Minkälainen ihminen ei välitä katsoa ilotulituksia
Mieheni istui mieluummin sisällä katsoen jo nähtyä elokuvaa suoratoistopalvelun kautta kuin olisi tullut 10 minuutiksi katsomaan terassille ilotulituksia vuoden vaihtuessa. Niinpä vuosi vaihtui emmekä juuri sillä hetkellä olleet yhdessä. No meillä on ongelmia muutenkin, mutta jotenkin ihmetyttää, ettei näe mitään nauttimisen arvoista ilotulituksissa. Kuitenkin niitä on vain kerran vuodessa. Kertoi sitten, ettei se koskaan kuulunut hänen lapsuuden perheen kuvioihin (on vielä eroperheestä ja joulukin on hänelle aina ollut vaikea ajankohta). En minäkään mitään elokuvahetkeä odottanut, mutta tuli paha mieli kun elokuva vei voiton. Kaipa se kertoo miten huonosti meillä menee. Onko muita puolisoja, joita ei ilotulitukset voisi vähempää kiinnostaa? Minusta niitä on kiva katsoa, kun ei todellakaan joka päivä niitä näe. Itse kun en edes uskalla ampua raketteja.
Kommentit (63)
Olen aina tykännyt ilotulituksista, mutta enää eivät jaksa kiinnostaa.
Olen niin tympääntynyt tähän yhteiskuntaan koronasekoilun myötä, että kaikki lähinnä vaan ärsyttää.
Äänestysliputkin revin. En edes avannut kirjekuorta. Ärsyttää tuommoiset mukavaalit joilla muka pystyy vaikuttamaan johonkin, mutta asioista kuitenkin päättävät hyvävelisuhteilla valitut virkamiehet.
Ei tässä nyt yhtään vähempää voisi mitkään ilotulitukset kiinnostaa.
Olisikohan kyse aikuisuudesta. Lapsia ja nuoria hetken huvit ja ilotulitukset viihdyttävät, mutta aikuiset ihmiset ei välitä. Oletko ap liian lapsellinen, kun miehen elokuvaan keskittyminen häiritsee noin paljon.
Ennen ilotulitusta katsoin nuorempana.Nyt en vuosiin.Kauhee pauke 17,30-04.00.Aamulla kävelylle 5ltä,voi sitä roskan määrää.Pikkupataa,isoa pataa.Roskikseen matkaa metri..Lunta satoi,lumenauraaja ja kuormaus keväällä roskat, hkissä ennen mereen.Ehkä viisastuttu ,lumen jättömaa kovalle maalle!?!ei tos mitään tolkkua.Mihin kadonnut se lakialoite ilotulitteista?? miten ihana se yhteinen show on.Täälläkin joku ammattilainen tekee.Ollut upea,eikö se riitä...Vai ajatellaan tässä kiinaa.