Miten ihmeessä Vihreät taas menestyy vaaleissa?
Eihän nämä saaneet edellisessä hallituksessa mitään aikaan????
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:02"]
Äänestin vihreitä koska monet heidän ajamat asiansa ovat sydäntäni lähellä. Maahanmuuttoasiat ovat minulle tärkeysjärjestyksessä jossain banaanien käyryysdirektiivien alapuolella. Soiden suojelu, perustulo, tasa-arvo ja ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä.
[/quote]
Ihan fantsua. Mites soita suojelemassa Suomen talous saataisiin nousuun? Vastutetaan hieman ydinvoimaa ja ollaan riippuvaisiä venäjäsähköstä?
Tyypillistä pääkaupunkiseudun vihreiden ajatusmaailmaa.
Siinäpähän persut räkytätte. Ei se auta, kun vihreät on voittamassa vaalit ja persut häviämässä. Kyllä kansa tietää.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:27"]
Eihän nämä saaneet edellisessä hallituksessa mitään aikaan????
[/quote]
Mä hämmästelen taas persujen menestystä, hehän eivät neljä vuotta sitten uskaltaneet mennä hallitukseen tekemään päätöksiä.
Vihreillä on muuten hyvät ajatukset lukuunottamatta mamutusta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:34"]
Nuoret naiset niitä äänestelee koska ympäristö<3.
[/quote]
Miksi jollekin ympäristö ei olisi <3. Se on kuitenkin elämisen edellytys meille ihmisillekin.
[/quote]
Suomessa yritetään kohtalaisesti suojella ympäristöä moniin muihin maihin verrattuna ja jo väkiluvun takia ympäristö on puhtaampaa. On tehty joitakin liian radikaaleja päätöksiä teollisuuden kustannuksella.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:02"]
Äänestin vihreitä koska monet heidän ajamat asiansa ovat sydäntäni lähellä. Maahanmuuttoasiat ovat minulle tärkeysjärjestyksessä jossain banaanien käyryysdirektiivien alapuolella. Soiden suojelu, perustulo, tasa-arvo ja ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä.
[/quote]
Ihan fantsua. Mites soita suojelemassa Suomen talous saataisiin nousuun? Vastutetaan hieman ydinvoimaa ja ollaan riippuvaisiä venäjäsähköstä?
Tyypillistä pääkaupunkiseudun vihreiden ajatusmaailmaa.
[/quote]
soiden suojelua ajan ilmastonmuutoksen ehkäisyn ja suomen kansallismaisemien sekä harvinaisten eläin- ja kasvilajien suojelemiseksi. Talouden nousuun tarvitaan muita keinoja kuten tuo perustulo joka poistaa yrittämisen riskejä ja tempputyöllistymisen loukut.
Kannatan ydinvoimaa ja rakennuttaisin suomeen ydinvoimaloita, jotta olisimme omavaraisia energian suhteen.
En asu Helsingissä vaan olen vastikään lapista Ouluun muuttanut.
Tekstissäsi on paljon syyllistystä ja täysin vääriä oletuksia.
Jee! Veikkaisin, että paljon on tullut antipersuääniä sekä ttip-vastaisia ääniä...
Jos meillä ei ole hyvinvoivaa luontoa ja maapalloa jossa ihmisillä ja eläimillä on edes jonkinlaisia elämisen edellytyksiä, niin silloin on aivan sama millaista politiikkaa harjoitetaan. Lisäksi ajattelen että näissä ympäristöasioissa nimenomaan isoilla linjoilla ja poliittisilla päätöksillä on enemmän merkitystä kuin yksittäisen kansalaisen teot, toki niilläkin on oma voimansa.
Tällä kertaa myös heidän realistinen perustulomallinsa sai varmaan ihmiset uurnille.
Nuoret naiset niitä äänestelee koska ympäristö<3.
[/quote]
Nuoret naiset ei taida ihan ymmärtää, mitä Vihreiden politiikka maksaa. Esimerkiksi jätevesiasetus olisi maksanut yksin asuvalle mummolle 30 000 e ja koko summa ihan turhasta eli muovisäiliöstä ja kemikaaleista, joilla paskasta tehdään luontoon sopimatonta.
Vihreät tuskin pääsee hallitukseen, koska meillä ei ole varaa siihen, että eläminen keskitetään Helsinkiin ja muu maa on luonnonsuojelureservaattina. Koska viimeksi näitte vihreän suolla tai edes marjametsässä?
Kaikki jotka oli eri mieltä Kokoomuksen & co venäjämielisestä ydinvoimapäätöksestä äänesti Vihreitä. Siksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:02"]
[/quote]
Varmaan lohduttaa soiden suojelu sitten kun afgaanimiehet joukkoraiskaavat raiskaavat tyttäresi.
Koska Antero Vartia on niin kuuma <3
Fiksut äänestäjät olleet liikkeellä. Vihreät ovat tulevaisuuden puolue.
[/quote]
Yht'äkkiä tulevaisuus alkoi näyttää erittäin synkältä :(