyt aihepiirit menevät ihan älyttömäksi rölläämiseksi, ja jopa tuntuu, että joistain aiheista ei voi keskustella lainkaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:23"]
Samoin. Vauva online.
[/quote]
Se oli varmasti aikoinaan kiva palsta, siinä vaiheessa, kun itse aloin käydä täällä, online oli jo aika hiljainen.
Ap
Ainahan voit perustaa aikuisille naisille oman palstasi. Suomen suosituin keskustelupalsta ei kelpaa?
Samaa mieltä. Onneksi äideille on muitakin palstoja.
olen mä täällä, etkö huomaa
40++ v.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:25"]
Ainahan voit perustaa aikuisille naisille oman palstasi. Suomen suosituin keskustelupalsta ei kelpaa?
[/quote]
Voithan sinäkin perustaa jonkun keskustelupalstan niille aiheille, joista monet eivät täällä tykkää ja jättää varsinaisen kohderyhmän (perheelliset) tänne omaan rauhaansa. Ihan turha perustella, että aihe vapaa, sivusto on kuitenkin Vauva-lehden sivusto, sen näkee kaikesta muusta sisällöstä, jota tällä sivulla on. Palstan oikealta puolelta ei löydy linkkiä artikkeliin Naisvihan ABCi tai Mopoautot ja energiajuomat testissä, vaan esim. "Äiti, näin päästät irti turhista huolistasi - 5 vinkkiä" sekä "Vauvan neuvolachat". Tuolla ylälaidassa ei ole myöskään otsikoita "Pakkoruotsi - näin jankkaat siitä aina samoin sanakääntein vuodesta toiseen" tai "10 erilaista rasistista hommatermiä", vaan sieltä löytyy esim. vauvakuume, raskaus sekä vauva ja taapero.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:27"]
Samaa mieltä. Onneksi äideille on muitakin palstoja.
[/quote]
On esimerkiksi 2+, joka on hiljainen ja jumittava palsta. Sielläkin on kyllä näitä kaikkia tässä ketjussa mainittuja ryhmiä, mutta Mitäs nytin vapaaehtoisesti lapsettomat ovat ihan normaaleja ihmosiä, joiden elämän sisältö ei koostu oma elämä vs. lapsiperhe-elämä -reflektoinnista.
Ap
Koska tämä on ollut aikuisten naisten palsta?
En ole ollut täällä silloin, mutta joskus on niin lapsellisia kommentteja, että toivoisi kirjoittajien vain siirtyvän ylilaudalle.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:28"]
olen mä täällä, etkö huomaa
40++ v.
[/quote]
Olet siellä piilossa sen ison vihaisen timihännikäislössin takana, vähän vaikea havaita!
Ap
Samaa mieltä kanssasi.