Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen matalapalkkainen mies, mutta saan seksiä säännöllisesti ja runsaasti, ja siksi olen varsin tyytyväinen elämääni

Vierailija
01.01.2022 |

Kyllä se on niin, että jos on hyvä ja runsas seksielämä, ei katkeroidu ja pysyy tyytyväisenä, vaikka tulot olisi muuten sieltä alemmasta päästä. Iso psykologinen merkitys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkös se puutteessa eläviä insinöörejä ärsyttää?

Vierailija
2/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ja hyvä ruoka, ja hyvä uni. Ihminen on aika eläin niissä perusjutuissa. Näillä pysyy hyvä mieli varsin pitkälle. :)

Vanha vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että pilde pitää sinut onnellisena 😊.

Vierailija
4/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut pitää joka tapauksessa maksaa ja syödäkin pitää.

Vierailija
5/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ja hyvä ruoka, ja hyvä uni. Ihminen on aika eläin niissä perusjutuissa. Näillä pysyy hyvä mieli varsin pitkälle. :)

Vanha vaimo

Juuri näin.

Vierailija
6/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Itse olen silti myös tyytyväinen elämään vaikka olen matalapalkkainen enkä ole seksiä saanut kahteen vuoteen. En ole etsinytkään.

Vierailija
7/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä osaan menoni tuloihini suhteuttaa, eli laskut maksetaan ja ruokaakin on. Palkka ei ole kaksinen, mutta olen hommannut ison sängyn, jossa olen nautiskellut naisten kanssa. Kivaa elämää. Leppoisa olo.

Vierailija
8/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin.

Tehtaassa ahkeroin pienellä palkalla ja kaunis vaimo on toimisto töissä ja lähes joka ilta naidaan kunnolla.

Vierailija
9/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä osaan menoni tuloihini suhteuttaa, eli laskut maksetaan ja ruokaakin on. Palkka ei ole kaksinen, mutta olen hommannut ison sängyn, jossa olen nautiskellut naisten kanssa. Kivaa elämää. Leppoisa olo.

Ihanaa. Minulle tulee hyvä olo paljon muista asioista, kun mulkusta. Tykkään nukkua yksin isossa sängyssä. T. Nainen jolla ei ole kovin iso palkka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän