Seksikäs laihaläski
Olen siis ilmeisesti (?) laihaläski. Pitkä ja hoikka, mutta sellainen pehmeä. Lisäksi pienet rinnat A70. Peppu on saanut kehuja miehiltä, mutta nyt iän myötä (38v) alkaa massa pikkuhiljaa kadota. Vaatteet päällä näytän hyvältä, kauniit kasvot, hyvä ryhti, hymyilen paljon. Miehet ihastuu helposti. Mutta ongelmana on treenaamaton pehmeä kroppa ja pienet tissit. Keksin kuitenkin keinon ohittaa tämän ongelman.
Annan miehen ihastua itseeni, vaatteet päällä, ajan kanssa. Voin halailla ja suudella, muttei mitään muuta. Keskityn tutustumaan mieheen ja hurmaamaan hänet. Sitten saatan kertoa fantasioistani ja kertoa kuinka haluaisin esim yhdessä saunomaan, kuinka hyvältä tuntuisi jos hän saippuoisi minut. Kun mies käy aivan kuumana eikä malta pitää käsiään irti on aika edetä seksiin. En peittele pieniä rintojani tai muutenkaan itseäni. Keskityn katsomaan miestä silmiin, suutelemaan, koskettelemaan ja tärkeinpänä: puhumaan tuhmia! ohjailen miehen käsiä rinnoille (kyllä, pienille tisseilleni) ja käsken imemään ja nuolemaan, annan ohjeen puristaa pepusta, kehotan kokeilemaan kuinka hän saa minut märäksi. Ja mies on aivan sekaisin :D ei se ehdi miettiä onko mun kroppa missä kuosissa. Se nauttii naisesta, joka nauttii seksistä hänen kanssaan. Ei ole mun laihatläskit tai pikkutissit häirinneet miehiä sen koommin kun uskaltauduin ottamaan ohjat sängyssä ja lopetin kehoni peittelyn ja häpeilyn.
Siskot rakkaat, kokeilkaa <3
Kommentit (3)
Ihan turhaan näet noin paljon vaivaa. Ei miehet välitä onko kroppa viimeisen päälle kuosissa. Riittää, että nainen on muuten kaikinpuolin sopiva ja mukava ja tykkää seksistä.
Ottakaa naiset mallia!
kelpais mulle ;)
Pikku tisut on ihan kivoja,tule ap mun luokse illalla.