Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka ET äänestänyt - miksi et?

Vierailija
19.04.2015 |

Kysyn ihan mielenkiinnosta. Itse meinasin jättää äänestämättä mutta löysin onneksi lopulta itselleni sopivan ehdokkaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla enkä valitettavasti ennakkoäänestyspäivänä päässyt äänestyspaikalle.

Vierailija
42/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:23"]Hävettää myöntää, mutta krapula on ollut niin kauhea, etten saanut itseäni äänestyspaikalle :( Ehdokas kyllä oli, mutta en ehtinyt työkiireiltä äänestämään ennakkoon ja no... Eilen tuli sitten otettua liikaa ja tässä sitä ollaan... Koulutukseltani olen juristi.

Mutta kyllä hävettää! Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta, kun kävi näin!
[/quote]

Oletko sä se sama juristi, joka jatkuvasti mainostaa olevansa juristi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen äänestämättä jättäneen ääni menee pesuille, sanokaa mun sanoneen ja miettikää sitä.

Vierailija
44/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuille= persuille :D :D :(

Vierailija
45/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liian laajapohjaisia hallituksia, eikä mikään muutu politikassa vaalien myötä. Yhtä kompromissia... Puolueiden vaaliohjelmat ovat kaikki ympäripyöreitä ja muistuttavat toisiaa , ja jos puolue menee hallitukseen, vaalilupauksista tingitään.
Siksi monilla on fiilis, ettei äänestämällä oikeasti voi vaikuttaa hittoakaan.
Itse äänestin, mutta kieltämättä aika turhanpäiväiseltä se tuntuu.
Ikää on jo liki 50, ammattini puolesta seuraan politiikkaa. Koulutus YTM, ja olen opiskellut valtio-oppia, kv-politiikkaa ja kunnallispolitiikkaa. Joten pliis, älkää nyt leikkikö typeriä ja väittäkö, että politiikkaan turhautuminen olisi pelkästään heikosti koulutettujen ja tietämättömien ongelma.
Kyyniseksi voi kehittyä myös tietämällä LIIKAA....

Vierailija
46/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta paskan vertaa..

Vierailija
48/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan löydä ehdokasta omasta vaalipiiristä

Vierailija
49/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelevotettuna liikuntakiellossa ja infektiossa koko sesongin läpi. Kohtutulehdus ja revennyt klitoris synnytyksen jäljiltä.

Vierailija
50/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saataisiin suora demokratia tännekin niin olisi jopa kannattavaa äänestää. Nykymenolla ei asioihin saada ikinä mitään muutosta, äänesti sitten ketä tahansa.

Vierailija
51/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sopivaa ehdokasta joko talous tai maahanmuuttopolitiikka päin vittua ja nämä on mun tärkeimmät huolenaiheet.