Sinä joka ET äänestänyt - miksi et?
Kysyn ihan mielenkiinnosta. Itse meinasin jättää äänestämättä mutta löysin onneksi lopulta itselleni sopivan ehdokkaan.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:23"]Hävettää myöntää, mutta krapula on ollut niin kauhea, etten saanut itseäni äänestyspaikalle :( Ehdokas kyllä oli, mutta en ehtinyt työkiireiltä äänestämään ennakkoon ja no... Eilen tuli sitten otettua liikaa ja tässä sitä ollaan... Koulutukseltani olen juristi.
Mutta kyllä hävettää! Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta, kun kävi näin!
[/quote]
Oletko sä se sama juristi, joka jatkuvasti mainostaa olevansa juristi?
Jokaisen äänestämättä jättäneen ääni menee pesuille, sanokaa mun sanoneen ja miettikää sitä.
Suomessa on liian laajapohjaisia hallituksia, eikä mikään muutu politikassa vaalien myötä. Yhtä kompromissia... Puolueiden vaaliohjelmat ovat kaikki ympäripyöreitä ja muistuttavat toisiaa , ja jos puolue menee hallitukseen, vaalilupauksista tingitään.
Siksi monilla on fiilis, ettei äänestämällä oikeasti voi vaikuttaa hittoakaan.
Itse äänestin, mutta kieltämättä aika turhanpäiväiseltä se tuntuu.
Ikää on jo liki 50, ammattini puolesta seuraan politiikkaa. Koulutus YTM, ja olen opiskellut valtio-oppia, kv-politiikkaa ja kunnallispolitiikkaa. Joten pliis, älkää nyt leikkikö typeriä ja väittäkö, että politiikkaan turhautuminen olisi pelkästään heikosti koulutettujen ja tietämättömien ongelma.
Kyyniseksi voi kehittyä myös tietämällä LIIKAA....
Tääsä henkilöllisyyden todistamisesta:
http://yle.fi/uutiset/passi_vanheni_ajokorttia_ei_ole__paasenko_aanestamaan/7935006
Ei vaan kiinnosta paskan vertaa..
en vaan löydä ehdokasta omasta vaalipiiristä
Vuodelevotettuna liikuntakiellossa ja infektiossa koko sesongin läpi. Kohtutulehdus ja revennyt klitoris synnytyksen jäljiltä.
Jos saataisiin suora demokratia tännekin niin olisi jopa kannattavaa äänestää. Nykymenolla ei asioihin saada ikinä mitään muutosta, äänesti sitten ketä tahansa.
Ei ollut sopivaa ehdokasta joko talous tai maahanmuuttopolitiikka päin vittua ja nämä on mun tärkeimmät huolenaiheet.
Asun ulkomailla enkä valitettavasti ennakkoäänestyspäivänä päässyt äänestyspaikalle.