Seitsemäs lapsi tulossa...
Meillä on ennestään kuusi lasta: 13v, 11v, 8v, 5v, 3v ja 1,5v. Nyt sitten ehkäisy petti ja on tulossa seitsemäs :( Voi luoja. En tiedä miten ihan oikeasti jaksan :( Silti abortti tuntuu kamalalta vaihtoehdolta. Onneksi tilaa on ja talous kunnossa, mutta se oma jaksaminem huolettaa. En vaan osaa iloita tästä raskaudesta ollenkaan.
Kommentit (29)
Onneksi olkoon.
Ihmiset ovat erilaisia. Itselläni on 9 lasta - ja hyvin riitti voimat.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:01"]Onneksi olkoon.
[/quote]
Huh!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:01"]Onneksi olkoon.
[/quote] tällaiset kommentit ovat niitä, joiden vuoksi ihmiset eivät hae ajoissa apua. Oikein kihisen raivosta näitä lukiessani !
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:00"]Tsemppiä. Kurja tilanne. Onhan lapsellakin oikeus syntyä toivottuna
[/quote]
Kaikki aiemmat ovat toivottuja, jokainen. Emme ole lestadiolaisia tai mitään muutakaan, ihan vain halusimme suuren perheen. Minä olin jonossa sterilointiin jo ja tosiaan näin nyt sitten kävi :( Ehkäpä se siitä kun tämä alkujärkytys hälvenee... Mies sentään on tukena.
Synnytys on varmaan helpppoa, vauva vaan tupsahtaa ulos yskäisemällä, kun 6 edellistä on jo venyttäneet hyvin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:01"]Onneksi olkoon. Ihmiset ovat erilaisia. Itselläni on 9 lasta - ja hyvin riitti voimat. [/quote] tällaiset kommentit ovat niitä, joiden vuoksi ihmiset eivät hae ajoissa apua. Oikein kihisen raivosta näitä lukiessani !
[/quote] En tarkoittanut, ettei ap:n tulisi hakea apua vaan pikemminkin niin, ettei hänen tule vaipua murheen alhoon, kun "vahinko" kerran on jo tapahtunut eikä ilmeisesti aborttia haikaile.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:01"]
Onneksi olkoon.
[/quote]
Olisit hyvä nainen minulle.
Aina raskauksien välissä voisit asua lasten kanssa vierastalossa.
t. raskausfetissimies
[/quote] Olen jo pian 50 eli ne ajat osaltani ohi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:06"]
Synnytys on varmaan helpppoa, vauva vaan tupsahtaa ulos yskäisemällä, kun 6 edellistä on jo venyttäneet hyvin.
[/quote] Typerä kommentti.
Tsemppiä. Kurja tilanne. Onhan lapsellakin oikeus syntyä toivottuna