Ermein ja Zippuran ryhmä! :)
Pikaisesti kirjaan ylös viikkotulokseni (vauva vaatii jo kovasti tissiä!). Eli pudotusta oli tullut -500g, mikä on ihan hyvä! :) Viikko sitten painoin 84.6 ja nyt siis 84.1. En pysynyt kahtena päivänä ihan melkeinkään pisteillä, mutta tämän viikon ajattelin pysyä kovana. Kaksi noin tunnin lenkkiä kera vaunujen sain tehtyä.
Eli 90.1/84.1/60 Matkaa muuten siihen, mitä painoin ennen raskautta (73 kg), on 11.1 kg. Jonkun aiemman raskauden jälkeen on nähty pahempiakin tilanteita... :/
Kerrohan kuulumisesi, Ermei! Jatketaan iloisin mielin eteenpäin!
zippura
Kommentit (4)
Siitähän on hyvä jatkaa, kun ei kuitenkaan plussaa rämähtänyt puntariin! ;)
Meillä on tulossa juhlat viikonlopulle ja ajattelin säästellä pointseja " pistepankkiin" , ettei tarvitse sitten niin pihistellä syömisten kanssa, sillä paljon herkullisia leivonnaisia lienee tiedossa... :) Jos vaikka viisi pistettä nipistäisi jokaiselta päivältä ma-la pois, saisi sitten sunnuntaina napostella 30 pisteen edestä ihan hyvällä omallatunnolla. Sillä määrällä jo maistaa aika montaakin eri sorttia...
Kirjoitellaan mietteitä viikollakin tämän otsakkeen alle. Tehdäänkö joka viikko uusi avaus vai miten..?
zippura
onkin tosi järkevää. Mulla vaan ei viime viikolla todellakaan se toiminut. Kirjotellaan vaan viikollakin tän otsikon alle. Ehkä se kannattais tehdä uus alotus joka viikko. Olis helpompi löytää se, eikä tulis niin pitkää ketjua. Hauskoja juhlia sulle ja palaillaan.
Söin siis " vain" 28 pistettä ja ihan hyvin pärjäsin, kun säästelin illallekin sopivasti pojoja.Illat ovat se mun kompastuskivi, jos joku on... Kirjoittelen tässä vauveli rinnalla - ei tahdo onnistua imettäminen ja kirjoittaminen yhtä aikaa!
zippura
Eli eipä tippunut paino, mutta eipä onneksi nousutkaan. Muuten olen tosi tyytyväinen viikkoon. Kävin kolmena päivänä tunnin lenkillä ja yhtenä iltana olin pienemmän tytön kanssa jumpassa. Pisteet meni viikonloppun vähän yli kun oltiin anoppilassa. Ja tietysti tuli syötyä vähän liikaa herkkuja. Eli mun tilanne yhä 109,7/94,8/75. Tänään olen käynyt jo pienellä lenkillä rattaiden kera ja illalla olis tarkoitus taas vetästä reilu tunti naapurin kanssa. Hyvillä mielin siis jatketaan vaikkei pudotusta viime viikosta olekkaan.
Tsemppiä sullekkin. Pysytään tää viikko tiukasti pisteillä, niin eiköhän mullakin jotain ala tapahtumaan. =)