Kenen läpimeno KETUTTAA sinua eniten?
Kommentit (215)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 06:14"]Ihan eniten Jyrki Kasvi sitten ; Kauko Juhantalo, Harri Harkimo, Matti Vanhanen,Teuvo Hakkarainen (äänestin perussuomalaisia, mutta tätä en eduskuntaan olisi halunnut) [/quote] Eikö se oo jo mennyt perille että jos äänestät persuja niin annat äänesi tällaisille hakkaraisille? [/quote] Eikö se mene jo perille, että joka puolueella on omat Hakkaraisensa? Jutta Urpilainen, Räsänen, Hänninen....
[/quote]
Miten joku voi verrata Jutta Urpilaista ja Hakkaraista toisiina?? Ainiin, kyllä yksinkertainen persu voi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:23"]Ben Zyz...jotain. Kukaan ei enää muistanut tämän leikkauslistaa, jota mainostettiin mediassa. Hyvä muisti äänestäjillä.
[/quote] Luulen että Zysseä äänestivät juuri ne, jotka ovat leikkauksista samaa mieltä.
Räsänen, ärsyttää ihan kaikki siinä akassa
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:24"]Persujen. Ketkä niitä oikein on äänestänyt? En tunne ketään, joka äänestäisi persuja, silti ovat saaneet noin paljon ääniä? Miten ihmiset luulee, että persut hoitavat Suomen talousasiat kuntoon? Markka takaisin? Ei vittu mitä järjen jättiläisiä...
[/quote]
Liikutko vain vihervasemmistolaisissa piireissä, jossa ylevät ihmiset osaavat äänestää oikein, kun taas persujen kannattajat äänestävät väärin, eivätkä ymmärrä asioita niin hyvin kuin sinä ja kaverisi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:24"]Persujen. Ketkä niitä oikein on äänestänyt? En tunne ketään, joka äänestäisi persuja, silti ovat saaneet noin paljon ääniä? Miten ihmiset luulee, että persut hoitavat Suomen talousasiat kuntoon? Markka takaisin? Ei vittu mitä järjen jättiläisiä... [/quote] Liikutko vain vihervasemmistolaisissa piireissä, jossa ylevät ihmiset osaavat äänestää oikein, kun taas persujen kannattajat äänestävät väärin, eivätkä ymmärrä asioita niin hyvin kuin sinä ja kaverisi.
[/quote]
Kaveripiirini on varsin laaja. On korkeakoulut käyneitä ja vähemmän koulutettuja. Löytyy ihmisiä sekä oikealta, että vasemmalta. Ehkä yksi yhdistävä piirre heissä kaikissa on. Ovat kaikki jonkin verran maailmaa nähneitä.
Li Andersson. Ai että, mullon niin ihanan korrrrkea kirrrkas otsa, mä pelastan vaik neitsyt maarian mun wondergirlhymylläni, oon mä niin ihanan puhtoinen ja reipas vassari, vaik oikeesti oonkin poroporvarillisen suvun hemmoteltu pikkutytsy enkä lähtökohtaisesti voi ees tajuta äänestäjiäni mut onnex ne ei tajuu sitä!
No mikä tämä Raptorin keulahahmo nyt sitten olikaan nimeltään. Ei ollenkaan uskottava kaveri, jos vähänkin tuota ysäribändiä muistaa.
Antti Kaikkosen. Ihan turha juippi - haistelee nenä väristen, mikä milloinkin on kansan suosiossa ja alkaa sitten sitä puolustaa, sanakääntein joista huomaa, että ne on joltakulta muulta kopioitu. Ja ihan mitä vaan on valmis tilittämään naistenlehdissä, että pysyisi julkisuudessa ja saisi taas muutaman sääliäänen.
Persujen Kimmo Kivelä. Hullu pappismies syvältä Savon korvesta meni kuin menikin toiselle kaudelle, saakeli.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:51"]
Li Andersson. Ai että, mullon niin ihanan korrrrkea kirrrkas otsa, mä pelastan vaik neitsyt maarian mun wondergirlhymylläni, oon mä niin ihanan puhtoinen ja reipas vassari, vaik oikeesti oonkin poroporvarillisen suvun hemmoteltu pikkutytsy enkä lähtökohtaisesti voi ees tajuta äänestäjiäni mut onnex ne ei tajuu sitä!
[/quote]
Joo, Andersson on kyllä tosi ärsyttävä. Suunapäänä aikaisemmin niissä marjanpoimijoiden asioissa ja paasasi täyttä puutaheinää. Osaa kyllä pitää itseään näkyvillä ja tekemään kestomainosta.
Oulun vaalipiirin pedot on nyt sitten laskettu: lähes 6000.
Joku sanoi ennen vaaleja ettei vaaliäänestystä voi verrata mihinkään bb äänestykseen. Olin jo heti luettuani ja varsinkin nyt vaalien jälkeen varma ettei kyseessä toisiasiallisesti ole kummempi tapahtuma
Oinonen, Niikko ja Hakkarainen. Pilaavat persujen maineen.
Lisäksi myös Li Andersson, Susanna Koski, Sanna Marin, Emma Kari, Jaana Pelkonen, Jani Toivola, Nasima Mikälie... Suurin osa täysin pihalla asioista ja silti suu käy jatkuvasti, paitsi Susanna Koskella, jota en todellakaan ymmärrä millä keinoin eduskuntaan pääsi??
Stubb & Jaana Pelkonen yhdessä muiden kikkareiden kanssa, Urpolainen, Rässismi-Nasima, Jani Toivola, Bidee-Eeva, Ozan Yanar, Silvia Modig, Mikko-Alatalo, Antti Rinne, Johanna Sumuvuori, Li Andersson.
Miksi ihmeessä?
Timo Soinin. Ihme puutarhatonttu. Ei mitään asiaa eduskuntaan.
Katja Hänninen. Perusti perheen teininä. Kismittää.
Lauta Räty tosiaan ei päässyt läpi. Ääntenlaskussa viime hetkillä vihreiden Ozan Yanar sai Helsingin viimeisen paikan.