Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me persujen äänestäjät

Vierailija
20.04.2015 |

Olen todella ylpeä kaikista teistä jotka annoitte äänenne persuille! Välillä on tuntunut kuin olisin ollut yksin mielipiteissäni. Mutta näin ei olekkaan, meitä on monta.mahtavaa! Asun helsingissä,täällä mamut valtaavat alueita ja vievät kuntamme asunnot. kantasuomalaiset joutuvat ottamaan kalliita asuntolainoja ta i vuokraamaan asunnon yksityisiltä,koska helsingin asunnot annetaan maahanmuutajille,miksi.?Hgin sosiaalivirasto maksaa lahes jokaisen maahanmuutajan vuokran,miksi? Hgin sosiaalivirasto vuokraa myös yksityisiltä 1000-2000ekk asuntoja maahanmuuttajille. Somaleille maksetaan joka kesä koko perheelle,loma matka kotimaahansa viikoksi. He saavat uudet kännykät,tabletit. ja puhelut ilmaisiksi,jotta eivät olisi huonommassa asemassa kantaväestön kanssa. Mamuille ostetaan sosoiaaliviraston toimesta uudet lastenrattaat joka kerta koska eihän uusi tulokas voi nukkua vanhoissa vaunuissa,. Puhumattakaan huonekaluista,sänkyistä,jotka kun vähän kuluvat heitetään pois ja haetaan sosiaalivirastosta uusi maksusitoomus. Sama vaatteissa. Myönnän olen katkera,olen tehnyt töitä 14v lähtien,kasvattanut perheen,kouluttanut lapseni. En ole koskaan saannut mitään ilmaiseksi. En ottaisi edes almuja vastaan.En kehtaisi. Meidän vanhukset voi huonosti,ja suuri osa meitä suomalaisia on työttömänä,sekä asunnottomana. He tarvitsevat avun etusijaisena. Ettäs päättäjämme kehtaavatkin pistää muualta tulleet etusijalle. Minä persujen äänestäjä,haluan että me suomalaiset jotka olemme vuosia veroja maksaneet saamme meille kuuluvat edut,ennen maahanmuutajia.

Hienoa että meitä on näin paljon! Nyt meidän on pidettävä huolta että oikeus tapahtuu

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Persut! Suomessa on paljon ongelmia, toivon ja uskon että Perussuomalaiset saavat muutosta aikaa. Nykyinen meno on katastrofi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän