olen maksanut seksistä, olenko muka paha?
Elettiin vielä markka-aikaa. Vuosi saattoi olla -99. Oli perjantai tai lauantai ilta. Olin ajelemassa autolla kun näin erään naisen kävelevän kadulla. Muutamaa kuukautta aikaisemmin minulla oli ollut yhden illan juttu hänen kanssaan. Vedin siihen kadun reunaan ja rupesin jututtamaan häntä ikkunasta, ihan niitä näitä. Hän kysyi saako tulla kyytiin johon totta kai suostuin. Kun hän pääsi autoon hän yllätti minut täysin. Hän kysyi mennäänkö rakastelemaan vai ottaako hän minulta suihin ja että suihin otto maksaa satasen (markkaa, muistakaa)
Siitä on nyt jokunen vuosi kun käytin hänen palveluksiaan viimeksi. Hän jättäytyi niistä hommista eläkkeelle. Joskus kun nähdään kaupungilla niin saatetaan vaihtaa pari sanaa.
En tosiaankaan pidä itseäni minään hyväksi käyttäjänä.
M41
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:15"]
Ap, olisiko mielestäsi oikein ja hyväksyisitkö, että
a) äitisi
b) sisaresi
c) tuleva vaimosi
d) tuleva tyttäresi
olisi ammatiltaan seksin myyjä eli prostituoitu?
[/quote]
Tähän haluaisin huomauttaa, että elämme Suomessa vuotta 2015, mies ei ole enää vuosikymmeniin ollut äitinsä, sisarensa, vaimonsa tai täysi-ikäisen tyttärensä huoltaja. Jos aikuinen nainen haluaa harrastaa seksiä ja tienata, niin hän ei tarvitse siihen kenenkään lähipiirinsä miehen hyväksyntää.
Seksin ostaminen on väärin ainoastaan ihmiskaupan uhrilta tai alaikäiseltä/edunvalvonnan alaiselta. Täysivaltainen aikuinen saa ostaa seksiä toiselta täysivaltaiselta aikuiselta joka sitä haluaa myydä.
[/quote]
Tietenkään mies ei ole naisen huoltaja. Kysyin (ja kysyn) miehiltä, onko heille samantekevää, mitä esimerkiksi heidän äitinsä tai vaimonsa tekee työkseen. Ei mitään eroa sillä, toimiiko tämä esimerkiksi lastentarhanopettajana vai prostituoituna?
[/quote]
Voisin entisen prostituoidunkin ottaa puolisoksi - pääasia ettei ole vihreiden tai vassareiden kannattaja.
[/quote]
Miksi entisen? Eikö moderni nainen jatka työssä käyntiä myös naimisiin menon jälkeen?
[/quote]
Niin no - tämä keskustelu on omalta osaltani täysin hypoteettista, koska olen jo naimisissa. Olen ehkä niin rajoittunut etten koe sen olevan sopivaa. Mutta muutoin täysin hyväksyttävä ammatti.
[/quote]
Ymmärränkö oikein: sinun vaimollesi ei mielestäsi ole sopivaa toimia prostituoituna. Muilla naisilla ammatti on kuitenkin täysin hyväksyttävä.
Miksi teet eron oman vaimosi ja "muiden naisten" välillä? Kuuluuko "muihin naisiin" esimerkiksi tyttäresi?
Moni mies näkyy kirjoittavan täällä, että prostituutio on "täysin hyväksyttävä ammatti".
Toisaalta kukaan ei menisi naimisiin prostituoidun kanssa (paitsi joku ehkä entisen prostituoidun). Miksei? Mikä hänessä on vikana, jos hän harjoittaa täysin hyväksyttävää ammattia?
Tässäkin ketjussa tuli havainnollisesti esiin se, miksi kannatan prostituution kieltämistä. Ei siksi että paheksuisin itse asiaa, vaan siksi että prostituutiosta innostuneet ihmiset ovat vain niin ikävää porukkaa. Ukkomiehiä jotka pettävät vaimoaan ja pari-kolmekymppisiä poikia, jotka luulevat ettei heidän tarvitse edes yrittää opetella sosiaalisia taitoja ja tutustua naisiin normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:59"]Tässäkin ketjussa tuli havainnollisesti esiin se, miksi kannatan prostituution kieltämistä. Ei siksi että paheksuisin itse asiaa, vaan siksi että prostituutiosta innostuneet ihmiset ovat vain niin ikävää porukkaa. Ukkomiehiä jotka pettävät vaimoaan ja pari-kolmekymppisiä poikia, jotka luulevat ettei heidän tarvitse edes yrittää opetella sosiaalisia taitoja ja tutustua naisiin normaalisti.
[/quote]No no! Minä olen tämän ketjun aloittaja, eli M41. En ole pettänyt vaimoani, koska en ole, enkä ole ollut koskaan naimisissa ollut. Tätä naista tuskin kukaan on pakottanut prostituutioon, eiköhän se ole ollut hänen oma päätöksensä.
Ai niin, huvittavaa muuten että suurin osa prostituution täyskiellon kannattajista on naisia. Eli naiset haluavat kontrolloida toisten naisten seksuaalisuutta ja itsemääräämisoikeutta!
Nostetaanpas tämä puhutteleva aihe.
Nyt sillä on sitten se volvodynia.
Hyi että. Todellakin olet paha. Miten edes voit harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei mukana vain seksuaalista motiiveista? Hyi että. Oksettava mies olet. Toivon, että kukaan nainen ei enää ikinä koske sinuun. Ajattelitko ollenkaan mitä seurauksia tuollaisella on naisen seksuaaliterveydelle ja psyykelle? etpä tietenkään kun olet munan mukana menevä paskaläjä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:00"]Hyi että. Todellakin olet paha. Miten edes voit harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei mukana vain seksuaalista motiiveista? Hyi että. Oksettava mies olet. Toivon, että kukaan nainen ei enää ikinä koske sinuun. Ajattelitko ollenkaan mitä seurauksia tuollaisella on naisen seksuaaliterveydelle ja psyykelle? etpä tietenkään kun olet munan mukana menevä paskaläjä.
[/quote] Minulla on vaimo ja lapsia. Oli jo silloin kun käytin hänen palveluitaan:-) Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:00"]Hyi että. Todellakin olet paha. Miten edes voit harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei mukana vain seksuaalista motiiveista? Hyi että. Oksettava mies olet. Toivon, että kukaan nainen ei enää ikinä koske sinuun. Ajattelitko ollenkaan mitä seurauksia tuollaisella on naisen seksuaaliterveydelle ja psyykelle? etpä tietenkään kun olet munan mukana menevä paskaläjä. [/quote] Minulla on vaimo ja lapsia. Oli jo silloin kun käytin hänen palveluitaan:-) Ap
[/quote]
Säälin vaimoasi kun joutuu tuollaisen ihmiseen runkkaajan kanssa olemaan. Et varmaan pysty naimaan ollenkaan, runkkaat vain toisiin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:03"]Itsekäs sika.
[/quote] Ajattelen myös sitä naista kun panen vaimoani. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:00"]Hyi että. Todellakin olet paha. Miten edes voit harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei mukana vain seksuaalista motiiveista? Hyi että. Oksettava mies olet. Toivon, että kukaan nainen ei enää ikinä koske sinuun. Ajattelitko ollenkaan mitä seurauksia tuollaisella on naisen seksuaaliterveydelle ja psyykelle? etpä tietenkään kun olet munan mukana menevä paskaläjä. [/quote] Minulla on vaimo ja lapsia. Oli jo silloin kun käytin hänen palveluitaan:-) Ap
[/quote]
Säälin vaimoasi kun joutuu tuollaisen ihmiseen runkkaajan kanssa olemaan. Et varmaan pysty naimaan ollenkaan, runkkaat vain toisiin ihmisiin.
[/quote]
Onko siinä joku ero?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
Onko siinä joku ero?
[/quote]
On. Kun naidaan myös nainen nauttii, kun runkataan vain runkkaaja nauttii. Normaalit miehet nauttivat myös naisen nautinnosta.
Kaikkihan nyt seksistä (siinä missä kaikesta muustakin hölmöstä) maksavat, jos ovat kännissä.
Sitten jos sitä selvin päin harrastaa, on syytä huolestua ja ilmoittautua tälle palstalle, kuten tunnollinen ap.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:00"]Hyi että. Todellakin olet paha. Miten edes voit harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei mukana vain seksuaalista motiiveista? Hyi että. Oksettava mies olet. Toivon, että kukaan nainen ei enää ikinä koske sinuun. Ajattelitko ollenkaan mitä seurauksia tuollaisella on naisen seksuaaliterveydelle ja psyykelle? etpä tietenkään kun olet munan mukana menevä paskaläjä.
[/quote] Minulla on vaimo ja lapsia. Oli jo silloin kun käytin hänen palveluitaan:-) Ap
[/quote]minä olen oikea aloittaja eikä minulla todellakaan ole vaimoa saati lapsia. Ja HUOM! Hän itse ehdotti maksullista seksiä
M41
Jos prostituoitu on hommassaan vapaaehtoisesti seksin ostaja ei tee mitään väärin. Paitsi ehkä hihhuleiden mielestä
Ap, olisiko mielestäsi oikein ja hyväksyisitkö, että
a) äitisi
b) sisaresi
c) tuleva vaimosi
d) tuleva tyttäresi
olisi ammatiltaan seksin myyjä eli prostituoitu?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:04"]Et ole paha. Olet TYHMÄ! Minkä takia maksat jostain mitä saa myös helposti ilmaiseksi. Riittää kun käy jossain baarissa ja ottaa jonkun noista suomilutkista. Suomalaiset naiset kyllä antaa naurettavan helposti pillua. Ihan oikeesti.
[/quote]antaavat jos olet "rikastuttaja" suomimiehet saa suksia kuuseen.