En saa tinderissä osumia.
Ei vain osumia tule. Annan ihan tavallisille naisille osumia ja mun kuvat on ihan hyvät. Onko Tinder rikki?
Kommentit (30)
Onko sulla kuvauksessa jotain häikkää/tylsää? Oletko kirjoittanut mitä etsit? Silleen niinko selkeästi.
Itse olen varattu, niin ei voi laittaa kuvaa, mutta ilman kuvaa ja alla olevalla kuvauksella tulee 2-3 mätsiä päivässä, mikä riittää. Ei tarvitse miellyttää kaikkia. Niistä sitten ehkä 1/5 nappaa tapaamiseen ja treffeiltä 1/3 sänkyyn saakka. Olen 52 v.
"Etsin seksiseuraa. Olen varattu ja minulla on aikaisempaa kokemusta sivusuhteista. En ole eroamassa.
Mitat: 186/83
Akateeminen koulutus, tummat hiukset ja parta.
Kun mätsää, tavataan ja puhutaan lisää"
Pointti siis on, että laita siihen selvästi mitä haet. Älä luota kuviin, joissa sinulla on kala kädessä tai istut mopon päällä.
Juu, ei sieltä mitään löydä. Ihan normaali homma tuntuu olevan, että tavallisen näköinen mies ei kelpaa tinderissä. Pinnallisuuteen perustuva sovellushan se on. En osaa sitä sanoa, että miten se vaikuttaa naisiin, mutta uskoisin, että tavallisen näköisillä naisilla on ihan kohtuullisesti vientiä. Miehet ovat oletettavasti niitä aktiivisempia toimijoita tinderissäkin, joten naisille varmaan jää vain se ns. "lopullinen valinta", että ketä hyväksyy ja ketä ei. Ja jostain olen kuullut väitettävän, että miehiä on myös enemmän tinderissä kuin naisia, sekin jo vaikeuttaa miesten asemaa kyseisen sovelluksen käytössä.
Terveisin Naispelko28
Miksi tinderissä edes pitää saada osumia…..onko tarkoitus vain kilpailla osumien määrässä muiden kanssa….kuten joku viisas aiemmin näillä palstoilla sanoi…ei tarvita kuin yksi osuma…se oikea
No en tiiä.. missä tutustua naisiin ku ei niille kelpaa tai tavallinen töissä käyvä mies ei kelpaa.
Pitäs olla rahaa.. korkea status. Komea. En ole komea ja ylipainoa vähän.. ei mitää saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kuvauksessa jotain häikkää/tylsää? Oletko kirjoittanut mitä etsit? Silleen niinko selkeästi.
Itse olen varattu, niin ei voi laittaa kuvaa, mutta ilman kuvaa ja alla olevalla kuvauksella tulee 2-3 mätsiä päivässä, mikä riittää. Ei tarvitse miellyttää kaikkia. Niistä sitten ehkä 1/5 nappaa tapaamiseen ja treffeiltä 1/3 sänkyyn saakka. Olen 52 v.
"Etsin seksiseuraa. Olen varattu ja minulla on aikaisempaa kokemusta sivusuhteista. En ole eroamassa.
Mitat: 186/83
Akateeminen koulutus, tummat hiukset ja parta.
Kun mätsää, tavataan ja puhutaan lisää"Pointti siis on, että laita siihen selvästi mitä haet. Älä luota kuviin, joissa sinulla on kala kädessä tai istut mopon päällä.
Vähän ohi aiheen, mutta kertokaa joku viisaampi, että miten jotkut saa siihen profiilikuvaan tekstiä? Kiitoksia jo etukäteen. 😁
Ap, ja muut, tinder ei välttämättä näytä niitä naisia/miehiä, jousa on itse tykännyt.
Tinderin algoritmi perustuu siihen, että paljon tykätyt saavta paljon näkyvyyttä, vähän tykätyt eivät.
En tiedä, mikä järki tässä on.
Varsinkaan ilmaistinderillä on turha odottaa mitään asiallisia matcheja.
Mä sain heti satoja tykkäyksiä, jotka taisivat olla kaikki feikkejä.
Lopulta sain yhden matchin - sekin paljastui huijariksi. Siis oikeasti huijausprofiili, ei ns. 718pelimies. Toinen matchini tuli "onkijalta", joka oli työkeikalla paikkakunnallani ja etsi vähän viihdykettä. 🙄
Postaa kuva, niin arvaillaan.