Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka sait oireita 2.rokotuksesta, tulitko sairaaksi 3. rokotteesta?

Vierailija
01.01.2022 |

Tulin hirveän kipeäksi 2 rokotteesta. Nyt mietityttää, onko sama edessä 3. rokotteen jälkeen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, sain pfizerin.

Vierailija
2/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteisiin reagoiminen on yksilöllistä. Juuri tänään kuulin 90 täyttäneen sukulaiseni saaneen kolmannen rokotteen muutama päivä sitten. Yhdestäkään rokotteesta ei tullut rokotuskohdan punaisuutta tai päivän kahden arkuutta enempää. Kolmannesta ei niitäkään.

Itse sen sijaan olin kovissa lihaskivuissa ja päänsäryssä kolmannesta. Niistä selvittiin kipulääkkeillä. Kestivät päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kokemuksia?

Vierailija
4/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta vähän lämpöä seuraavana päivänä, kolmannesta ei mitään.

Vierailija
5/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kipeäksi. Eilen sain kolmannen ja nyt Buranaa ja panadolia vuorotellen eilis illasta lähtien. Kuume ja pieni lihassärky on. Ei niin pahat oireet kuitenkaan kuin toisesta rokotteesta, kun lihakset oli tosissaan kipeät lääkkeestä huolimatta. Kaksi korotetta comirnatya, nyt kolmas moderna.

Vierailija
6/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kolmesta Pfizerin rokotteesta jomotti pari päivää käsivarren pistoskohta, ei muuta.

Vierailija
7/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais tietää... sain myös kovan kuumeen ja lihaskivut kahdesta ekasta piikistä.

Vierailija
8/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on solunsalpaajahoito joka laskee vastustuskykyä eikä tullut mistään 3 Pfizeristä oireita.

Vierailija
9/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta olin päivän aika kovissa nivelkivuissa. Kolmannesta ei näytä tulevan mitään oireita.

Kaksi ekaa ole phizer, tehoste moderna.

Vierailija
10/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ottaa kolmatta. Oli niin vaaralliset oireet. Mieluummin otan sen koronan.

Vierailija
11/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 3-4 päivää kuumeessa kaikkien kolmen rokotuksen jälkeen. Influenssarokotus aiheuttaa saman joka vuosi.

Vierailija
12/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitti ottaa riskiä niin pysyn ottamatta tuota pfizerin amerikkalaista ja muitakaan piikkejä. Kuullut kauhutarinoita koronapiikeistä. 

😂😂😂😂

Vierailija
13/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt kuin ap. Mulla turposi rokotteen jälkeen imusolmukkeet moneksi viikoksi. Lisäksi epämääräisiä nivel- tai lihasoireita ollut, niistä  en tietenkään osaa sanoa voiko johtua rokotteista.

Vierailija
14/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle työkaverilleni tuli tokasta niin pahoja oireita, että oli saikkarilla muutaman päivän. Ja edelleen valittaa oireita. Ei ole oikein halukas ottamaan kolmatta, ymmärrettävästi.

Vierailija
15/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on twiittiketju jossa joku puhuu 3. aiheuttamasta oireesta:

"Since having the third doze of the Pfizer vaccine I’ve never been in worse health, I can’t sleep without soaking my bed in sweat, my heart is constantly going into tachycardic episodes and I’ve had some pretty awful panic attacks of which I’ve never suffered before"

https://twitter.com/plodat/status/1477035332310867978

Onko järkeä? Ei ehkä kannata ottaa. 2 riittää.

tolla alkoi vain vaihdevuodet

Vierailija
16/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. rokotteesta tulivat lievimmät oireet. Pfizerin rokotteita joka kerralla. Ekalla kertaa tuli noin vrk kestänyt päänsärky, toisella kertaa päänsärky vähän kovempana + väsymys. Kolmannella kerralla aivan hienoinen päänsärky ja lämpö nousi 37,5. Otin kerran särkylääkettä, jolla se meni ohitse. Pistoskohta on ollut joka kerta vähän arka, mutta niinhän se on muistakin rokotteista. Olen perusterve.

Vierailija
17/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin noista mitään oireta vanhemmalle väelle tulee, heillä immuunipuolustus on jo heikompi.

Vierailija
18/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista 2. ja 3. kerroilla. Seuraavana päivänä lihakset kipeät ja vähän lämpö päällä. Sen jälkeen normimeininki.

Vierailija
19/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tulin kipäksi noin 12 tunnin ajaksi, tokasta ei mitään, kolmannesta pari tuntia oli vähän huono olo, joka meni nopeasti ohi.

Vierailija
20/46 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvooppa minkä tek? Homon tek.