En saa tinderissä osumia.
Ei vain osumia tule. Annan ihan tavallisille naisille osumia ja mun kuvat on ihan hyvät. Onko Tinder rikki?
Kommentit (30)
NIinku mistä ihmeestä sen kumppanin löytää? Ei oo harrastuksia ei oo kavereita ja tinder on mikä on.. siis mistä ihmeestä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kuvauksessa jotain häikkää/tylsää? Oletko kirjoittanut mitä etsit? Silleen niinko selkeästi.
Itse olen varattu, niin ei voi laittaa kuvaa, mutta ilman kuvaa ja alla olevalla kuvauksella tulee 2-3 mätsiä päivässä, mikä riittää. Ei tarvitse miellyttää kaikkia. Niistä sitten ehkä 1/5 nappaa tapaamiseen ja treffeiltä 1/3 sänkyyn saakka. Olen 52 v.
"Etsin seksiseuraa. Olen varattu ja minulla on aikaisempaa kokemusta sivusuhteista. En ole eroamassa.
Mitat: 186/83
Akateeminen koulutus, tummat hiukset ja parta.
Kun mätsää, tavataan ja puhutaan lisää"Pointti siis on, että laita siihen selvästi mitä haet. Älä luota kuviin, joissa sinulla on kala kädessä tai istut mopon päällä.
Mä en tiedä onko tämä viesti asiallinen vastaus vai yllättävän taitava provovastaus.
Kummassakin tapauksessa nyökkään arvostavasti ja annan ylänuolen.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan Irakista naisia 30 000 kpl…….tilanne hieman tasapainottuu
Ok. Nämä naiset muuttavat jo Suomessa asuville sukulaisilleen ja pysyttelevät oman yhteisönsä parissa niin kauan, että saavat kansalaisuuden. Sen jälkeen he lähtevät treffeille pak olaisleirille, menevät naimisiin ja tuovat tänne taas yhden sikäläisen miehen lisää.
Happy now?
Ei kiinnosta sellaiset naiset.. ei kiinnosta thaimaalaiset.. eikö tämä mene koskaan kellekkään jakeluun?????????????????????
Oot ottanut selfien niin, että siinä korostuu sun nenäreiät.
Ei. vaan on ihan hyvä kuva ja siinä ei ole mitään vikaa, ei vain tule tinderissä osumia.. ilmeisesti tinderin kun poistaa ja asentaa uusiksi niin tulee osumia.. tinder sovellus on rikki
Ei vaan ymmärrä suominaisia kun ei mikään kelpaa.
Siis kaippa noi tinder naiset haluaa fiksun uramiehen jolla on kohtuu hyvä palkka juo viiniä pitää kehosta itestää huolta ei ylipainoa ja suht komea naama.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei sieltä mitään löydä. Ihan normaali homma tuntuu olevan, että tavallisen näköinen mies ei kelpaa tinderissä. Pinnallisuuteen perustuva sovellushan se on. En osaa sitä sanoa, että miten se vaikuttaa naisiin, mutta uskoisin, että tavallisen näköisillä naisilla on ihan kohtuullisesti vientiä. Miehet ovat oletettavasti niitä aktiivisempia toimijoita tinderissäkin, joten naisille varmaan jää vain se ns. "lopullinen valinta", että ketä hyväksyy ja ketä ei. Ja jostain olen kuullut väitettävän, että miehiä on myös enemmän tinderissä kuin naisia, sekin jo vaikeuttaa miesten asemaa kyseisen sovelluksen käytössä.
Terveisin Naispelko28
Mun päähän sattuu tuo nikki "Naispelko". Aivan sontanen nikki, joka absurdimaisuudessaan nostaa mielikuvan, että pildet hyökkää pikku piliparan kimppuun voimalla.. ja saa aikaan mitä? Muutenkin kommenttisi on geneeristä ja väsynyttä tyhjänjauhantaa, et morjensta vaan.. ristus..
Tuntuu et tinder niin kamala paikka.. ei tuu osumia ja mistä sen naisen sitte löytäis.. kun tuntuu ettei ketää oikee kiinnostu.