Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken tusinatyyli?

Vierailija
20.04.2015 |

Mitä siihen kuuluu? Vaatteet, asusteet....

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:31"]

Teineillä ainakin Hennesik huivit, Michael Korsin jäljennöslaukut, boy friend-farkut, H&M:n kultahelyt ja Victoria's Secret -rihkama. Naisilla samantyyliset huivit, lierihatut, isot kellot, kiilakorot jne.

[/quote]

Onpa melkoinen tusinatyyli, kun en ole nähnyt kuin yhden tuontyylisen naisen. 

terv. tamperelainen
[/quote]

No kai nyt ku olet tampereelta, tää keskustelu koskee lähinnä pk seutua, se on siel tampereel sit syksyllä

Vierailija
22/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:31"] Teineillä ainakin Hennesik huivit, Michael Korsin jäljennöslaukut, boy friend-farkut, H&M:n kultahelyt ja Victoria's Secret -rihkama. Naisilla samantyyliset huivit, lierihatut, isot kellot, kiilakorot jne. [/quote] Onpa melkoinen tusinatyyli, kun en ole nähnyt kuin yhden tuontyylisen naisen.  terv. tamperelainen [/quote] No kai nyt ku olet tampereelta, tää keskustelu koskee lähinnä pk seutua, se on siel tampereel sit syksyllä

[/quote]

Kiva tietää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:31"]

Teineillä ainakin Hennesik huivit, Michael Korsin jäljennöslaukut, boy friend-farkut, H&M:n kultahelyt ja Victoria's Secret -rihkama. Naisilla samantyyliset huivit, lierihatut, isot kellot, kiilakorot jne.

[/quote]

Onpa melkoinen tusinatyyli, kun en ole nähnyt kuin yhden tuontyylisen naisen. 

terv. tamperelainen
[/quote]

No kai nyt ku olet tampereelta, tää keskustelu koskee lähinnä pk seutua, se on siel tampereel sit syksyllä
[/quote]

:D

Vierailija
24/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään päällä mustat dr denimit, ponkesin pipo, harmaa fjällräven, musta farkkutakki nahkahihoilla ja tummanpunaset korkeapohjaiset samettitennarit. Ja on pitkät vaaleanruskeat hiukset.

En oo ostanu mitään noista tänä vuonna enkä viime, taidan olla jäljessä :----D

Vierailija
25/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennykset, laukun kantaminen käsivarren päällä ja MK-laukku, joka muuten kertoo kantajastaan paljon eli "mulla ei ole varaa ostaa mitään oikeaa merkkilaukkua, joten yritän kompensoida rahattomuuttani ja oman tyylitajuni puutetta tällä kakkosluokan merkkilaukulla".

Vierailija
26/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:02"]

Mulla oli tänään päällä mustat dr denimit, ponkesin pipo, harmaa fjällräven, musta farkkutakki nahkahihoilla ja tummanpunaset korkeapohjaiset samettitennarit. Ja on pitkät vaaleanruskeat hiukset. En oo ostanu mitään noista tänä vuonna enkä viime, taidan olla jäljessä :----D

[/quote]

HYI.

Vierailija
27/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:05"]

Ripsien pidennykset, laukun kantaminen käsivarren päällä ja MK-laukku, joka muuten kertoo kantajastaan paljon eli "mulla ei ole varaa ostaa mitään oikeaa merkkilaukkua, joten yritän kompensoida rahattomuuttani ja oman tyylitajuni puutetta tällä kakkosluokan merkkilaukulla".

[/quote]

:D noinhan se menee. mä yritän välttää kaikkia in-tuotteita.

Vierailija
28/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:13"]

Kaikilla on converset!miehillä,naisilla. Omaan silmään niin rumat etten ikinä harkitsisi niitä. sama niken airmaxit ja kaikki uggit ja kiilakorkoiset tennarit. HYI!!!

[/quote]

Sulla ei siis varaa kalliisiin merkkikenkiin, joten siksi muutkaan eivät saisi käyttää! :D
[/quote]

Mielestäni converset, uggit ja niket eivät lukeudu kalliisiin merkkikenkiin. Ihan nahkakengät ja saappaat maksavat enemmän, ovat kauniimpia ja laadukkaampia. Itse asiassa keräilen Christian Louboutininja Manolo Blahnikin korkkareita niin on kyllä ne oikeat, kalliit merkkikengät tuttuja kiitos :)
Kesäisin mm. Calvin kleinin ja louis vuittonin balleriinat toimivat arkikenkinä :)
Halvemmista merkkikengistä tykkään Jeffrey Campbellin nilkkureista ja balleriinoista.
Ei poista sitä että mielestäni vieläkin ne uggit, airmaxit, conssit ja kaikki kiilakorkotennarit ovat järkyttävän rumia!!! En laittaisi ikinä jalkaan, tykkään siroista ja kauniista kengistä.

Vierailija
29/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkealla oleva poninhäntä. Joskus vielä niin pitkä juurikasvu (blondi juuresta, muuten tummaksi värjätyt), että näyttää kauempaa kun olisi muuten kalju ja hiukset on vain siinä ponnarissa. Järkyttävän näköistä.

Vierailija
30/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:02"]

Mulla oli tänään päällä mustat dr denimit, ponkesin pipo, harmaa fjällräven, musta farkkutakki nahkahihoilla ja tummanpunaset korkeapohjaiset samettitennarit. Ja on pitkät vaaleanruskeat hiukset. En oo ostanu mitään noista tänä vuonna enkä viime, taidan olla jäljessä :----D

[/quote]

HYI.
[/quote]

Hahahah :D Mä tykkään mun vaatteista :----)

Vierailija
31/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:02"]

[/quote]

HYI.
[/quote]

[/quote]

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
32/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:02"]

[/quote]

HYI.
[/quote]

[/quote]

Minkä ikäinen olet?
[/quote]

17

Vierailija
33/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:05"]Ripsien pidennykset, laukun kantaminen käsivarren päällä ja MK-laukku, joka muuten kertoo kantajastaan paljon eli "mulla ei ole varaa ostaa mitään oikeaa merkkilaukkua, joten yritän kompensoida rahattomuuttani ja oman tyylitajuni puutetta tällä kakkosluokan merkkilaukulla".
[/quote]

Ihan sairasta tuo merkkeihin tuijottaminen. Idiootti vain laittaa monia satasia kassiin millä leveillä naapurin rouville. Ei se sinusta tee sen parempaa, turhamaisen kyllä :)

Vierailija
34/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:13"]Kaikilla on converset!miehillä,naisilla. Omaan silmään niin rumat etten ikinä harkitsisi niitä.
sama niken airmaxit ja kaikki uggit ja kiilakorkoiset tennarit. HYI!!!
[/quote]
Yritin eilen etsiä lenkkareita itselleni. Kauppojen valikoima :neonväreissä loistavat "ylisportti"kengät tai eri väriset converset. Ekat on, jälkimmäisten lättämallia inhoan. Haluan valkoiset lenkkarit, mieluiten taroilla! Ihan sama vaikka ovat out. Kai se on pakko taipua ja ostaa netistä (en tykkää kenkäostoksia tehdä siellä)

Vierailija
35/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:13"]

Kaikilla on converset!miehillä,naisilla. Omaan silmään niin rumat etten ikinä harkitsisi niitä. sama niken airmaxit ja kaikki uggit ja kiilakorkoiset tennarit. HYI!!!

[/quote]

Sulla ei siis varaa kalliisiin merkkikenkiin, joten siksi muutkaan eivät saisi käyttää! :D
[/quote]
Jaaha, taisi kalikka kalahtaa

Vierailija
36/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniset tai sinivalkoraidalliset neuleet tai paidat, beige trenssi, matalavartiset tennarit, vaaleansiniset kauluspaidat, edelleen pillifarkut tai legginsit, raybanit, punaiset housut, ponnarit tai isot nutturat.

Vierailija
37/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä suora tukka, monesti korkealla ponnarilla, näin ollut joku 10v. En luovu. Monesti muuten vaateostoksilla huomaa, että valikoima ohjaa kauheasti. Pillifarkut muotia, ei nuorten liikkeistä muuta saakaan, osta tai ole ilman. Viime kesänä puolet paitavalikoimasta oli valttoja napapaitoja tai niitä "isokainaloisia". Yritin etsiä jumppahousuja, en löytäny muita kuin näitä juoksutrikoita. Eli, jos eri erikseen pengo ja hae, niin on mentävä jonkseenkin muodin mukana... Siksi aina nähdessäni jotain, mikä klikkaa omaan makuun, ostan sen heti, koska sesongin vaihduttua ei löydä edes samantyylistä.

Vierailija
38/81 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker musta nahkatakki (feikki tai aito), tiukat farkut.

Vierailija
39/81 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:05"]

laukun kantaminen käsivarren päällä ja MK-laukku, joka muuten kertoo kantajastaan paljon eli "mulla ei ole varaa ostaa mitään oikeaa merkkilaukkua, joten yritän kompensoida rahattomuuttani ja oman tyylitajuni puutetta tällä kakkosluokan merkkilaukulla".

[/quote]

Haha! Ainakin tuolla Nykissä jossa käyn usein työmatkoilla, ne rahoitus- sekä pr-alan naiset jotka kantoivat aiemmin tylsiä ruskeita Vuittoneita, kantaa nyt värikkäitä Michael by Michael Korsin laukkuja! :) Opiskelijaharjoittelijoista ja kovan luokan bisnesnaisista lähtien.

Miksi pitäisi ostaa kanvasta eli kangasta oleva muovitettu tusina-Vuitton tai vastaava muu logolaukku, kun Korsin saffiano-pintanahkaisen laukun saa ainakin yli puolet edullisemmin? Samalla Vuittonin hinnalla nuo bisnesnaiset voivat ostaa jopa 3 Korsia joita vaihtelevat tilanteen ja asun mukaan; yhden mustan, toisen neutraalin eli ruskean/harmaan/beigen/valkoisen ja vielä kolmannen värikkään kuten oranssin tai turkoosin. Sitä paitsi laman jälkeen työssäkäyvät amerikkalaiset naiset ovat alkaneet suosimaan amerikkalaisten suunnittelijoiden tekeleitä mieluummin kuin imported stuffia. Jenkkimerkki Tory Burchin laukkuja ja clutcheja näkee myös paljon Korsin lisäksi.

Vuittonia, Chanelia, Guccia ja Celineä sekä muuta logolaukkua näkee Jenkeissä enää lähinnä ylläpidetyillä kotirouvilla joiden miehet sponsoroi kaiken. Muoti-ihmisillä on mm. Hermesiä ja Bottegaa, tai jotain kangaskasseja joista ei ota selvää että minkä merkkisiä ekopusseja ne ovat. Noita kangaskasseja on myös media-alan ihmisillä.

Vierailija
40/81 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:03"]

Se vitun päiväkoti-kampaus eli puolet päällihiuksista nutturalla pään päällä ja muuten hiukset auki.Vittu että rasahtelee aina kun näkee tollasen. 

[/quote]

TÄMÄ! Jotain niin surkuhupaisan tyylintöntä ja hirveetä. :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan