Pelottaako kun maata johtaa kohta lestis
Ja ortodoksi + Paavo väyrynen vanhoillis aatteineen... tätähän te halusitte.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:49"]Soini ei ole ortodoksi,vaan roomalaiskatolinen.
[/quote]
Onko niis jotain eroa?
Ja jos sipilä ei olisi itse kertonut taustoistaan niin ketään ei kiinnostaisi kun kukaan ei tietäisi :D jos yhtään tietää lestadiolaisia ja kuinka heidän tulisi elää, voi todeta suoralta kädeltä ettei sipilä nyt ole ihan samaa porukkaa arvoiltaan...
Hoh hoijaa. Paljon enemmän pelottaa tuollaisten asioiden kyselijät? Olen ymmärtänyt, että Sipilän arvomaailma on hyvässä kondiksessa. Mikä parasta hän on hyvä johtaja alaisilleen, mitä ei voi kaikista sanoa.
Lestadiolaisalueelta päivää. Itse asissa Sipilän kotikunnan naapurista. Eipä pelota uskonnollisen vakaumuksen takia vaan enemmänkin sen, mitkä puolueet voittivat vaalit.
Ja siis sekä rauhansanalaisia että vanhoillislestadiolaisia tuntevana voisin kertoa, että rauhansanalaiset ovat lähempänä meitä ei-lestadiolaisia kuin vanhoilliset. Ja siis Sipilähän on rauhansanalainen/rauhansanataustainen.
Ja kuten sanottua, Soinikin on katolinen eikä ortodoksi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:49"]Soini ei ole ortodoksi,vaan roomalaiskatolinen. [/quote] Onko niis jotain eroa?
[/quote]
No voi hyvänen aika. Missä tynnyrissä se sinä elät ? Jokainen sivistynyt, fiksu ja kansainvälinen ihminen tietää nuiden eron.
Anna mä arvaan, sä äänestit piraattipuoluetta ? :D
Annan sen kaiken anteeksi, mikäli keskusta ja leso lesta pomonsa pitävät kiinni siitä lupauksesta, että alle 1000 euron osingot saadaan verovapaiksi. Jo tämä oivallus on enemmän, mitä koko vasemmisto on älynnyt konkreettisesti tehdä tämän maan duunareita auttaakseen. meitä tavallisia ihmisiä, jotka koetamme edes sijoittamalla saada sekä maata että omaa talouttamme turvattua, on paljon. Vassarit eivät tajua, että maailma on muuttunut. Duunari ei enää ole se rasvanahkaduunari, joka käsi sorvin ratasten välissä ulvoo tuskaansa ja käy neljän vuoden välein vetämässä punaisen viivan äänestyskorttiin. Nykyään sekin sijoittaa. Vasemmisto on oman kohderyhmänsä pahin vihollinen nykyään. Siinä jonkun vähän enemmän asioista tajuavan uskonnollinen tausta on aivan toissijainen seikka.
Ei täällä kukaan päättä asioita yksin
No jossain sanottiin juuri että Sipilä on lähes täydellinen mies..itse olen eri mieltä..en häntä tunne enkä edes haluaisi, ulkoiselta olemukseltaankin niin lössykkömäinen, hajuton ja mauton. Toki kunnioitan fiksuuttaan kun on myynyt firmansa ja käärinyt hyvät rahat miljonääri. Lesta on myös minulle kynnyskysymys, en siedä muitakaan uskonlahkoja mutta jokaisen oma asia toki. Varmasti myös uskonnollisella taustalla on merkitystä ja joku mielipide vaikkapa alkoholin saatavuuteen, aborttiasioihin, vähemmistöihin. Hyväksyvätkö lestat homot ja naispappeuden esimerkiksi?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:07"]
Annan sen kaiken anteeksi, mikäli keskusta ja leso lesta pomonsa pitävät kiinni siitä lupauksesta, että alle 1000 euron osingot saadaan verovapaiksi. Jo tämä oivallus on enemmän, mitä koko vasemmisto on älynnyt konkreettisesti tehdä tämän maan duunareita auttaakseen. meitä tavallisia ihmisiä, jotka koetamme edes sijoittamalla saada sekä maata että omaa talouttamme turvattua, on paljon. Vassarit eivät tajua, että maailma on muuttunut. Duunari ei enää ole se rasvanahkaduunari, joka käsi sorvin ratasten välissä ulvoo tuskaansa ja käy neljän vuoden välein vetämässä punaisen viivan äänestyskorttiin. Nykyään sekin sijoittaa. Vasemmisto on oman kohderyhmänsä pahin vihollinen nykyään. Siinä jonkun vähän enemmän asioista tajuavan uskonnollinen tausta on aivan toissijainen seikka.
[/quote]
Juuri näin. Osingot voisivat olla verovapaita vaikka 5000 euroon asti... ei sekään kenestäkään miljonääriä tee, mutta silloin juuri meidän piensijoittajien toiminta olisi kannustavaa. Ja piensijoittajaksi voi ryhtyä kuka vaan, siitä ei tarvitse olla kateellinen että jollain on 5000 euroa tai vaikka 40 000€ sijoitettuna.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:07"]Annan sen kaiken anteeksi, mikäli keskusta ja leso lesta pomonsa pitävät kiinni siitä lupauksesta, että alle 1000 euron osingot saadaan verovapaiksi.[/quote]
Pienestä se on "suursijoittajan" elämä kiinni, jos 300 € pääomaveroa katkaisee kamelin selän.
Väyrynen katoaa EU:hun kuin pieru saharaan, kävi täällä vain keräämässä keskustalle ääniä ja joku nobody nousee tilalle. Sanokaa mun sanoneen.
Minulla on puutetta yleissivistyksessä, luulin että olemme edistyksellisiä, en ole tajunnut miten paljon maassamme on lestoja. En olisi halunnut näin käyvän mutta kansa on puhunut, huh.
Kuka ortodoksi? Sipilä ei pelota yhtään, päin vastoin, mutta Väyrynen epäilyttää suuresti. YYA jo haisee.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:07"]Annan sen kaiken anteeksi, mikäli keskusta ja leso lesta pomonsa pitävät kiinni siitä lupauksesta, että alle 1000 euron osingot saadaan verovapaiksi.[/quote]
Pienestä se on "suursijoittajan" elämä kiinni, jos 300 € pääomaveroa katkaisee kamelin selän.
[/quote]
aa, kato, kateellinen :D. Oi viddu, ei tarvitse paljon elämässä tehdä kun on jo joku pienempi piski repimässä kurkusta.
Etkö tajua, että asenteesi ei voisi vähempää haitata niitä isoja sijoittajia. Ne sijoittavat instanssien kautta eivätkä maksa osinkoverkoa lainkaan. Koko roska kaatuu jälleen kerran vähäväkisten niskaan, esimerkiksi niiden piensijoittajien, jotka yrittävät opetella sijoittamaan tai joutuvat sijoittamaan ensin tosi pienillä panoksilla. Näin varmistetaan, että siihen hommaan ei houkutu uusia sijoittajia niin paljon kuin voisi ja näin varmistetaan, että siihen satsaavat täysipainoisesti vain ne, joille siitä on eniten hyötyä. Jos osinkoveroa vielä kehdataan nostaa, ensimmäisenä se sattuu piensijoittajiin, jotka siirtyvät rahoineen muualle katekeroituneina. Pistävät ne tilille tai ulkomaisiin yrityksiin sijoittaviin rahastoihin. Fiksua Suomen kansantalouden kannalta?
Kaltaisesi ovat itsensä pahimipia vihollisia :D.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:20"]Mikä ortodoksi?
[/quote]
Timo Soini.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:20"]Kuka ortodoksi? Sipilä ei pelota yhtään, päin vastoin, mutta Väyrynen epäilyttää suuresti. YYA jo haisee.
[/quote]
Timo Soini.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:20"]Mikä ortodoksi? [/quote] Timo Soini.
[/quote]
Ihan juu. Siellä hän synqocassaan pyhiä lehmiä palvoo. Että av:lla ollaan ja silleen...
Soini ei ole ortodoksi,vaan roomalaiskatolinen.