Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tinderissä osumia.

Vierailija
01.01.2022 |

Ei vain osumia tule. Annan ihan tavallisille naisille osumia ja mun kuvat on ihan hyvät. Onko Tinder rikki?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa kuva, niin arvaillaan.

Vierailija
2/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ei vaan kelpaa naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en naiset teille kelpaa?

Vierailija
4/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliulimies taas ulisee...

Vierailija
5/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, kun naiset haluaa tasoaan parempaa.

Vierailija
6/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuvauksessa jotain häikkää/tylsää? Oletko kirjoittanut mitä etsit? Silleen niinko selkeästi.

Itse olen varattu, niin ei voi laittaa kuvaa, mutta ilman kuvaa ja alla olevalla kuvauksella tulee 2-3 mätsiä päivässä, mikä riittää. Ei tarvitse miellyttää kaikkia. Niistä sitten ehkä 1/5 nappaa tapaamiseen ja treffeiltä 1/3 sänkyyn saakka. Olen 52 v.

"Etsin seksiseuraa. Olen varattu ja minulla on aikaisempaa kokemusta sivusuhteista. En ole eroamassa.

Mitat: 186/83

Akateeminen koulutus, tummat hiukset ja parta.

Kun mätsää, tavataan ja puhutaan lisää"

Pointti siis on, että laita siihen selvästi mitä haet. Älä luota kuviin, joissa sinulla on kala kädessä tai istut mopon päällä.

Vierailija
7/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei sieltä mitään löydä. Ihan normaali homma tuntuu olevan, että tavallisen näköinen mies ei kelpaa tinderissä. Pinnallisuuteen perustuva sovellushan se on. En osaa sitä sanoa, että miten se vaikuttaa naisiin, mutta uskoisin, että tavallisen näköisillä naisilla on ihan kohtuullisesti vientiä. Miehet ovat oletettavasti niitä aktiivisempia toimijoita tinderissäkin, joten naisille varmaan jää vain se ns. "lopullinen valinta", että ketä hyväksyy ja ketä ei. Ja jostain olen kuullut väitettävän, että miehiä on myös enemmän tinderissä kuin naisia, sekin jo vaikeuttaa miesten asemaa kyseisen sovelluksen käytössä.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
8/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tinderissä edes pitää saada osumia…..onko tarkoitus vain kilpailla osumien määrässä muiden kanssa….kuten joku viisas aiemmin näillä palstoilla sanoi…ei tarvita kuin yksi osuma…se oikea

Vierailija
9/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä.. missä tutustua naisiin ku ei niille kelpaa tai tavallinen töissä käyvä mies ei kelpaa.

Vierailija
10/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla rahaa.. korkea status. Komea. En ole komea ja ylipainoa vähän.. ei mitää saumaa.

Vierailija
11/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä saisi naisen. En tiedä.

Vierailija
12/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo niin ruma ettenkö ketään saisi.

Vierailija
13/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mikä teitä vaivaa?

Vierailija
14/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että sais ees seksiseuraa. Ei kyllä mitään.

Vierailija
15/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun ulkonäkö ei kiinnosta naisia tinderissä

Vierailija
16/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te naiset noin pinnallisia?

Vierailija
17/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kuvauksessa jotain häikkää/tylsää? Oletko kirjoittanut mitä etsit? Silleen niinko selkeästi.

Itse olen varattu, niin ei voi laittaa kuvaa, mutta ilman kuvaa ja alla olevalla kuvauksella tulee 2-3 mätsiä päivässä, mikä riittää. Ei tarvitse miellyttää kaikkia. Niistä sitten ehkä 1/5 nappaa tapaamiseen ja treffeiltä 1/3 sänkyyn saakka. Olen 52 v.

"Etsin seksiseuraa. Olen varattu ja minulla on aikaisempaa kokemusta sivusuhteista. En ole eroamassa.

Mitat: 186/83

Akateeminen koulutus, tummat hiukset ja parta.

Kun mätsää, tavataan ja puhutaan lisää"

Pointti siis on, että laita siihen selvästi mitä haet. Älä luota kuviin, joissa sinulla on kala kädessä tai istut mopon päällä.

Vähän ohi aiheen, mutta kertokaa joku viisaampi, että miten jotkut saa siihen profiilikuvaan tekstiä? Kiitoksia jo etukäteen. 😁

Vierailija
18/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan Irakista naisia 30 000 kpl…….tilanne hieman tasapainottuu

Vierailija
19/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gold osumia tulee. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa.

Vierailija
20/30 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ja muut, tinder ei välttämättä näytä niitä naisia/miehiä, jousa on itse tykännyt.

Tinderin algoritmi perustuu siihen, että paljon tykätyt saavta paljon näkyvyyttä, vähän tykätyt eivät.

En tiedä, mikä järki tässä on.

Varsinkaan ilmaistinderillä on turha odottaa mitään asiallisia matcheja.

Mä sain heti satoja tykkäyksiä, jotka taisivat olla kaikki feikkejä.

Lopulta sain yhden matchin - sekin paljastui huijariksi. Siis oikeasti huijausprofiili, ei ns. 718pelimies. Toinen matchini tuli "onkijalta", joka oli työkeikalla paikkakunnallani ja etsi vähän viihdykettä. 🙄