Mikä on pahin rikos jonka te olette tehneet?
Kommentit (84)
Rattijuopumus varmaan minullakin. Huomattavasti pienemmällä määrällä kuin 18 kaljaa, yksityisellä hiekkatiellä ajoa 500 m. Ja kiinni en tietenkään jäänyt.
Mutta väärin se oli silti.
Aika helpolla yrittää poliisi nyt saada konnia kiikkiin xD
Se on suhteellista. Mikä nyt on pahinta kenestäkin. Itse pidän pahimpana tekona nuoruudessa kännispäissä tehtyä ilkityötä jossa rikottiin työkoneen ikkunat kivillä. Toivottavasti vakuutukset korvasi.
Seksiä suojaikää nuoremman kanssa.
Idioottimaisin ja vaarallisin on kännissä ajaminen. Ajoin ojaan ja oli lähellä ettei pelkääjän paikalla istunut osunut puuhun. Vaikka mitään ei käynytkään, niin kadun ja häpeän loppuelämäni.
Varastanut karkkia kaupasta lapsena ja teininä vielä varastin parit korvikset.
Vein yhen pullon kauppaan ja sanoin et mul oli viis isoa pulloa.
Sanoin lasten hiekkalaatikossa kovaan ääneen yhdelle että minä olen Gorilla kuin joku mumisia-simpanssi joka on syntynyt liian pienellä päällä rupesi jotain nipottamaan, siitä elämäni helvetti alkoi. Suomessa ei hyväksytä jos olet polveutunut gorillasta.
Jos olisi amerikassa sanonut samoin niin olisin nyt varmaan jonkun tasoinen potkupallon harra$taja.
En viittii luetella. Olen jo myöntänyt tai ainakin kertonut kaiken ja ei ole mitään salattavaa. Tässä palstassa on sellainen ominaispiirre että jos sanot että sinua häiritsee jokin asia niin silloin vasta sinua häiritään.
Ja ne ketkä tekevät sitä niin toivon että he pääsevät vastuuseen.
Ajanut ylinopeutta. Parit sakot olen saanut ja pari huomautusta.
Ajanut autoa yleisellä tiellä 6-vuotiaana.
Kuinka moni muuten on punninnut kaupassa esimerkiksi kotimaisia tomaatteja "ulkomaisina", kun on ulkomaiset tomaatit kerran halvempia? Tiesittekö, että kyseessä on lievä petos, joka on rikoslaissa törkeämpi teko kuin näpistys?
Ajanut ylinopeutta kauniissa kesäyössä, josta sain muistoksi rikesakon. - Harmitti. Olisi tulorajoitteisena opiskelijana ollut tuolle rahalle parempaakin käyttöä.
Kävellyt päin punaisia kun kukaan ei näe ja lähtenyt työpaikalta 5 minuuttia etuajassa, kun ei ole ollut mitään tekemistä ja pomo pois paikalta.