Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmiset reppu selässä esim ratikassa

Vierailija
20.04.2015 |

Eikö ihmiset tajuu, ettei sen repun kanssa heiluta ahtaissa tiloissa. Mentäessä vaikka täyteen bussiin, ratikkaan jne, reppu otetaan pois selästä ja asetellaan jalkojen juureen tai kannetaan käsissä. Ne ei edes huomaa miten ne teilaa muita matkustajia mennen tullen kääntyessään. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kävellä lentokentälle reppu selässä, ihan bussilla menen. Jos se häiritsee niin se on vaan voi voi.

Vierailija
42/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ihmisillä ongelmia! Huh Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisillä se junttius mitataan.

Jos ei ymmärrä ottaa reppua pois selästä julkiseen mennessä, on parempi kävellä.

Vierailija
44/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa tilanteissa aina huomaa sen, kuka on "maalta kotoisin" ja kuka osaa kaupunkilaisen, toiset huomioon ottavan, käyttäytymisen.

Vierailija
45/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää enemmän haisevat juopot. Kun koko vaunu haisee virtsalta kun jollain penkillä nuokkuu puolitajuttomana joku karvanen äijä jonka mädäntyneestä suusta kuuluu ÄÄÄÄÖÖÖÖRRRHHHGGUUUHHHH!

Vierailija
46/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa oli ratikan seinällä fiksuja ohjeita matkustajille, esimerkiksi reppu pois selästä -piirros. Toisaalta hassua, että tuollaisia ohjeita tarvitaan. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää ottaa repun pois selästään.

Istuin hiljattain bussissa kuljettajan takana olevalla penkillä. Ohitseni käveli nuori nainen, jolla oli laukku olallaan. Hän löi minua laukulla päin naamaa eikä huomannut tapahtunutta.

Istun nykyisin ikkunapenkillä. :D

Vierailija
47/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se, ettei ne EDES HUOMAA aiheuttamaansa pahennusta ja tuhoa. Pälyilee vaan ympäriinsä ja ihmettelee, miksi saavat pahaa silmää. Ja jos niille jotain sanoo, ei ymmärrä siltikään. Onhan se reppu nyt niin kätevä ja ah niin tyylikäs.

Vierailija
48/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, repulla ja ilman.

Vierailija
49/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:36"]

Pahinta on se, ettei ne EDES HUOMAA aiheuttamaansa pahennusta ja tuhoa. Pälyilee vaan ympäriinsä ja ihmettelee, miksi saavat pahaa silmää. Ja jos niille jotain sanoo, ei ymmärrä siltikään. Onhan se reppu nyt niin kätevä ja ah niin tyylikäs.

[/quote]

On se kätevä kun pitää kuljettaa enemmän tavaraa ja silloin tyylikkyydellä ei paljon merkitystä. Mikä tahansa reppu kuitenkin aina tyylikkäämpi kuin joku Guessin blingbling-laukku.

Vierailija
50/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää alapeukuttajat ja jaxuhali-tyypit on varmaan jostain Kempeleestä, jossa on kaksi bussilinjaa ja matkustajia vähän. Ei oo ongelmia tungoksessa kauppakassien ja REPPUJEN kanssa.

Vierailija
51/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää isot lastenvaunut julkisessa liikenteessä. Pienet lapset pakataan valtaviin vaunuihin joiden paikalle  mahtuisi ruuhka-aikana seisomaan muutama aikuinen ja pahimmassa tapauksessa isot vaunut estävät kulkemisen bussin etuosasta bussin takaosaa. Vauvat pitäisi kantaa sylissä etteivät vie tilaa.

Vierailija
52/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää ihmiset, jotka kävelee päin mua esim. ratikassa, ja olettaa mun väistävän, vaikka olisi itsellä tilaa kiertää. Oli reppuja tai ei.