Vaimoni ilmoitti erosta
Vaimoni ilmoitti, että haluaa erota. Enimmäkseen jostain henkisistä syistä, mutta kertoi myös, että uudella miehellä on todella iso kyrpä. Nyt on epätoivoinen olo. Kuinka noin julmasti voi sanoa? Kai se on totuus silti? Aamulla pakko mennä työterveyshuoltoon. Onko minulla merkitystä? En voinut valita minkä kokoinen kalu minulle tulee.
Jussi
Kommentit (27)
Jos noin sanoi kertoo se vaimosi aivojen koosta, ei munasi koosta. Hyvä, että pääset moisesta eroon, näin naisena totean.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:02"]En minäkään olisi minkään minimunan kanssa! Onneksi miehen voi valita kalun koon mukaan! ;)
[/quote]
Ja naisen älyntason mukaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:55"]
Vaimoni ilmoitti, että haluaa erota. Enimmäkseen jostain henkisistä syistä, mutta kertoi myös, että uudella miehellä on todella iso kyrpä. Nyt on epätoivoinen olo. Kuinka noin julmasti voi sanoa? Kai se on totuus silti? Aamulla pakko mennä työterveyshuoltoon. Onko minulla merkitystä? En voinut valita minkä kokoinen kalu minulle tulee.
Jussi
[/quote]
älkää haukkuko toista, kauhea tilanne, muista etttä oot hyvä ihminen vaikka sulla on pieni muna