Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUUN KULLANMURUT*** maanantaina 18.9.

18.09.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kiitos, kiitos kaikille! En ole vielä varmistellut, mutta huomenna aamulla ajattelin tehdä uuden testin. Menkkojenhan pitäis alkaa viimeistään torstaina. Eli Piipaa, perjantaina mut saa laittaa plussanneisiin, jos kaikki menee niinkuin toivon kovasti.

Mähän olisin kyllä oikeesti toukokuinen, kun la menis kai just päivällä tai kahdella toukokuun puolelle. Tuolla odotuspuolella on toukokuisissa ihan vieraita nimiä ja kaikki niin pitkällä, että jos tämä tästä onnellisesti jatkuu, niin aion kyllä pysytellä kesäkuisissa myös sillä puolella. Ja siis tehän kaikki tulette mun mukana sinne, eikö niin?

Tervetuloa kaikille uusille! Koralli, kurja kun tipahdit tänne. Kävin vähän kurkkimassa toukokuisten pinoa eilen. En viitsinyt laittaa sulle viestiä plussasta, kun huomasin, että olit juuri saamassa tädin kylään :(

Meillä tämä oli nyt 5 yrityskierto ja koska kaikki muut kierrot on olleet pidempiä, siirryin suoraan kesäkuisiin edellisen tädin vierailun jälkeen. Tästä syystä siis tämä pino sekoilu. Meillä ennestään yksi poika kotona ja toinen Taivaassa. Kun joku siis kyseli, jotain galluppia.

Oireita on nyt ollut seuraavasti:

- Menkkakivut alkoivat noin viikko ennen mahdollisia menkkoja kuten kaikissa aiemmissakin kierroissa, mutta ne tuli aaltomaisina eli välillä jomotti ja välillä ei. Nyt jomotus on hävinnyt, mutta välillä jännästi nippailee.

- Selkää on särkenyt oudosti (voi olla jotain ihan muutakin)

- Eilisestä lähtien nännit olleet tosi kipeät. Joskus ennen menkkojakin ovat olleet arat, mutta ei näin arat.

- ja sitten tämä palelu, ajattelin liittyvän ilmojen viilenemisiin, mutta tuntuu kyllä sellaselta lämpöily palelulta, ilman sitä lämpöä.

Ei vielä muita oireita.

Lupaan puhallella täältä oikein kovasti plussapölyä teille muille, jos tämä omakin tästä vielä vahvistuu.

Laru kp 26/27-28

Vierailija
22/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa kävin sylittelemässä pientä 2kk tyttövauvaa - Ihana!

Mä haluuuuuun!!! :D Näihin vauvantuoksuisiin tunnelmiin - Öitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia27: mulla oli selkä ja maha kipuja..aikas koviakin niin noilla main edellisessä raskaudessa.. eli 23/26-31 taisi olla silloin. lääkäri käski tehdä testin jo silloin ja plussaa näytti. en tiedä mistä kivut tuli mutta raskauteen siis liittyivät.

Sanna-p: minäkin oeln vauva unia katsellut ja näen milloin kenetkin raskaana mutta en itseäni. kaverini taasen oli nähnyt että minä synnytin pojan :)

emik: kiva että jollain muullakin ovis myöhään. minä täällä tikutan sitä ja kohta en usko sen tuloon lainkaan kun ei näy vielä. mietin itsekin onko siitä jotain haittaa, mutta eipä taija olla.

TErvetuloa minunkin puolesta kaikille uusille ja toukokuisista pudonneille!!!

Piina viikkolaisille paljon plussa säteitä+++++++++++!!!!!!!!

itselläni ei vieläkään mitään. peruin lääkäri ajan tältä päivältä kun ei vieläkään ovista näkynyt. Tänään jotain lima tuli mutta ei vielä minusta mitenkään lupaavaa. nyt tuntuu lähinnä siltä että ei sitä ovista tule ollenkaan. *epätoivon partaalla*, mutta sanoinkin että kaipa se jossain vaiheessa niitä ongelmia pitää tulla kun kaksi lasta on niin helposti lähtenyt alulle.

yk1 kp17/25-32

Vierailija
24/24 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen sitten huomenna jotain vähän älykkäämpää...toivottavasti.

Laru