Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeisten TOUKOkuisten viimeinen viikko!

18.09.2006 |

Oisko täällä vielä seuraa???

Itellä kp 32/33 ja huomenna aattelin testailla, jos testit vaan saapuu... Oireita on suuntaan ja toiseen, en oikeen tiiä, mitä odottaa...

Kisu

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrassa testi näytti negaa. Eli, en sitten tiedä mikä toissapäivänen haamutesti oli. Oliko se sittenkin vain joku viivanpaikka tms.

Mutta, ohjeistuksen sain, että jos kuukautisia ei ala kuitenkaan tulla, pitää tehdä viikon päästä uusi tesi.

-sammakko kp 33/27

Vierailija
22/24 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna ajattelin kokeilla testiä seuraavan kerran, jossei täti tuu! Oireita on vaikka muille jakaa, mutta koska mulla on pieni pelko persiissä, että vaan kuvittelen tän kaiken, en ala niitä tässä luettelemaan... Kerron sitten jos sen plussan siihen tikkuun joskus saan!

Kisu kp 36/33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotin jo itteni tonne kesäkuisiinkin, kun vaikka nyt ois tärpännykkin, menis la kesäkuun alkuun...

Se eilinen nega otti kyllä niin paljon päähän, tai siis lähinnä se oma malttamattomuus, kun en sen vertaa jaksanu ootella, et oisin testannu vasta tänä aamuna, että nyt yritän venyttää testaamisen maanantai-aamuun... Täti oireita ei oo ollenkaan, eikä kyllä uusia raskausoireitakaan, jonkunlaista pahoinvointia on havaittavissa...

Kisuli kp 37/33 (37?)

Vierailija
24/24 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla olen pyörinyt mut nyt ei enää malta. Tänään on kp 33/27-34. Eilen olin jo ihan varma että kyllä nyt on tärpänny (oon hirveen hyvä kehittelemään näitä raskausoireita...) Mut tänään on kyllä sellanen olo että kyllä ne menkat sieltä on tulossa. Mahan vihlaisut ja painon tunne ovat vaihtuneet jomotuksesi koko lantion alueella. Testiä en suostu tekemään tän viikon puolella, koska miinuksen näkeminen vaan ahdistaisi. Ja kyllähän tää ajan kanssa selviää. Mutta silti... Päähän ei mahdu mitään muuta. 3.10 on lääkäriaika varattu, vuosi yritystä takana. Yksi lapsi on ennestään, eikä hänkään ole ihan " luomuna" saatu et ihmehän se olisi jos nyt olis tärpänny. Voi kun joku osais takoa järkeä tähän päähän! Tipun korkealta ja kovaa kun olen jo toivonut ja toivonut maanantaista asti. No, nyt pitää laittaa tuo esikoinen päiväunille. Plussia kaikille kovasti toivon!