Sinä joka ET äänestänyt - miksi et?
Kysyn ihan mielenkiinnosta. Itse meinasin jättää äänestämättä mutta löysin onneksi lopulta itselleni sopivan ehdokkaan.
Kommentit (51)
En jaksa. En ole ikinä äänestänyt. Kaikki unohtavat mitä ovat luvanneet heti kun tulevat valituiksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:11"]En jaksa, enhän mä muutenkaan saa tehtyä edes välttämättömiä asioita. En kyllä keksisi ehdokastakaan, enkä usko muutenkaan minkään ratkaisevasti muuttuvan. Samaa paskaa se tulee aina olemaan oli siellä kuka tahansa.
[/quote]
Sä oot jo ihan luovuttanu.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:36"]
vanhentuneet henkkarit.
[/quote]
Mitä se haittaa? Jos omassa vaalipaikassa äänestät, ei äänestysoikeus voi kaatua vanhentuneisiin henkkareihin.
En päässy ovesta ulos :/ en vaan jaksa!
En jaksa könytä johonkin koululle. Miks ei netissä voi äänestää pankkitunnareilla luulis jo voivan.
Nyt äänestämään! :) muuten ei ole oikeutta valittaa jälkikäteen.
Niib järkyttävät liitoskivut etten meinaa päästässohvalta vessaan ja takaisin. Autoon ei mitään asiaa, kävellenkään ei pääse.
En ole vielä ehtinyt käymään, tai oikeastaan viitsinyt. Mutta ehdin vielä ja menenkin ja houkuttelen meidän äänestysikäisen nuorison mukaan.
vielä ehtisin äänestämään kun äänestyspaikka on tien toisella puolella, mutta en ole keksinyt ketä äänestäisin kun ei kukaan ole oikein samaa mieltä kaikesta mun kanssa ja en usko että mun yksi ääni edes mitään vaikuttaa
en ole kotikaupungissani tällähetkellä :( Enkä tollo tajunnut ennakkoäänestystä...harmitus on kyllä suuri! Ehdokaskin oli kokoomuksesta valmiina ;(
Äänestän sitten kun sen pystyy tekemään netin kautta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:36"]
vanhentuneet henkkarit.
[/quote]
Mitä se haittaa? Jos omassa vaalipaikassa äänestät, ei äänestysoikeus voi kaatua vanhentuneisiin henkkareihin.
[/quote]
mitä se haittaa??? :D kysytkö tosissas :DDD
Vanhentuneet henkkarit ei oikeasti haittaa. Kelakortti vielä mukaan lisäksi. Ainakin kannattaa yrittää ja luultavasti onnistuu niin.
Koska sairastan paniikkihäiriötä jota suomessa ei ainakaan julkisella puolella haluta hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:19"]
Asun ulkomailla väliaikaisesti (vaihdossa) ja äänestyspaikka olisi ollut kaukana.
[/quote]Minä taas asun ulkomailla pysyvästi, äänestyspaikat täälläkin kaukana ja Suomen asiat eivät enää hirveästi kiinnosta vaikka kansalainen vielä olenkin.
En löytänyt ehdokasta tai pikemminkin puoluetta, joka olisi edes niistä muutamasta, itselleni tärkeästä asiasta samoilla linjoilla. Ehkä minulla on omalaatuiset ja/tai kaksisuuntaoset mielipiteet. Ei omasta mielestäni kuitenkaan. Koulutukseltani olen AMK inssi. Ehkä toisesta vaalipiiristä olisi löytynyt, mutta omasta ei.
Äänestyspaikathan on auki klo 20 asti?