Lihoin päivässä 4kg, mutta miksi turvotus ei laske?
Eilen tuli vedettyä syömiset ihan överiksi. Tänä aamuna vaaka näytti 4kg enemmän!! Tänään olen syönyt maltillisesti ja käynyt 5km lenkillä, mutta edelleen vaaka näyttää saman verran. Ahdistaa.. miksi turvotus ei vähene?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ruoka vielä suolessa.
Olen kyllä käynyt tänään 3 kertaa isommalla hädälläkin vessassa. Silti vaakaluku ei pienene. Ap
Se on lähinnä vaan turvotusta, Ap. Elä normaalisti ja tsekkaile painoa vasta joidenkin päivien päästä. Kyllä se väistämättä laskee.
Vierailija kirjoitti:
Turvotus jäi pysyäkseen. Nauti kiloistasi :)
Toivottavasti ei jäänyt. Juuri kun olen onnistunut pudottamaan painoa yli 30kg. Ap
Miksi turvotuksen pitäisi vähetä? Pieni ylipaino on vain hyvästä. Nainen muutenkin näyttää paremmalta kun sillä on hieman vatsaa ja jotakin mihin tarttua.
Ruoka kulkee suoliston läpi noin kolmessa päivässä. Ylihuomenna laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi turvotuksen pitäisi vähetä? Pieni ylipaino on vain hyvästä. Nainen muutenkin näyttää paremmalta kun sillä on hieman vatsaa ja jotakin mihin tarttua.
En ihan ole samaa mieltä. Vuosi sitten olin vielä se ylipainoinen. Nyt BMI 21,5 tai siis oli ennen eilistä mässypäivää.. Ap
Kantsii varmaan miettiä aika tarkkaan onko toi sun vaa'lla ravaaminen mitään tervettä touhua. Pyri siihen kuuluisaan henkiseen tasapainoon, pysyy kroppa kondiksessa ja ahmimiskohtaukset kurissa vain sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ole samaa mieltä. Vuosi sitten olin vielä se ylipainoinen. Nyt BMI 21,5 tai siis oli ennen eilistä mässypäivää.. Ap
Miksi et sitten ole enää ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Kantsii varmaan miettiä aika tarkkaan onko toi sun vaa'lla ravaaminen mitään tervettä touhua. Pyri siihen kuuluisaan henkiseen tasapainoon, pysyy kroppa kondiksessa ja ahmimiskohtaukset kurissa vain sitä kautta.
Näinpä. Monet laihduttajat saavat jossain vaiheessa pakkoneuroosin ja vaa'an vahtaamisesta tulee pakkomielle. Itse olen pudottanut saman määrän kiloja kuin ap, mutta käyn vaa'alla vain kerran viikossa enkä todellakaan heti tankkauspäivän jälkeen.
No mä vedin parina päivänä kreatiiniä ja nestettä on kertynyt ilman ruokavalion muutosta se 3 kg.
Sulla on ruoka vielä suolessa.