Miksei kukaan kertonut että synnytyksestä voi jäädä loppuelämäksi vihoittelevia arpia alapäähän?!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se jotain muuttanut jos joku olisi kertonut?
Olisin valinnut sektion.
ap
Ja tämän takia miehet yleensä tykkää synnyttäjän lantiollisista ja motkeista naisista, joilla paikat venyy.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia miehet yleensä tykkää synnyttäjän lantiollisista ja motkeista naisista, joilla paikat venyy.
"Notkeista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin valinnut sektion.
ap
Sinä et sitä itse päätä.
Mistäs tuota tiedät, että kestää loppuelämän? Ihan hyvin se sektioarpikin voisi oireilla. Lisänä vielä kaikki muu, kun leikataan kohtuun tie auki.
Ei sektioon autuus ole. Itselle tuli vakavia komplikaatioita, ja melkein henki lähti. Tuosta jo melkein 19 vuotta, mutta sektioon komplikaatiot vaivaavat edelleen päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leveä lantio mutta tosi tiukka alapää. Gynekin sanoi että todella tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei sektioon autuus ole. Itselle tuli vakavia komplikaatioita, ja melkein henki lähti. Tuosta jo melkein 19 vuotta, mutta sektioon komplikaatiot vaivaavat edelleen päivittäin.
Mitä komplikaatioita?
Minulla on sekä sektiosynnytys (lääkäri päätti sektiosta kesken synnytyksen) että alatiesynnytys koettuna.
Sektiosta ei jäänyt mitään ongelmia. Alatiesynnytyksestä jäi rosoiset arvet, tunnottomuus, hermovaurio.
Kyllä se parissa vuodessa paranee.
https://www.terveyskyla.fi/kuntoutumistalo/Documents/Arven%20k%C3%A4sit…
Arpia voi hieroa. Kannattanee kokeilla jos ei ole kielletty? Ei ainakaan maksa mitään.
eks tätä ruodittu jo tosi pitkässä langassa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sekä sektiosynnytys (lääkäri päätti sektiosta kesken synnytyksen) että alatiesynnytys koettuna.
Sektiosta ei jäänyt mitään ongelmia. Alatiesynnytyksestä jäi rosoiset arvet, tunnottomuus, hermovaurio.
hui;!