Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy kampaajalta:)

Vierailija
18.09.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne goldwellia ollenkaan.

hamppuhiusten paras hoito on leikkaus, kunnon teho-kosteutus ja " värirumban" lopetus..

Vierailija
2/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaihdoin merlliä L' orealiin ja sävystä tuli yllättäen harnahtava, jopa hiukan vihertävä jos tietyssä valossa katsoo. Mitä tällaiselle tukalle voi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut permanenttia ja tekisi kauheasti mieli, oli trendikäs tai ei =)

Vierailija
4/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille voisi tehdä kevyen väripuhdistuksen, eli vaalennusjauhetta ja hoitoainetta löysänä massana tukkaan ja hetken vaahdotus ja tietty sitä ei saa pitää kauaa tukassa, jottei se kuivu liikaa. Sinuna menisin kampaajalle! väri johtuu varmaan siitä että sulla on jo niin huokonen tukka, että kultaväri saattaa mennä vihertäväksi likaisen mattaiseksi.

Vierailija
5/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla ei ole koskaan ollut permanenttia ja tekisi kauheasti mieli, oli trendikäs tai ei =)

Ota vähän paksummilla rullilla, saat tukkaan lisää volyymia ja tarvittaessa saat tukan föönattua suoraksi.

Vierailija
6/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään ollut jo pitkä punainen(värjätty) tukka, vähän huonokuntoinen.. olen ajatellut värjätä ja haaveilen hiustenpidennyksestä. olisiko " trendikästä" värjätä ruskeaksi ja raidoittaa vaaleammalla vai ei raitoja vai mietn..? haluaisin itse asiassa vaalemapaa mutta luulen että hiukseni eivät kestä vaalennuskäsittelyä.. haaveilisin vähän paksummasta ja vielä pidemmästä tukasta.. :) osaatko yhtään heittää hinta-arviota leikkaus,värjäys,pidennys?en asu pääkaupunkialueella.. luulen että olisi ehkä liian kallista..?

kiitti jos vaivaudut vastaamaan :D

Vierailija
7/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt lettiini:(

Haluisin leikkauttaa otsatukan, mutta jotkut ovat sanoneet, että kun omaan matalan otsan, otsatukka ei sopisi....onko näin?

Millä tavoin vaalennan tukkaani hellävaraisimmin, oma väri on melko tumma, blondi-väreillä kun olen " tuhonnut" hiukseni.

Ihanaa jos vastaisit:)

Vierailija
8/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkään ollut jo pitkä punainen(värjätty) tukka, vähän huonokuntoinen.. olen ajatellut värjätä ja haaveilen hiustenpidennyksestä. olisiko " trendikästä" värjätä ruskeaksi ja raidoittaa vaaleammalla vai ei raitoja vai mietn..? haluaisin itse asiassa vaalemapaa mutta luulen että hiukseni eivät kestä vaalennuskäsittelyä.. haaveilisin vähän paksummasta ja vielä pidemmästä tukasta.. :) osaatko yhtään heittää hinta-arviota leikkaus,värjäys,pidennys?en asu pääkaupunkialueella.. luulen että olisi ehkä liian kallista..?

kiitti jos vaivaudut vastaamaan :D

Nyt on muotia lämpimän suklaiset värit, punaiset (tumman viininpunaiset) kulta, platina ym..

Joten värjäytä vaan hiuksesi oikein ihanan suklaisiksi ja raidoitus on niin totaalisen out, ennemmin hauskoja tehosteita muilla väreillä tai vaalennuksella, mutta ei raidoitusta!

Pidennyksen hinta vaihtelee hirmuisesti paikkakunnasta riippuen..

en yhtään osaa sanoa. kannattaa tehdä soittorumba lähimpiin kampaamoihin:)

Vierailija
9/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oon niin kyllästynyt lettiini:(

Haluisin leikkauttaa otsatukan, mutta jotkut ovat sanoneet, että kun omaan matalan otsan, otsatukka ei sopisi....onko näin?

Millä tavoin vaalennan tukkaani hellävaraisimmin, oma väri on melko tumma, blondi-väreillä kun olen " tuhonnut" hiukseni.

Ihanaa jos vastaisit:)

Leikkauta vino otsis, jonka voi siirtää pois otsalta.

Hellävaraisinta blondausta on antaa hiuksesi kampaajan käsiin. siellä kerralla kaunis blondi ja sen jälkeen vain tyvi. joskus tarvittaessa värin kirkastusta tms..

Vierailija
10/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaan värinen tukka kuulostaa kivalta, pitääkin soitella kampaamoihin hinnoista..

Vierailija
11/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kympille vielä: varmaan sanomattakin selvää on miten saat ehkäistyä kuivat latvat ja kaksihaaraiset. Säännöllinen n.6vkon välein latvojen leikkaus, kosteutus, vältä kuumentimia (tai käytä alle lämpösuojaa) ym.. talvisin on aina paikallaan kunnon tehokosteutus!!

Vierailija
12/12 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan käännetään rulla mistäkin kohdassa päätä? Siis rullien asettelu ja hiuksen kiertosuunta?