Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat välttää sen että lapsestasi tulee kiusattu...

Vierailija
23.05.2015 |

...Kannusta häntä ehdottomasti liittymään kiusaajajengiin! Niin sitä parhaiten välttyy, naureskelemalla muiden mukana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä, mutta mä opetan lapselleni oikeanlaiset arvot.

Vierailija
2/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:08"]

No ehkä, mutta mä opetan lapselleni oikeanlaiset arvot.

[/quote]

Opettakaahan se sarkasmintajukin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä aloitus on kauhea, on se myös totta. Vakavan poikaani kohdistuneen koulukiusaamisen kanssa vuosia eläneenä tiedän, että Suomessa on opettajia, kaupungin korkeita virkamiehiä, koululaisia ja vanhempia, joiden mielestä kiusaaminen on luonnollista ja hyväksyttävää. KiVa Koulu - hanke on vain imagokampanja. Jälkiviisaana kasvattaisin lapseni toisin. Kasvattaisin syrjimiään niitä, joita joku muukin syrjii ja asettumaan aina ilkeimmän puolelle. Opettaisin solvaamaan, lyömään, potkimaan ja kieroilemaan. Kansa saa nyt alapeukuttaa, mutta se on tietämättömien toimintaa. Meidän lapsi melkein kuoli kiusaamiseen, eikä voinut vuosiin käydä koulua sosiaalisten pelkotilojen takia. Perheemme maksoi useita kymmeniä tuhansia euroja lapsemme hengen pelastamisesta. Silti suuri osa kiusaajien vanhemmista oli joko välinpitämättömiä tai tuki kiusaamista. Koulu ja viranomaiset eivät auttaneet kiusattua mitenkään,,vaan he sulkivat kiusatun kaiken edustamansa ulkopuolelle.

Vierailija
4/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:08"]No ehkä, mutta mä opetan lapselleni oikeanlaiset arvot.
[/quote]

Minä opetin lapselleni oikeat arvot, mutta kiusaajat melkein veivät hänen henkensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme