Tuli hyvä mieli tuosta Timon puheesta!
Hieno mies, hänellä on sydän paikallaan. Juuri niin perussuomalainen kuin ihminen olla ja voi. Niinkuin minäkin, ja olen siitä helvetin ylpeä! Kiitos kaikille persuja äänestäneille ja heitä kannattaville. Vielä jonain päivänä.. :)
Kommentit (9)
Juu kyllä Timppaa on pakko arvostaa, aivan mahtavaa työtä!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:02"]
Hieno mies, hänellä on sydän paikallaan. Juuri niin perussuomalainen kuin ihminen olla ja voi. Niinkuin minäkin, ja olen siitä helvetin ylpeä! Kiitos kaikille persuja äänestäneille ja heitä kannattaville. Vielä jonain päivänä.. :)
[/quote]Hyysärimafia teki parhaansa, vaalitulosta eivät onnistuneet manipuloimaan.
En äänestänyt perussuomalaisia, mutta ensimmäistä kertaa harkitsin sitä todella vakavasti. Ehkä ensi kerralla. Mutta Soini on suoraselkäinen ja sympaattinen suomalainen perusmies.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Kiitos kiitos. :) oma ehdokaskin meni ihan heittämällä läpi. Onnittelut, Lauri Heikkilä!
Mulla ei oikeastaan edes ollut muita vaihtoehtoja kun persut, kuten viimeksikin. Nyt ei mennyt ehdokas läpi.
Ei vittu..