Kelpaankohan koskaa parisuhteesee?
Olen jo menettänyt vähän toivoni. Ihan tavallinen mies käyn töissä elän yksin. Eipä naiset kiinnostu. Siis onko toive jo menetetty parisuhteesta ja rakkaudesta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen elämäntapatyötön, eli arvostan aikaani enemmän kuin rahaa.
Naisille ei kelpaa, kun he eivät hyödy minusta taloudellisesti.
Mä en taas ole työtön.. vaan mussa on hyviä juttuja. .en ole vaa huomannut että naisia kiinnostaa.. eli en tiedä mitä tehdä.
Outoa. Kuinka iso palkka sinulla on? Jos et saa tarpeeksi rahaa, niin nainen ei voi nostaa elintasoaan tarpeeksi palkallasi. Ja millainen status sinulla on? Naiset eivät halua seurustella puhelinmyyjän kanssa, koska siitä olidi noloa mainita ystävilleen somessa.
Äijä on postis töissä, on kertonu tän tänne sata kertaa.
Noniin. Ei ole mikään ihme, että on vasten tahtoaan sinkku. Ei naisille kelpaa postinkantaja.
No ei ainaskaa työtön mies kelpaa ja en ole postinkantaja.
Tuntemattomalle ihmiselle on hyvin vaikeaa vastata koko asiaan.Kai sen itsekin tajuat? Kukan sinua ei kotisi kuitenkaan hae ymmärrä sekin. Missä liikut ? Työn ja kodin väliäkö? Sääntö on työpaikalla ei aleta suhteeseen toisen työntekijän kanssa.Liiku kirjastot,kauppa torit kahvilat. käy asukastalot, liity talotoimikuntaan. Ala harrastaa jotain. Kun korona ohi menen tanssitunnille ja lavatanseihin. Esim. Helsinki pavi kesällä,Laiva risteilyt ymm.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomalle ihmiselle on hyvin vaikeaa vastata koko asiaan.Kai sen itsekin tajuat? Kukan sinua ei kotisi kuitenkaan hae ymmärrä sekin. Missä liikut ? Työn ja kodin väliäkö? Sääntö on työpaikalla ei aleta suhteeseen toisen työntekijän kanssa.Liiku kirjastot,kauppa torit kahvilat. käy asukastalot, liity talotoimikuntaan. Ala harrastaa jotain. Kun korona ohi menen tanssitunnille ja lavatanseihin. Esim. Helsinki pavi kesällä,Laiva risteilyt ymm.
Kyllä tajuan niin liikunkin... välillä jossain muualla.. mutta en tiedä mistä naisen löytää kun tinderin naisille ei tavallinen mies kelpaa. En ole kovin komea ja hyväkroppainen.
Mutta en tiedä miksei tavallisille naisille kelpaa.
Tuijotat vaan sitkeesti muijia kahviloiden hämäristä nurkista, kyllä se joskus tärppää.
Ei kyllä.. tässä jo menty yksin niin kauan.. ihmettelen millasia miehiä naiset haluaa.. ite en polta en juo alkoa käyn töissä.. ihme juttu kun ei onnistu
En mä vaan tiedä mistä sen naisen nykyää löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen elämäntapatyötön, eli arvostan aikaani enemmän kuin rahaa.
Naisille ei kelpaa, kun he eivät hyödy minusta taloudellisesti.
Mä en taas ole työtön.. vaan mussa on hyviä juttuja. .en ole vaa huomannut että naisia kiinnostaa.. eli en tiedä mitä tehdä.
Outoa. Kuinka iso palkka sinulla on? Jos et saa tarpeeksi rahaa, niin nainen ei voi nostaa elintasoaan tarpeeksi palkallasi. Ja millainen status sinulla on? Naiset eivät halua seurustella puhelinmyyjän kanssa, koska siitä olidi noloa mainita ystävilleen somessa.
Äijä on postis töissä, on kertonu tän tänne sata kertaa.
Noniin. Ei ole mikään ihme, että on vasten tahtoaan sinkku. Ei naisille kelpaa postinkantaja.
Äläs sano. Muistan nuoruudestani yhden komean timmikroppaisen postinkantajan, joka lumosi kotiäidit postilaatikon luo haaveilemaan että koskas ”Kusti” polkaisisi...
Toisilla on vain niin helppo löytää parisuhde. No missä pitäs olla töissä joku insinööri vai eikö tavallinen kelpaa?