Inhoon miehen vapaapäiviä!
Viikonloput ja vapaapäivät, kun se on niin hidastempoinen ja äreä/jähmeä. Lapset herättää ennen seitsemää, miehelle aamut venyy ja vanuu kymmeneen.. Jos mun mentävä töihin, tuntuu inhottavalta jättää lapsia miehen kanssa. Se tukka pystyssä nuokkuu jossain, sanoo lapsille että kattokaas nyt telkkaria (niin pitkään kun haluavat) sitten kun lapset kyllästyvät mies menee suihkuun ja hampaitten pesulle, lapset kinuaa tekemistä, mies sanoo että eihän hän oo hampaitakaan pessyt leikkikääs nyt..lapset alkaa jo riitelemään.. Kun mies saa aikaiseksi viedä heidät vaikka ulos niin johan lapsilla melkein on ruoka-aika. Kaikki sellasta venyvää vanuvaa sekavaa.... Miehellä on ihan liikaa vapaita, lasten etu olisi ennemmin olla päiväkodissa:( minäkin tulen miehen vetelyydestä pahalle päälle ja omatkin voimat menee viikonloppuina kun katsoo sen nyhräämistä.
Kommentit (12)
Ihana raakastava puoliso olet. NOT. Jos miehelläsi on raskas duuni, niin anna sen jumalauta levätä edes silloin. Kuvottavaa narinaa.
Miehellä ei ole raskas duuni, päinvastoin. Itsekin sanoo tätä, on huoltomies ja suurimman osan työpäivästä ostuu kahvitauolla ja lukee lehtiä kun hommat luistaa. Mulle haukkuu eetä olen vitun kusipää jos vaadin tai valitan. Niinhän mä meillä teenkin, hoidan ja kasvatan lapset. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:10"]
Miehellä ei ole raskas duuni, päinvastoin. Itsekin sanoo tätä, on huoltomies ja suurimman osan työpäivästä ostuu kahvitauolla ja lukee lehtiä kun hommat luistaa. Mulle haukkuu eetä olen vitun kusipää jos vaadin tai valitan. Niinhän mä meillä teenkin, hoidan ja kasvatan lapset. Ap
[/quote]
Äitimyytti ja nainen on aina uhri! Kuoleeko ne lapset jos niiden kanssa ei joka välissä suorita/askartele/touhua?
Ihana marttyyriäiti! MINÄ suuri arjen sankari teen kaiken ja isä vain pilaa lapset. Miehen mielestä olet kusipää ja mies sun mielestä umpilaiska, saamaton, löysä kasa kakkaa. Tuossa sitä on parisuhteen mallia lapsille.
Ei sun miehes jaksa sua kauaa katella..vaikutat niin joka miehen painajaiselta sääntöinesi.
Mieshän se mulkvisti on jos vaimoaan vitun kusipääksi nimittelee!
Ap, mä tiedän mistä puhut. Olet oikeassa, että kyllä jotain ryhtiliikettä voi vaatia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:14"]
Ei sun miehes jaksa sua kauaa katella..vaikutat niin joka miehen painajaiselta sääntöinesi.
[/quote]
Juu, olisi lähtenyt vaihtoon moinen ruikuttaja ja "uhri" jo aikoja sitten.
Tänne onkin kerääntyneet kirjoittelemaan kaikki nyrkin ja hellan välistä paikkansa löytäneet.
Mä ymmärrän tunteen. Mulle olisi ok, että nukkuu vaikka ysiin tai jopa kymppiin, jos alkaisi sitten reippaasti puuhailla aamupalaa yms. Mut heräämisen jälkeen mun mies juo kahvia tunnin tai kaksi. Ei lapsille saa aamupalaa annettua ennenkuin on saanut rauhassa kahvitella. Hoputtaa ei saa, kun hän ei ole aamuihminen. No, en mäkään ole, mutta pakko sitä on alkaa toimimaan ja jotain hoitaa. Mun mies on muutenkin hiukan jäljessä, laittaa kyllä ruokaa ja tekee hommia, mutta aina tulee kiire saada ruokaa, jos muksuilla on jotain menoa. Mun täytyy siis vahtia, että aloittaa puuhat riittävän ajoissa. On äärettömän turhauttavaa vahtia, mutta muuten muksut on aina myöhässä tai jää syömättä. Tästä ollaan puhuttu ja yrittää kyllä, mutta on aivan liian optimistinen aikataulujen suhteen.
Onneksi muksut on jo isompia, ja olen oppinut noihin äärettömän hitaisiin aamuihin, mutta kyllä se silti ärsyttää. Nytkin juuri sanoin, että täytyisi alkaa toimia, kun venyy taas tuolla sängyssä ja lupasi kuskata muksuja tunnin päästä, huoh.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:22"]
Mä ymmärrän tunteen. Mulle olisi ok, että nukkuu vaikka ysiin tai jopa kymppiin, jos alkaisi sitten reippaasti puuhailla aamupalaa yms. Mut heräämisen jälkeen mun mies juo kahvia tunnin tai kaksi. Ei lapsille saa aamupalaa annettua ennenkuin on saanut rauhassa kahvitella. Hoputtaa ei saa, kun hän ei ole aamuihminen. No, en mäkään ole, mutta pakko sitä on alkaa toimimaan ja jotain hoitaa. Mun mies on muutenkin hiukan jäljessä, laittaa kyllä ruokaa ja tekee hommia, mutta aina tulee kiire saada ruokaa, jos muksuilla on jotain menoa. Mun täytyy siis vahtia, että aloittaa puuhat riittävän ajoissa. On äärettömän turhauttavaa vahtia, mutta muuten muksut on aina myöhässä tai jää syömättä. Tästä ollaan puhuttu ja yrittää kyllä, mutta on aivan liian optimistinen aikataulujen suhteen.
Onneksi muksut on jo isompia, ja olen oppinut noihin äärettömän hitaisiin aamuihin, mutta kyllä se silti ärsyttää. Nytkin juuri sanoin, että täytyisi alkaa toimia, kun venyy taas tuolla sängyssä ja lupasi kuskata muksuja tunnin päästä, huoh.
[/quote]
Onko miehesi sinun palvelijasi ja kodinhoitajasi?
Ja lasten etu ei ole olla isänsä kanssa? Hei nyt Suorittaja rentoudu vähän. Miten sä olet katsomassa sen nyhräämistä, jos kerta olet töissä? Ja jos olet kotona, mikset sitten suorita lasten kanssa hophop ulos, hophop askarrellaan-paskarrellaan ja anna miehen vanua rauhassa omaan tahtiinsa?