Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi just mun naapuriin osuu musanhuudattajat???

Vierailija
19.04.2015 |

Mä en ala enää, oikeasti. Olen asunut erihintaisissa asunnoissa eri kunnissa ja eri perhetilanteissa. JOKA VITUN KERTA NAAPURISSA ASUU MUSIIKINKUUNTELIJA, JOKA KUUNTELEE PASKAJUMPUTUSTAAN MYÖHÄÄN ILLALLA.

Ollaanhan me tässäkin asuttu jo peräti vuosi, mutta tuolla vaan bassot jumputtaa nytkin. Ja minä kun kuvittelin että NYT löytyi kiva ja rauhallinen kerrostalo, jossa muistetaan naapuria kohtaan käytöstavat...paskanmarjat.

Virallisesti hiljaisuus alkaa kymmeneltä mutta tuskin tuo siihenkään mennessä loppuu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:40"]Mä en ala enää, oikeasti. Olen asunut erihintaisissa asunnoissa eri kunnissa ja eri perhetilanteissa. JOKA VITUN KERTA NAAPURISSA ASUU MUSIIKINKUUNTELIJA, JOKA KUUNTELEE PASKAJUMPUTUSTAAN MYÖHÄÄN ILLALLA. Ollaanhan me tässäkin asuttu jo peräti vuosi, mutta tuolla vaan bassot jumputtaa nytkin. Ja minä kun kuvittelin että NYT löytyi kiva ja rauhallinen kerrostalo, jossa muistetaan naapuria kohtaan käytöstavat...paskanmarjat. Virallisesti hiljaisuus alkaa kymmeneltä mutta tuskin tuo siihenkään mennessä loppuu. [/quote] Yksi sana: omistusasunto. [/quote] Eipä se mikään onnen tae ole. Yksi sana: Omakotitalo. [/quote] No ei välttämättä ole omakotitalokaan onnen tae. Jos sattuu vaikka naapuriperheen teini pitämään bileitä joka viikonloppu kesällä, kun vanhemmat mökillä. [/quote] Ei tarvitse hankkia postimerkin kokoista tonttia. Ja se olis silti parempi kun kerrostalossa vaikkapa seinän takana tai yläkerrassa. [/quote] Miten se on parempi sun mielestä? Musa kuuluu kyllä vähintäänkin yhtä hyvin sinne omakotitalon sisälle kuin kerrostaloasuntoon naapurista. [/quote]   EI muuten kuulu. Meillä on parin hehtaarin tontti ja lähin naapuri n. 500m päässä. Saa aika kovaa hakata, että kuuluu. Niin, omaa rantaakin 80m. [/quote] No ei tietenkään kuulu, jos jossain korvessa asuu. Omakotitaloalueella se naapuri on yleensä vähän lähempänä kuin se 500m. Ja miten tuo ranta tähän nyt liittyy?

[/quote]

Valintoja, valintoja. Toiset vaan valitsee paremmin. Toiset valittaa. Niin se vaan menee.

Vierailija
22/24 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:40"]Mä en ala enää, oikeasti. Olen asunut erihintaisissa asunnoissa eri kunnissa ja eri perhetilanteissa. JOKA VITUN KERTA NAAPURISSA ASUU MUSIIKINKUUNTELIJA, JOKA KUUNTELEE PASKAJUMPUTUSTAAN MYÖHÄÄN ILLALLA. Ollaanhan me tässäkin asuttu jo peräti vuosi, mutta tuolla vaan bassot jumputtaa nytkin. Ja minä kun kuvittelin että NYT löytyi kiva ja rauhallinen kerrostalo, jossa muistetaan naapuria kohtaan käytöstavat...paskanmarjat. Virallisesti hiljaisuus alkaa kymmeneltä mutta tuskin tuo siihenkään mennessä loppuu. [/quote] Yksi sana: omistusasunto. [/quote] Eipä se mikään onnen tae ole. Yksi sana: Omakotitalo. [/quote] No ei välttämättä ole omakotitalokaan onnen tae. Jos sattuu vaikka naapuriperheen teini pitämään bileitä joka viikonloppu kesällä, kun vanhemmat mökillä. [/quote] Ei tarvitse hankkia postimerkin kokoista tonttia. Ja se olis silti parempi kun kerrostalossa vaikkapa seinän takana tai yläkerrassa. [/quote] Miten se on parempi sun mielestä? Musa kuuluu kyllä vähintäänkin yhtä hyvin sinne omakotitalon sisälle kuin kerrostaloasuntoon naapurista.

[/quote]

EI muuten kuulu. Meillä on parin hehtaarin tontti ja lähin naapuri n. 500m päässä. Saa aika kovaa hakata, että kuuluu. Niin, omaa rantaakin 80m.
[/quote]

No ei tietenkään kuulu, jos jossain korvessa asuu. Omakotitaloalueella se naapuri on yleensä vähän lähempänä kuin se 500m. Ja miten tuo ranta tähän nyt liittyy?
[/quote]
Ei kuulu meilläkään, vaikka ei asuta edes korvessa, vaan lähinnä "postimerkkitontilla". On aivan eri asia kuin seinän takana kerrostalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:40"]Mä en ala enää, oikeasti. Olen asunut erihintaisissa asunnoissa eri kunnissa ja eri perhetilanteissa. JOKA VITUN KERTA NAAPURISSA ASUU MUSIIKINKUUNTELIJA, JOKA KUUNTELEE PASKAJUMPUTUSTAAN MYÖHÄÄN ILLALLA.

Ollaanhan me tässäkin asuttu jo peräti vuosi, mutta tuolla vaan bassot jumputtaa nytkin. Ja minä kun kuvittelin että NYT löytyi kiva ja rauhallinen kerrostalo, jossa muistetaan naapuria kohtaan käytöstavat...paskanmarjat.

Virallisesti hiljaisuus alkaa kymmeneltä mutta tuskin tuo siihenkään mennessä loppuu.
[/quote]

Yksi sana: omistusasunto.
[/quote]
Mitäs se auttaa? Me myytiin omistusasunto kun ei jaksettu kuunnella pappa betalar-neidin pippaloita yläkerrasta. Vähintään 2 iltaa/yötä viikossa.
[/quote]

No se on sit kyllä ihan oma moka, jos ette saaneet neitiä ruotuun.
[/quote]
Oma moka? Poliisit kävi jatkuvasti ja isännöitsijä oli hyvin tietoinen asiasta. Mitäpä olis tehty? Eikä se ainoa häiriötekijä ollut, pahin kyllä.
[/quote]

Sit kannattaa valita varmaan alue ja yhtiö seuraavan kerran vähän paremmin. Kyllä meidän taloyhtiössä otettiin yksi asunto yhtiön hallintaan, kun omistaja ei saanut vuokralaistaan kuriin.
[/quote]
Alueessa ei vikaa, eikä yhtiössäkään ennen kuin osakkaan tytär siihen muutti. Kaikkemme yritettiin ja sitten ei enää jaksettu. Seuraavaa kertaahan ei ole tulossakaan, omakotitalosta en enää lähde.
[/quote]

No mut se on sit hyvä, et pääsitte omakotitaloon!

Vierailija
24/24 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vastaisku jos puhe ei tepsi. Lapsellista, mutta toimi minulla. Naapurissa huudatettiin jotain paskaa poppia yöllä niin mä vedin kajarit kiinni seinään ja soitin niille Nightwishia ja Metallicaa just niin pitkään, että siellä hiljeni. Nyt on puoli vuotta musat vaienneet siinä kello 23 kieppeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi