Mun puoliso on narsisti, vai mitä??
Olen jo vuosia ajatellut, että mun puolison käytös on niin itsekeskeistä, että on pakko olla narsisti. Nyt tuli viimeinen niitti.
Minä ja mun siskot puhuttiin puhelimessa mun äidin asioista. Hän on siis 100% kunnossa ja järjissään. Häneltä oli kuitenkin useampien muuttojen, remppojen ja kesämökkimatkojen vuoksi kadonnut laatikollinen Arabian lautasia tammikuun aikana. Kyseli sitten meiltä, että olemmeko tietoisia, minne olisi lautaset jääneet, kun löysi kotoa vain 2.
Ei siinä, selvittelimme asiaa pari päivää ja astiat löytyivät. Sen sijaan puolisoni pomppasi tänään pystyyn ja alkoi "raivokkaasti" huutamaan, että miksi häntä on epäilty?? Kukaan ei siis ole missään tapauksessa epäillyt puolisoani; hän on täysin rehellinen, eikä ole koskaan varastanut mitään! Meidän keskusteluissa siskojen välillä olemme vaan puhuneet, että onko äiti "seonnut" tms.
Puoliso nyt tänään "päätti", että häntä on epäilty. Sai nyt taas huomion puoleensa.
Kommentit (12)
Tuollaisesta puheesta voi tulla tunne että syytetään siitä että olisi ne lautaset teille luvattomasti otettu. Anna tilaa myös miehen tunteille.
Narsisti manipuloi, aina ja kokoajan. Narsisti pelkää totuutta ja epäilystä ruton tavoin.
Piposarujen persoonallisuustyypit:
Keltainen ~ Egoistinen
Vaaleansininen ~ Sensitiivinen
Tummansininen ~ Hypertyyminen
Musta ~Epileptoidinen
Vihreä ~ Skitsoidinen
Valkoinen ~ Paranoidinen
Punainen ~ Anti-sosiaalinen
Pinkki ~ Hysteroidinen
Sensitiivinen vaaleansinipöksyinen piposaru Rohto kirjoitti:
Narsisti manipuloi, aina ja kokoajan. Narsisti pelkää totuutta ja epäilystä ruton tavoin.
Niin, siis oliko tää nyt loppujenlopuksi SUN tekemä aloitus?
Puolisosi ei ole narsisti tuon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin
Tässä avauksessa olemme päässeet lukemaan surkean trollin.
Sekä sinussa että puolisossasi on jotain pahasti vialla, mutta tuskin on kyse narsismista.
No kuullostaa vähän narsistiselta raivolta. Narsistit on keskenään hieman erilaisia, mutta tuo heidän tapansa loukkaantua ja tekeytyä uhriksi on yksi manipuloinnin keino.
Ja sinä käännät asian itseesi ja haluat nyt itsellesi huomioita palstalla.