Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kohtaa tiedän, että kyseessä on sydänkohtaus?

Vierailija
01.01.2022 |

Ei varmaankaan nyt, kun vielä pystyn tänne kirjoittamaan (kumminkin joku siitä olisi v*ttuillut).
Voimat vaan lähti kokonaan ja en pysty kunnolla hengittämään.

Kunnon suomalaisena en kuitenkaan halua turhaan vaivata ensiapuyksikköä.
- n65v -

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älykello jolla voi ottaa Ekg:n, pulssin, verenpaineen ja veren happipitoisuuden. Sen saa soittamaan myös haluttuun paikkaan jos sydänkohtaus tulee tai vaikka kaatuu ja menee tajuttomaksi.

Minkä merkkinen älykello?

Samsung

Okei. Kiitos!

Vierailija
22/24 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kipu on niin kovaa, että jopa suomalainen mies älyää soittaa 112.

Kipu on yleensä laaja-alainen kipu rinnan alueella, voi säteillä vasempaan käteen ja leukaperiin.

Mutta on sitä kivuttoamiakin infarkteja, etenkin vanhemmilla diabetestä sairastavilla naisilla.

Paitsi muuan poliitikko-Petteri meni apteekkiin hakemaan närästyslääkettä.

Juuri sen takia meillä on tämä sääntösuomi, että farmaseutti oli lääkehyllyjen välissä pyörivältä kysellyt tarkemmin oireista ja niiden pohjalta käskenyt välittömästi päivystykseen, taitaa olla sydänkohtaus menossa.

Oikeaan osui ja Petteri pelastui. Ruokakaupasta haetulla närästyslääkkeellä olisi voinut käydä toisin.

Mä olen hakenut apteekista närästyslääkettä eikä yhtään ole kyselty tarkempia oireita. Taisi petterillä olla hiukan parempi kohtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älykello jolla voi ottaa Ekg:n, pulssin, verenpaineen ja veren happipitoisuuden. Sen saa soittamaan myös haluttuun paikkaan jos sydänkohtaus tulee tai vaikka kaatuu ja menee tajuttomaksi.

Kerro lisää. Mikä kello kyseessä?

Vierailija
24/24 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko ihan 12-kytkentäinen ja tarvittaesaa takaseinäkytkennät myös? Ettei nyt kuitenkin vain olisi rytminseuranta kyseessä..?