Onko vaimonne tuoneet kaupasta jonkun ihan eri jutun, minkä olette pyytäneet?
Kysytään välillä näin päin, kun miehiä aina syytetään väärien tuotteiden tuomisesta.
Nyt saatte vapaasti syyttää meitä naisia samasta asiasta. Onko tullut minkälaisia väärinymmärryksiä asian tiimoilta? Kertokaa. :-)
Kommentit (28)
On. Annoin sille parikymppiä kaljaan ja käskin tuomaan laatikon. Oli sitten ostanut kalleinta siideriä eikä se riittänyt mihinkään. Vitutti ja viikonloppu pilalla.
Mä pyysin kerran joululahjaksi tissikalenteria (töihin olisin vienyt), sain sian kuvilla koristellun.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
Minulla vain on tapana teititellä tuntemattomia, sorry väärinymmärrys. Vaikka uskon tämän olevan ivallinen kommentti. Ap
Pyysin tuomaan muistikortin, toi Tiimarista osoitekirjan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo. [/quote] Minulla vain on tapana teititellä tuntemattomia, sorry väärinymmärrys. Vaikka uskon tämän olevan ivallinen kommentti. Ap
[/quote] Uskosi on täysin väärä. Kysymyksesi asettelu oli kuin moniavioiselle esitetty.
Pyysin rälläkkään teräksen katkaisulaikkoja ja sain kivilaikkoja, vaikka sanoin että kysy myyjältä apua.
alapeukuttajalle muistutus: vaimonne tuoneet
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
Minulla vain on tapana teititellä tuntemattomia, sorry väärinymmärrys. Vaikka uskon tämän olevan ivallinen kommentti. Ap
[/quote]
Teitittelemälläkin tuo olisi "vaimonne tuonut".
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
[/quote]
Eipä tuo "väärinymmärrys" teitittelystä johtunut. Ei tuossa edes ole teitittelyä, useampia vaimoja kyllä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo. [/quote] Minulla vain on tapana teititellä tuntemattomia, sorry väärinymmärrys. Vaikka uskon tämän olevan ivallinen kommentti. Ap [/quote] Teitittelemälläkin tuo olisi "vaimonne tuonut".
[/quote] Jeps.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Entä jos kysymys esitetään joukolle miehiä
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Otsikkoon ei mahtunut alkuun sana "miehet!", joten se piti jättää pois. Noniin pysytäänpäs asialinjalla.
Lisää kokemuksia olisi kiva kuulla. ;-) Ap
Anteeksi, jos äidinkielesi ei ole suomi. Silloin tuollainen kielellinen haksahdus on ymmärrettävä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sitten sinne alkuun olisi pitänyt laittaa ovatko, ei onko...
Ei osannut ostaa oikeata moottoriöljyä. Nauroin kuset housussa kun toi väärää öljyä. Naiset.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:28"]Ei osannut ostaa oikeata moottoriöljyä. Nauroin kuset housussa kun toi väärää öljyä. Naiset.
[/quote]
Kai vaimoa nauratti ne kuset siellä sun housuissa? :)
Ei nyt mitään suurempia harhalaukauksia tule mieleen, mutta se välillä ärsyttää että vaikka kaupasta pitäisi tuoda vain maito, tai annan listan mukaan jos useampia tavaroita niin aina tulee lisäksi pari kolme kassillista kaikkea sekalaista ylimääräistä, vaikka jääkaappi olisi jo täpötäynnä valmiiksi. Minä siis vastaan taloudessa ruokahuollosta ja yllämainitusta syystä yleensä myös kaupassa käymisestä. Harmittaa heittää ruokaa roskiin jos ei pakkaseenkaan sovi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:09"]Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sitten sinne alkuun olisi pitänyt laittaa ovatko, ei onko...
[/quote]
Ja mistä lähtien av:llä ei olisi puhekieltä käytetty
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:23"]
. [/quote] Entä jos kysymys esitetään joukolle miehiä
[/quote]
Ovatko vaimonne tuoneet..
Mutta kuten tuolla jo huomautettiin, täällä tuskin on kovin monta miestä jolla on useampi vaimo.