Uusi mies ei halua seksiä, saisisko tähän miehistä näkökulmaa?
Hassua on että tilanne lähti liikkeelle sillä tavalla että ajattelin tästä tulevan pelkkä fysysinen suhde.
Mutta mies haluaakin tutustua. Keskustelee luonteenpiirteistä ym. Voiko se olla koko totuus?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sun paino
Olen hoikka, painoindeksi on 19.
ap
Käyttäjä7437 kirjoitti:
On impotentti.
Sen perusteella mitä olen nähnyt, ei ole.
Juokse ellet halua päätyä suhteeseen haluttoman kanssa.
Mies on joko uskovainen tai riittävän älykäs ymmärtämään ettei ole hyvä idea tunkea siittiöitään jokaisen vastaantulevan halukkaan naisen pimpukkaan. Siksi varmistelee valintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te ootte?
35-40
Onko sanonut että ei halua vai onko se oma tulkintasi? Haluatko jo itse hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko sanonut että ei halua vai onko se oma tulkintasi? Haluatko jo itse hänen kanssaan?
Hän on sanonut vain että haluaa tutustua. En ole udellut enempää, koska hän on sen oloinen että halusi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sanonut vain että haluaa tutustua. En ole udellut enempää, koska hän on sen oloinen että halusi tilaa.
En näe syytä miksi tuohon ei pitäisi uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Olen kyllä ihan ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Olen kyllä ihan ihastunut.
Ole hyvä! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Alussahan tuo on ihan ok, mutta katso ettei käy niin kuin tutulle naiselle.
Pariskunta oli yli 40v tämän sattuessa. Asuivat saman katon alla ja kaiketi nukkuivat samassa sängyssä.
Menivät naimisiin ja ei vieläkään miestä kiinnostanut.
Eivät ole enää naimisissa keskenään...
Minä annan kullia heti enkä jaksa turhia puheita.
Voipi olla ongelmia jotain seisokin kanssa, jännittää et ottaako eteen uudessa tilanteessa etenkin. Eikö tuokin lie keskustelun paikka jos on kerta herra sitä tyyppiä.
Kuten edellinen vastaaja sanoi, niin voi olla suorituspaineita? Toisaalta varmaan haluaa murtaa kohtalaisen piintyneitä stereotypioita miehistä. Asiaa voi selvittää olemalla itse aloitteellinen ja määrätietoinenkin asian suhteen. Jos tykkää keskustella, niin voithan aina ajaa keskustelun tematiikan seksiin?
Aikuinen mies kirjoitti:
Kuten edellinen vastaaja sanoi, niin voi olla suorituspaineita? Toisaalta varmaan haluaa murtaa kohtalaisen piintyneitä stereotypioita miehistä. Asiaa voi selvittää olemalla itse aloitteellinen ja määrätietoinenkin asian suhteen. Jos tykkää keskustella, niin voithan aina ajaa keskustelun tematiikan seksiin?
Mies, joka puntaroi seksin haluamisen kanssasi ja piintyneiden miesstereotypioiden murtamisen välillä..... jos tuosta kysymys, niin varaudu aika vähään seksiin jatkossakin.
Entäs sitten sellainen ominaisuus jos mies vihjailee ja kehuu, mutta jos itse teen samaa hän menee ihan sanattomaksi?
Ap
Kunhan esittää fiksua ja filmaattista, pillua se kärkkyy kuitenkin. No anna nyt jo...
Sun paino