Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi ystävät eivät pidä enää yhteyttä meihin

Vierailija
01.01.2022 |

Tänä vuonna on saatu toinen paljon odotettu lapsi ja rakennettu talo. Ensin ihmeteltiin kun kaikki on tosi haluttomia tulemaan työmaalle käymään, ja sitten ei näy ketään katsomassa lastakaan😢🥺😢.

Aloitamme vuoden 2022 yksinäisempinä luin koskaan perheonnen keskellä, ihanan vauvan kanssa miettien onko meissä joku vika😓

Oletko joku kokenut samaa?

Oletko käyttäytynyt vastaavalla tavalla eli torjunut ystäväsi kutsut silloin kun hänellä on ollut pieni lapsi ja olisi kaivannut apua ja tukea tai edes seuraa?

Miten selvisit?

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ”ystäviä”

Etsi uusia.

Etsi vaikka heinäsuovasta

Älä enää ole yhteyksissä tuollaisiin paskoihin

Vierailija
2/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut samaa. Uutena vuotena tuli ehkä yksi hyvän vuoden toivotus. Kaikki vaan eristäytyy ja hautautuu kotiinsa. Jyrää ja ajavat omia asioitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan että ette ole itse pitäneet ystäviinne yhteyttä kaiken kiireen keskellä. Talonrakennus tuppaa viemään kaiken ajan. Jos yksi ystävä feidaa niin se on ystävän syy, jos useampi niin kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
4/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa tietää, kun et kerro, millaista elämänne oli ennen lasten syntymää ja talontekoa. Mutta noiden pahimpien ruuhkavuosien jälkeen yleensä löytyy tuttavia (joista voi tulla kavereita ja ystäviä) toisten lasten vanhemmista ja harrastuspiireistä ja naapureista Tsemppiä!

Vierailija
5/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona.

Vierailija
6/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaverini muutti keskustasta 30km päähän pikkukuntaan kun rakensivat. Aiemmin kyläiltiin viikottain, nyt hyvä jos kerran kuussa. Hänellä pieni lapsi ja suree kun kukaan ei enää käy, muttei näe sitä että itse muutti kauas, ei enää tee vastavierailuja kun "ei ole asiaa kaupunkiin ja lapsen rytmi menee kyläillessä". Minullakin 2 pientä lasta, eikä todellakaan mitään asiaa sinne sivukylille kuin joskus kylään. Ennen myös harrastettiin yhdessä, kaikki jäänyt kun hän käy enää vain oman kylän kansalaisopiston jumpassa. Elämä on valintoja. Paljonko itse kyläilette ystävillänne?

Vierailija
7/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Apua ja tukea, heillä on omissa asioissaan riittävästi hoidettavaa.

Vierailija
8/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa tulla teidän talotyömalle ilmasiks apureiks? Aina löytyy jotain pikku hommaa kun nyt kerran tulitte

Vierailija
9/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä väsäsitte lapsen korona-aikana.

Vierailija
10/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa tulla teidän talotyömalle ilmasiks apureiks? Aina löytyy jotain pikku hommaa kun nyt kerran tulitte

Mitä sinä sekoilet?

Vierailija
11/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyläilevät kuitenkin muilla kuin meillä. Jopa vähemmän tuttujen mökillä

Ap

Vierailija
12/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan että ette ole itse pitäneet ystäviinne yhteyttä kaiken kiireen keskellä. Talonrakennus tuppaa viemään kaiken ajan. Jos yksi ystävä feidaa niin se on ystävän syy, jos useampi niin kannattaa katsoa peiliin.

Ollaan pidetty. Laitettu kuvaviestejä ja kysytty kuulumisia. Kysytty kylään. Kukaan ei tule, ja ei myöskään pyydä meitä.

Meillä on kaikki rokotukset, ja emme sotke tms. kylässä.

Vierailija
13/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaisi käydä toisten _työmaalla_?

Vierailija
14/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt esim. monta kertaa muuttoon avuksi, ihan ilmaiseksi. Sitten sain "ilmaista" apua kun itse muutin. Sinulla ei taida olla todellisia ystäviä jotka tekevät palveluksia toisilleen.

Vierailija
15/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä palstaa vaivaa? Ei tarjota sitä kaikista syistä ilmeisintä? Tietysti kaikki johtuu kateudesta! 

Vierailija
16/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sinä tiedät ”muilla kyläilyistä”?

Vierailija
17/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakennustyömaata pitäisi mennä katsomaan? Ymmärrän, että ihmiset haluavat esitellä uutta kotiaan, kun se on valmis, mutta miksi keskeneräistä? 

Vierailija
18/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menisin minäkin mieluummin mökille kuin rakennustyömaalle.

Vierailija
19/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet?

Häh? Ittehän toi ihmetteli kun kukaan ei halunnut tulla käymään talotyömaalla.

Vierailija
20/70 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän Ap tässä kysyy, katsoo peiliin ja kysyy vinkkejä mitkä asiat voisivat olla vikana?