Tänään lämmin, kaunis sää! Miksi et ole ulkona
Kommentit (68)
Vauvan kans vasta heräillään. 3v ja 2v vielä nukkuu. ;)
Koska olen ripulitaudissa. En aio mennä ulos paskomaan ripulia vartin välein vaikka kuinka olis kaunis sää, se ei tee siitä yhtään sen kivempaa!
En millään jaksa mennä suihkuun ja hiustenpesulle, meidän kylppäri on jäätävä ja mun tukka ihan ällöttävä enkä kehtaa ulos tämän näköisenä.
Join myös aamupalalla kahvia ja nyt pissattaa niin perkeleesti koko ajan, ootan ainakin sen kolmisen tuntia että se pahin menee ohi...
Sitten lenkille ja puistoon.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:54"]Koska oon koulussa. Loppukiri, pari näyttöä pitäisi tehdä ja yhteiskuntaopin tehtäviä vielä kolme sivua tekemättä ja amkin pääsykokeisiin pitäisi valmistautua.
[/quote]
Mille alalle haet?
[/quote]
Rakennusinsinööriksi. Kakkosvaihtoehtona rakennusmestari.
Eilen Sepramin annosnosto -> pahoinvointia, huimausta, päänsärkyä, kihelmointia, kylmä hiki jne. Erehdyin ulos ja meinasin laatta kauppareissulla. En tiiä miten tänään - ehkä voin partsilla pistäytyä?
T:N25
Leivät uunissa ja pesukoneet päällä, ei viiti kauas lähteä.
Koska olin pihalla jo aamu kuudelta alkaen 3 varttia. Kylmähkö siä oli : +2, mutta pilvetöntä kyllä
Heräsin juuri ja syön aamupalaa vasta. Menen lenkille kun olen saanut hoidettua päivän pääsykoelukemisen pois alta :)
Koska on keskeneräisenä muutamia kotihommia jotka koitan saada valmiiksi ennen kuin lähden töihin iltavuoroon.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:51"].. ??
[/quote]
Vitut ole, kylmää ja tuulista.
Yritin ja kaaduin portaissa,nyt odotan kipsausta ensiapupolilla.
Tuulee ihan hirveesti + siitepölyt, huono kombo.
Esikoinen on kipeä enkä halua jättää häntä yksin kotiin korkeassa kuumeessa (lapsella ikää 8v.). Joten ollaan sitten kuopuksen kanssa keksitty muuta puuhaa sisällä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:17"]Yritin ja kaaduin portaissa,nyt odotan kipsausta ensiapupolilla.
[/quote]
Huh! Onneks jäin sisälle, ettei mulle käynyt samanlailla :S
Olen töissä. Pääsen ulos vasta iltapäivällä.
Vaikee on toimisto-, hyllytys- ja pakkaustöitä tehdä tuolla ulkona...
Koska tänään on jumppapäivä.