"Raitistunut" kaveri ärsyttää!!
On ollut vähän aikaa juomatta ja on NIIIIN raitista nyt. Istuu kuitenkin välillä porukassa baarissa ja juo ALKOHOLITONTA kaljaa. Pakko näytellä sitä paremmuuttaan tolla tavalla. Tekis mieli vähän palauttaa sitä maan pinnalle. Satun tietään että viina on aina maistunu vähän liiankin hyvin ja nyt ollaan niin terveellisiä että. Samoja kokemuksia??
Kommentit (74)
Joo en jaksa alkaa nyt enää selittämään kun ei selkeesti mene perille. Mun mielestä tää kaverini saa tulla siinä vaiheessa pätemään kun on esimerkiks hankkinut perheen. Tollanen hetken kestävä tipattomuus ei nyt valitettavasti riitä siihen että sais multa mitään ylistystä. Uskon ettei tiikeri pääse juovistaan ja eiköhän se pian nähdäkin. Ap
Voi hyvinkin olla että romahdus/takapakkia tulee mutta silloin olisi äärimmäisen tärkeää että lähipiiri tukee ja nostaa ja auttaa takaisin raittiille tielle eikä kieli pitkällä odota pääsevänsä lällättelemään. Uskomaton tyyppi olet. Taidat itse olla se tiikeri.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]Ihan selvennykseks nyt kun monet ei tajua: en todellakaan ole kateellinen, kerroin jo miks ja en oo samanlainen juoppo kun tää kaveri, joten mua vaan ärsyttää ja naurattaa sen käytös! Ja kuten myös aiemmin sanoin niin en usko että tulee onnistuun. Katsotaan vaan niin kohta se taas sössöttää kännissä ja sit aion iskee takas. En ala kaikkee täällä kertoon mut enköhän mä tässä viimeseks naura ;) Ap
[/quote]
Siis minkä ikäinen olet? 14?
[/quote]
Ihan kuule 36 ja kahden melkein aikuisen äiti :) Entäs sä?
Tuntuu että täällä on aika paljon alkoholiongelmaisia kun porukalla kuoppia puolustellaan... ;) nooh, kukin tyylillään. Ap
[/quote]
Olen 24. Itse nyt vain olisin onnellinen yhdestäkin päivästä minkä alkoholiongelmasta kärsivä ystävä on selvinpäin ja siksi en voi ymmärtää miksi olet noin negatiivinen. Ja kai sitä nyt pitää virkaveljeä puolustaa :D Koska kyllä, olen alkoholiongelmainen. Osuit siinä aivan oikeaan.
Hyi millainen ihminen olet Ap. Toivottavasti raitistunut kaverisi ottaa sinuun välimatkaa. Ihan sairasta odottaa toisen epäonnistumista. Sinun kaltaisiasi "kavereita" ei kukaan kaipaa.
Ai siis jos on joskus mokaillut kännissä niin ei saa ikinä lopettaa viinanjuontia koska muuten on tekopyhä teeskentelijä?
Oletpa harvinaisen huono kaveri. Odotat kieli pitkällä, että toinen epäonnistuu ja pääset vittuilemaan?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:36"]
Joo en jaksa alkaa nyt enää selittämään kun ei selkeesti mene perille. Mun mielestä tää kaverini saa tulla siinä vaiheessa pätemään kun on esimerkiks hankkinut perheen. Tollanen hetken kestävä tipattomuus ei nyt valitettavasti riitä siihen että sais multa mitään ylistystä. Uskon ettei tiikeri pääse juovistaan ja eiköhän se pian nähdäkin. Ap
[/quote]
Anna nyt edes yksi esimerkki miten kaveri on olevinaan parempi kuin muut ja todista meidät vääräksi.
Kuvottavaa... Olen itse absolutisti ja viinaan en ole koskaan koskenut. Mutta kappas vain silti olen käynyt tanssimassa ja baarissa ystävien kanssa. Joillakin ihmisillä on hirveä pakkomiele muiden juomisešta.
En ikinä mainosta juomattomuuttani ja kaverien juominen ei haittaa yhtään, en tuomitse ketään joten alkoholia käyttävillä henkilöillä ei pitäisi olla mitään sanomista minulle. Heh, joo nuoruudessa on yritetty pakko juottaa, vittuilua, päänaukomista ja taivastelua. Mikä helkutti siinä kuningas alkomahoolissa on että sitä pitää palvoa muidenkin kustannuksella?
En koe olevani parempi, ehkä joskus outo mutta kun se alkoholi ei edes maistu hyvälle...jos alkoholissa oli jotain miksi sitä haluaisin niin kyllä sitten varmaankin joisin sitä.
Hyvä ap kasva aikuiseksi ja mitäpä sitten vaikka olisit oikeassa? Odotatko jotain paraatia? Taputusta ja hurraamista? Huhuh, hanki elämä!
Siksi sitä yleensä raitistutaan koska se viina on aikaisemmin maistunut. Ystävällesi onnea raittiuden polulle. Sinä taas olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Kateellinen ja kitkerä
Anteeks, mistä alapeukut? Tiedättekö tollasia tekopyhiä ihmisiä jotka vaan ärsyttää ? Ap
Joo, ei ne raivoraittiit kapakoissa istuskele.
Tsiisus! On siinä "kaveri", ärsyyntyy kun toinen yrittää pitää huolta itsestään ja elää terveellisemmin. Mitä hyvää alkoholin juonnista on ikinä kenellekään? Rasittaa vaan elimistöä ja pääkoppaa, ei ole mikään lääke vaan myrkky.
Katsopa peiliin ja mieti onko itsessäsi vika vai kaverissa? Kyllä se sieltä peilistä katsoo se idiootti.
Provoilun laji kai tämäkin on. Mutta joo.. boooooring.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:06"]Joo, ei ne raivoraittiit kapakoissa istuskele.
[/quote]
No nimenomaan tota tarkotin muunmuassa. Ap
Että oikeen alkoholitonta olutta uskaltaa baarissa vetää :D Kauhean tekopyhää! Not.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:06"]Anteeks, mistä alapeukut? Tiedättekö tollasia tekopyhiä ihmisiä jotka vaan ärsyttää ? Ap
[/quote]
Määrittele tekopyhyys. Tai siis, miksi kaverisi on mielestäsi tekopyhä?
Miten se sua haittaa, että kaveri ei juo alkoholia? Hyvähän se on, ettei juo, jos alkoholi on mennyt jo ongelman puolelle!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:06"]Joo, ei ne raivoraittiit kapakoissa istuskele.
[/quote]
No nimenomaan tota tarkotin muunmuassa. Ap
[/quote] Pitäisikö tämän kaverisi jäädä raitistuttuaan sitten yksin himaan kökkimään? Sekö olisi neidille hyvä?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:06"]Anteeks, mistä alapeukut? Tiedättekö tollasia tekopyhiä ihmisiä jotka vaan ärsyttää ? Ap
[/quote]
Määrittele tekopyhyys. Tai siis, miksi kaverisi on mielestäsi tekopyhä?
[/quote]
:D no onko pakko tulla sinne baariin sit näyttämään että tässä ollaan nyt vähän parempaa porukkaa? Jos olis oikeesti raitis niin tulisko baariin viettään iltaa? Tuskin. En hetkeekään usko että toi edes kestää. Kun nään sen kännissä sitten kun on repsahtanut niin pakko varmaan vittuilla vähän takas. Ap
AP: miten siis käytännössä tuo näkyy että kaveri on mielestään parempi kuin muut? Onko hän sanonut niin? Paasaako hän jatkuvasti siitä ettei kenenkään pitäisi juoda?
Vai olisikohan koko asia vain sinun päässäsi?