Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Raitistunut" kaveri ärsyttää!!

Vierailija
19.04.2015 |

On ollut vähän aikaa juomatta ja on NIIIIN raitista nyt. Istuu kuitenkin välillä porukassa baarissa ja juo ALKOHOLITONTA kaljaa. Pakko näytellä sitä paremmuuttaan tolla tavalla. Tekis mieli vähän palauttaa sitä maan pinnalle. Satun tietään että viina on aina maistunu vähän liiankin hyvin ja nyt ollaan niin terveellisiä että. Samoja kokemuksia??

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap

[/quote]

Siis minkä ikäinen olet? 14?

Vierailija
62/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olet noin pahansuopa? Minusta tuo raitistuminen on esimerkillistä eikä sitä tule noin itseensä ottaa, vai oletko kateellinen kun et itse pysy raittiina? Miksi ei saisi viettää aikaansa tutuissa paikoissa ihan vaan alkotonta ottamassa silti? En tiedä mutta sinä se tässä enemmän tekopyhältä vaikutat kun kaverisi joka pyrkinyt viinasta eroon elämän laatuaan parantaakseen, hän ei ole tehnyt sitä mitenkään näyttääksensä SULLE paremmuutta eli maailma ei sinun navan ympärillä pyöri, believe me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun alkoholisteille ja nisteille on aina ongelma jos joku muu ei ota.

Vierailija
64/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap

[/quote] siis miksi sun pitää "iskee takas"? Sun kiusaksiko se on juomatta? Sori mut kuulostat oudolle.
[/quote]
Jep ap kuulostaa ihan sille kun kaikkien maailma pyörii vaan sen navan ympärillä, ihan sekopäältä kuulostaa... Oletko koskaan ap käynyt missään mielentilantutkimuksissa?

Vierailija
65/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]

Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap

[/quote]

Varmasti naurat. Jos kaverisi ratkeaa ryyppäämään uudelleen, niin sinä olet varmasti ensimmäisenä pilkkaamassa.

Vierailija
66/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap

[/quote]

Siis minkä ikäinen olet? 14?
[/quote]
Ihan kuule 36 ja kahden melkein aikuisen äiti :) Entäs sä?
Tuntuu että täällä on aika paljon alkoholiongelmaisia kun porukalla kuoppia puolustellaan... ;) nooh, kukin tyylillään. Ap

Vierailija
67/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Itsekin kävin usein baareissa juurikin sosiaalisten kontaktien takia, kavereiden kanssa, näkemässä uusia tyyppejä, pitämässä hauskaa jne. Join harvoin alkoholia, joskaan en nyt mikään raivoraitiskaan ollut, silloin tällöin saatoin jotain ottaa.

En koskaan ymmärtänyt edes harkita että TÄSTÄKIN saa joku ITSELLEEN ongelman. Eihän se SINUN persettä polta juoko joku toinen alkoholia vai ei.

Vierailija
68/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap

[/quote] siis miksi sun pitää "iskee takas"? Sun kiusaksiko se on juomatta? Sori mut kuulostat oudolle.
[/quote]
No aion kuittailla tyyliin "pitäskö sun ottaa ALKOHOLITON välillä, alat olla aika tuiskeessa". Haluan nähdä kun sen ilme venähtää! Ap

Vierailija
69/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap [/quote] Siis minkä ikäinen olet? 14? [/quote] Ihan kuule 36 ja kahden melkein aikuisen äiti :) Entäs sä? Tuntuu että täällä on aika paljon alkoholiongelmaisia kun porukalla kuoppia puolustellaan... ;) nooh, kukin tyylillään. Ap

[/quote]

Mikä ihmeen kuoppa? Kuoppako on se kun ei juo / pitää taukoa juomisesta? En nyt ihan ymmärrä logiikkaa tässä.

Vierailija
70/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap

[/quote]
Okei, tää kertoo susta jo kaiken oleellisen. Alkoholismi on sairaus jos et sitä tiennyt, siitä on hyvinkin vaikea päästä irti. Hyvä että olet itse raitis mutta mietipä hetki tätä suhtautumistasi tähän asiaan, siis mikä on se todellinen juttu mikä sua tässä tyypissä tai sinussa itsessäsi rassaa, miksi tämä asia vaikuttaa näin paljon sun elämääsi? Oletko esim. mieleltäsi täysin terve ja tiedät ettei ihmiset mitenkään sinun vuoksesi tai sinun takiasi elä ja tee päätöksiään omassa elämässä? Siis nyt kelaat ihan oikeasti mikä se syvin olemus tässä jutussa on, sillä se ei tosiaan taida olla tuo kaverisi vaan jotain ihan muuta...

Vierailija
71/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap [/quote] Siis minkä ikäinen olet? 14? [/quote] Ihan kuule 36 ja kahden melkein aikuisen äiti :) Entäs sä? Tuntuu että täällä on aika paljon alkoholiongelmaisia kun porukalla kuoppia puolustellaan... ;) nooh, kukin tyylillään. Ap

[/quote]

Mikä ihmeen kuoppa? Kuoppako on se kun ei juo / pitää taukoa juomisesta? En nyt ihan ymmärrä logiikkaa tässä.
[/quote]
Kirjotusvirhe piti olla juoppoa Ap

Vierailija
72/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llaon siis pakkomielle ja hän on kiusaaja, tämä tuli selväksi ainakin.

Vierailija
73/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raitistunut alkoholisti pidä meteliä asiasta. Ap on oikeassa.

Viimeisin ns. raitistunut kehuskelija on haudassa. Viinan takia

Olen itse päihdetyöntekijä

Vierailija
74/74 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitistunut alkoholisti. Kukaan ei halunnut lähteä kanssani ulos silloin, kun join. Nyt mun kans voi jopa ollakin baarissa, koska en sekoile, sammu ja örvellä. 

Yleensä on kaikkien etu, kun deeku lakkaa juomasta. En tiedä sitten, kuinka kivaa ap:n elämä oli silloin, kun hänen kaverinsa järjesti känniläisen temppuja ja vaikeuksia. Omat kaverini ovat kyllä vain kiitelleet, kun mä ruuvasin korkin kiinni. 

Baarissa saa olla muuten myös limpparin kanssa.

ja toisaalta ymmärrän myös ap:n raivoa. Olen itse vielä parin vuoden raittiudenkin jälkeen niin liekeissä raitistumisesta, että saatan olla hieman ärsyttävä juttuineni. Ehkä ap:n kaverikin on vain pitkästä aikaa innoissaan ja onnessaan? Voihan se tuntua rasittavalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän