Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hartia- ja niskakivuista: mikä auttaa parhaiten?

Vierailija
19.04.2015 |

Olen ihan järkyttävän jumissa: osittain on rakenteellinen ongelma, mutta nyt pahentunut kun olen laiskistunut ja liikunta jäänyt pois. Erityisen jumissa on hartiat ja niska, mutta selkä muutoinkin tuntuu jäykistyneen. Kaulan ja rintakehän puolella myös jumitusta. Fysioterapiaan mulla ei ole nyt mahiksia, hierontaan saattaisin ehkä pari kertaa raaskia mennä, mutta vähän tekee tiukkaa rahasta...

Onko teillä muilla ko. kivuista / jumeista kärsineillä auttanut joku tietty laji, hieronta, vaihtoehtoiset menetelmät (esim. akupunktio), näiden yhdistelmä vai mikä? Millaista tyynyä / patjaa käytätte? Kuinka usein jumppaatte ko. alueita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet pääkaupunkiseudulta kotoisin, niin kävelysauvoja voi lainata kirjastosta, jos haluat kokeilla ennen ostopäätöstä. 

huuto.net/tori kannattaa tsekata ostoa ajatellen, vähän käytettyjä jumppavälineitä löytynee sieltä muitakin.

ite ostin harjanvarren joskus tarjoustalosta, maksoikohan peräti puolitoista euroa.

Vierailija
22/22 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi juokseminen! Ihan jo viikossa huomasin tuloksia :) ja tosi pahat niska- ja selkäkivut ja jumit sitä ennen. Eli lenkkeilemään vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi